SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
Zonder wrijving geen glans
Ach was opzich nog wel grappig, ook al verloor Ajax toen met 4-2 van PSV.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij helemaal een hel, zo'n wedstrijd.
Gelukkig speelt ado nooit zo'n wedstrijd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach was opzich nog wel grappig, ook al verloor Ajax toen met 4-2 van PSV.
En ook Europese potjes geweest, dat blijft toch het leukst.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig speelt ado nooit zo'n wedstrijd.
Ja, wrijf het er ff in.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ook Europese potjes geweest, dat blijft toch het leukst.
Maar die speelt ADO ook bijna nooit.
Wang is een paardenlul.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat terwijl Wang beloofde dat jullie de CL zouden ingaan.
Volgens mij had hij een weddenschap afgesloten dat hij met een gelijkspel bij de Klassieker 90 dagen moest weg blijven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar is LR, zie hem nauwelijks op fok laatste week?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij had hij een weddenschap afgesloten dat hij met een gelijkspel bij de Klassieker 90 dagen moest weg blijven.
Afgelopen maandag heeft ado eindelijk een ontmoeting gehad met Wang, maar niemand wilt zeggen wat daar besproken is.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij had hij een weddenschap afgesloten dat hij met een gelijkspel bij de Klassieker 90 dagen moest weg blijven.
Zo actief was hij verder ook niet meer toch.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]wat een lul is het ook.
Die zien we dus pas weer in 2017.
Ach als die Chinezen dat zeggen word je er nog niks wijzer van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Afgelopen maandag heeft ado eindelijk een ontmoeting gehad met Wang, maar niemand wilt zeggen wat daar besproken is.
kennisoverdracht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo actief was hij verder ook niet meer toch.
[..]
Ach als die Chinezen dat zeggen word je er nog niks wijzer van.
spijtig. Hopelijk komt Wang met wat centjes over de brug.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik zie 0-1 staan nu, klopt dus.
Welnee joh, niks aan de hand.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
spijtig. Hopelijk komt Wang met wat centjes over de brug.
Het kleine dipje wordt inmiddels een diep dal...quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welnee joh, niks aan de hand.
6 wedstrijden geleden zei ik dat ze half november onderaan staan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:51 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Het kleine dipje wordt inmiddels een diep dal...
Alhoewel ze nog wel netjes op de ranglijst staan.
Welke voorzet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kop mijn voorzet eens in man
Gvd
Sparta is aan het winnen. Sooow.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even kijken..
Je cluppie. Wat doen ze.
Sparta
Zitten in een dipje, iedereen maakt fouten te bizarquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even kijken..
Je cluppie. Wat doen ze.
Sparta
Kan ook tegenvallen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgende Clasico kan ook leuk worden
Lekker manquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Vandaag 2x uit eten geweest.
Viesdik.
Graag meer van zulke interessante feitjes over provinciedorpen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:18 schreef Shadowkid053 het volgende:
Rellen in Deventer. Helipkoptertje alles.
Deventer ligt op de grens met Gelderland en is een van de meeste multiculturele gemeentes in het oosten van het land. Verder beschikt het over een gerenoveerd centraal station en een heeft het een hogeschool. De lokale delicatesse is Deventerkoek die op zo'n 500 meter afstand van mijn huis wordt gefabriceerd. Tot slot beschikt dit dorp ook over een eredivisie club; Go Ahead Eagles. Deze club heeft zojuist een bekerwedstrijd verloren van een amateurclub.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Graag meer van zulke interessante feitjes over provinciedorpen.
Ach, we zien over een paar jaar wel wie nog leeft en wie een autist is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat grappig dat RTL late night nu gaat over het vaccineren van kinderen.
mijn nichtje woont daarquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:18 schreef Shadowkid053 het volgende:
wat heb je gegetenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Vandaag 2x uit eten geweest.
Viesdik.
de bal is rondquote:
Geen rellen, wel een helikopter. Ouwe Rens-imitator.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:18 schreef Shadowkid053 het volgende:
Er is hier nooit wat aan de hand, egeltjes verliezen en ik zie een helikopter. Verder was er wel het een en ander aan de hand alleen was de zulu weer verspilling van belastingcentjes...quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen rellen, wel een helikopter. Ouwe Rens-imitator.
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgende Clasico kan ook leuk worden
Deventer is 80% Turk en nooit wat aan de hand?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:14 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Er is hier nooit wat aan de hand, egeltjes verliezen en ik zie een helikopter. Verder was er wel het een en ander aan de hand alleen was de zulu weer verspilling van belastingcentjes...
In de lunch bij de Malay gegeten.quote:
Dat klinkt als prima etenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In de lunch bij de Malay gegeten.
Satay, fried chicken wings en chicken curry
In de avond zo hippe burgertent, waar je al met al te veel betaald voor wat je krijgt.
Maar was niet slecht.
Was zeker prima eten 2 keer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat klinkt als prima eten
Chicken wings
Wanneer volgende weegmoment?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In de lunch bij de Malay gegeten.
Satay, fried chicken wings en chicken curry
In de avond zo hippe burgertent, waar je al met al te veel betaald voor wat je krijgt.
Maar was niet slecht.
moet ik ook nog kopenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was zeker prima eten 2 keer.
Ook nog naar een winterjas gekeken, en niet geslaagd.
Al met al een productief dagje.
iemand was hier laatst mad met zijn weegmoment, dacht dat jij dat was kan het fout hebben, dan mijn excusesquote:
ja dat welquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
iemand was hier laatst mad met zijn weegmoment, dacht dat jij dat was kan het fout hebben, dan mijn excuses
pfff had ik dat maarquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee val steeds vies veel af als ik er niet op let
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:28 schreef Vasion het volgende:
Er is iemand aan wie ik een grotere hekel heb dan Sylvana Simons.eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is iemand aan wie ik een grotere hekel heb dan Sylvana Simons.kan me er niet druk om makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Er is iemand aan wie ik een grotere hekel heb dan Sylvana Simons.Denk je dat hij ook zo trots als een aap is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Nouja nouja.. hij lijkt in ieder geval niet op een pauw he!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je dat hij ook zo trots als een aap is?
jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je dat hij ook zo trots als een aap is?
Nee, had liever dat ze in de competitie hadden gewonnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
stond jij ook te juichen voor Sparta?
Die troll pakt gewoon alle PVDA stemmenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:50 schreef Vasion het volgende:
Samsom moet volgens Kuzu luisteren naar de boodschap die DENK uitdraagt. Zou Kuzu ook luisteren naar de boodschap die Erdogan uitdraagt?
Pvda zal hun stemmen weldra terugkrijgen zodra de NPO campagne weer begint. Die inheemse nederlanders zullen inderdaad naar DENK gaan, zodra ze geld hebben zal het vaak VVD zijn en de studenten gaat of niet stemmen of op de d66.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die troll pakt gewoon alle PVDA stemmen
DENK, VVD, D66.... realiseer ik me toch wat voor kut politiek we toch hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Pvda zal hun stemmen weldra terugkrijgen zodra de NPO campagne weer begint. Die inheemse nederlanders zullen inderdaad naar DENK gaan, zodra ze geld hebben zal het vaak VVD zijn en de studenten gaat of niet stemmen of op de d66.
Najah, het is moeilijk kiezen. Helpt ook niet echt dat 60% van onze wetgeving toch van europa af komt:")quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
DENK, VVD, D66.... realiseer ik me toch wat voor kut politiek we toch hebben.
Ziet er nu uit als een Charles Manson-achtig figuurquote:
Met?quote:
Hoi makker. Ik heb een verrassing voor je.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 08:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stinho heeft hart voor de community
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon, om jou de dag wat fijner te laten starten dan je in eerste instantie zou verwachten![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 08:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoi makker. Ik heb een verrassing voor je.Oeh la la, bedankt vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon, om jou de dag wat fijner te laten starten dan je in eerste instantie zou verwachten
Hopelijk weer Stijn zijn broekje aan te houden in de bus maar ik zou het hem niet kwalijk nemen mocht die nu toch uitgaan.
Bedankt. Toch weer een ronde verder. Op naar de volgende 13 uitwedstrijden in de beker.quote:
In dat geval ; Welkom in de SCquote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nu heb ik tot 11:15 niets te doen.
Ik zit momenteel op de pot. Ik zou hier conclusies uit trekken als ik jullie was.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 08:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stinho heeft hart voor de community
Ook al een mobiele fokkerquote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik zit momenteel op de pot. Ik zou hier conclusies uit trekken als ik jullie was.
Wat vond je van PSV gisteren?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig. Berry Powel (Kozakken Boys) kan vanavond niet spelen.
Alleen moest ik vanmorgen en moet ik morgen even wat vroeger op dan normaal.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het leven van een student is een eitje. Stijn is het levende voorbeeld.
pics?!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik zou mezelf liever onder de categorie schijtende mobiele fokker willen plaatsen, maar oke
Licht dit eens toe.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind YNG wel goed bij je passen.
Ik vond het tamelijk shockerend. Alleen maar via de flanken gevoetbald. Zelfs Pröpper en Ramselaar alleen maar aan de zijkant te vinden. Het zijn claustrofoben. Guardado is gewoon geen controleur. Bring back Hendrix zou ik zeggen.quote:
Zijn grote vriend Fylax is daar mod geworden. En subforum is gister geopend.quote:
Ken ik niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Pics van een schijtfokker:
[ afbeelding ]
Wat is