Als Ford over een paar jaar failliet zou gaan dan zou het zeker ook door Poetin komen en niet omdat de Europese autobedrijven het beter doen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:04 schreef Mani89 het volgende:
De Putin-tourettes begint in bepaalde kringen wel erge vormen aan te nemen.
Nee hoor, juist de progressieve mensen zijn tegen Trump en bekritiseren hem (doch op een genuanceerde manier en niet 24/7) maar je kan hen toch moeilijk utimaken voor een HC-fanboy.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat gebeurt andersom net zo goed natuurlijk
Daar heeft HC ook een handje van. Herinner jij je de foto van Obama in moslim-kleding van 8 jaar geleden? Voor dit jaar overwoog het HC-kamp om een foto van Sanders in een zwembroek te plaatsen, die foto werd gemaakt toen hij op een strand was. Dat blijkt uit gelekte correspondentie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 09:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
verkiezingsretoriek dus. Juist jij zou moeten weten dat dit niet de eerste keer is dat ze proberen Clinton buiten de stembus om te verslaan. Men moet wel erg weinig vertrouwen in de Republikeibse kandidaat hebben...
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 09:23 schreef Lyrebird het volgende:
Deze site meldt dat Clinton ws onder ede gelogen heeft. Haar man had daar ook een handje van.
http://mobile.wnd.com/201(...)cure-abedin-account/
Verbazingwekkend hoe diep we gezonken zijn wat dat betreft. Ik zat de aflevering Van race to the white house over Dukakis te kijken. Zijn campagne team kwam achter iets genants ovet Biden en gebruikte dat waarop Dukakis excuses aanbood omdat hij het netjes wilde spelen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Daar heeft HC ook een handje van. Herinner jij je de foto van Obama in moslim-kleding van 8 jaar geleden? Voor dit jaar overwoog het HC-kamp om een foto van Sanders in een zwembroek te plaatsen, die foto werd gemaakt toen hij op een strand was. Dat blijkt uit gelekte correspondentie.
Natuurlijk was heel dat bespelen van de media (op FOX na pretty much volledig op de hand van het establishment van de Democraten) door de DNC eveneens een geval van de tegenstander verslaan buiten de stembus.
[..]
Het zou me niet verbazen, dat is hoe ze het voor elkaar krijgen om steeds weer de bevolking te belazeren en te naaien: hen dom en ongeïnformeerd houden en desinformatie te verspreiden via bevriende media. Juist doordat ze daar het volk niet dienen raakt het volk meer gedesinteresseerd waardoor ze weer gemakkelijker het volk kunnen belazeren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:26 schreef Re het volgende:
ik durf trouwens wel aan dat 90% van de amerikanen geen flauw benul hebben wat watergate precies was
Omdat men dan serieus was gaan graven in de geschiedenis van Sanders en hem zonder al te veel problemen als onpatriottische communist had weggezet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 11:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij? Met sanders hadden ze vgm van elke republikein gewonnen, daarentegen hadden kasich en rubio oa gehakt gemaakt van clinton (volgens de polls)
twitter:NateSilver538 twitterde op zaterdag 29-10-2016 om 18:03:12Republicans have suddenly forgotten about the IBD/TIPP poll. And Democrats suddenly discovered methodological flaws with the ABC/Post poll. reageer retweet
Tja, ik gaf niet voor niets aan dat beiden niet al te realistische outliers waren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:07 schreef skysherrif het volgende:
twitter:NateSilver538 twitterde op zaterdag 29-10-2016 om 18:03:12Republicans have suddenly forgotten about the IBD/TIPP poll. And Democrats suddenly discovered methodological flaws with the ABC/Post poll. reageer retweet
twitter:cher twitterde op vrijdag 28-10-2016 om 20:38:44PLEASE MY FRIENDS,DO ANYTHING 2HELP‼️AM😪😭BECAUSE IM SO FURIOUS AT REPUBLICAN/RUSSISN DIRTY TRICKS ‼️IM KILLING MYSELF 2HELP HRC‼️HELP ME🙏🏻 reageer retweet
En dat gaat zo nog wel even door, alles in CAPS, alsof ze fucking 14 jaar oud istwitter:cher twitterde op vrijdag 28-10-2016 om 20:29:17I WILL NOT GIVE UP,I WILL WORK HARDER‼️JASON CHAFFETS IS SCUM WHO FORCED REPUBLICAN HEAD OF FBI 2BRING“NON CASE “NOW”,W/OUT ALL THE FACTS reageer retweet
Ik geef echt geen zak om de polls, maar komende week gaat leuk worden om te zien hoe Clinton achteruit gaat in de polls, en men hier opeens een stuk minder polls gaat posten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:07 schreef skysherrif het volgende:
De FBI heeft veel respect verloren door Hillary te laten gaan. Comey denkt, gaat mij geen 2e keer gebeuren!quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:55 schreef Nintex het volgende:
Lynch kon Clinton deze keer niet redden:
https://twitter.com/markberman/status/792341011871793152twitter:markberman twitterde op zaterdag 29-10-2016 om 14:23:12Attorney General Lynch did not want Comey to send the Clinton email announcement to Congress, @JaneMayerNYer reports https://t.co/UlSpQRV7yq reageer retweet
Het is zeer zeker geen lichtzinnig besluit om de zaak te heropenen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:28 schreef cb2013 het volgende:
[..]
De FBI heeft veel respect verloren door Hillary te laten gaan. Comey denkt, gaat mij geen 2e keer gebeuren!
je geeft er weer een draai aan die ik zelfs niet zag aankomen, maar jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen, dat is hoe ze het voor elkaar krijgen om steeds weer de bevolking te belazeren en te naaien: hen dom en ongeïnformeerd houden en desinformatie te verspreiden via bevriende media. Juist doordat ze daar het volk niet dienen raakt het volk meer gedesinteresseerd waardoor ze weer gemakkelijker het volk kunnen belazeren.
"Houden jullie hen dom, dan houden wij hen arm".
Dit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:32 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het is zeer zeker geen lichtzinnig besluit om de zaak te heropenen.
Dat doen ze niet op basis van niks, dat doen ze wanneer ze denken daadwerkelijk iets te hebben.
Comey heeft daarnaast ook de DoJ, met name Lynch, buiten spel gezet.
Allemaal besluiten die je niet zomaar maakt.
Er moet dus wel iets meer aan de hand zijn.
Daar was in de voorverkiezingen toch geen sprake van? Ik kan zo geen redenen opnoemen waarom het dan in de general election wel ineens zo zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:59 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Dit is inderdaad waar Trump het grotendeels van moet hebben: groepen mensen slecht bereikbaar voor polling/moeilijk te pollen en mensen die al die tijd hun stem hebben geparkeerd bij Johnson of Clinton om vervolgens toch Trump te stemmen.
Als er één verkiezing is waar de Shy Tory Factor goed tot z'n uitdrukking kan komen is het deze wel.
Pro Clinton Celebs willen gewoon niets negatiefs over Clinton horen, ze heeft alleen goede dingen gedaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:19 schreef Refragmental het volgende:
Hahaha Cher's twitter is echt puur leedvermaak
https://twitter.com/chertwitter:cher twitterde op vrijdag 28-10-2016 om 20:38:44PLEASE MY FRIENDS,DO ANYTHING 2HELP‼️AM😪😭BECAUSE IM SO FURIOUS AT REPUBLICAN/RUSSISN DIRTY TRICKS ‼️IM KILLING MYSELF 2HELP HRC‼️HELP ME🙏🏻 reageer retweet
En dat gaat zo nog wel even door, alles in CAPS, alsof ze fucking 14 jaar oud istwitter:cher twitterde op vrijdag 28-10-2016 om 20:29:17I WILL NOT GIVE UP,I WILL WORK HARDER‼️JASON CHAFFETS IS SCUM WHO FORCED REPUBLICAN HEAD OF FBI 2BRING“NON CASE “NOW”,W/OUT ALL THE FACTS reageer retweet
De zaak is toch nog niet heropend? Ze gaan volgens die verklaring nu de e-mails lezen om te kijken of ze überhaupt relevant zijn voor het onderzoek.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:32 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het is zeer zeker geen lichtzinnig besluit om de zaak te heropenen.
Dat doen ze niet op basis van niks, dat doen ze wanneer ze denken daadwerkelijk iets te hebben.
Comey heeft daarnaast ook de DoJ, met name Lynch, buiten spel gezet.
Allemaal besluiten die je niet zomaar maakt.
Er moet dus wel iets meer aan de hand zijn.
Dit is niet gezond..quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:19 schreef Refragmental het volgende:
Hahaha Cher's twitter is echt puur leedvermaak
https://twitter.com/chertwitter:cher twitterde op vrijdag 28-10-2016 om 20:38:44PLEASE MY FRIENDS,DO ANYTHING 2HELP‼️AM😪😭BECAUSE IM SO FURIOUS AT REPUBLICAN/RUSSISN DIRTY TRICKS ‼️IM KILLING MYSELF 2HELP HRC‼️HELP ME🙏🏻 reageer retweet
Jawel. Ben je net opgestaan? In een andere zaak van Anthony Weiner zijn emails gevonden op apparaten in zijn sexting schandaal. Die zaak heeft een connectie met de HRC email zaak. Hoe verzin je het.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 19:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
De zaak is toch nog niet heropend? Ze gaan volgens die verklaring nu de e-mails lezen om te kijken of ze überhaupt relevant zijn voor het onderzoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |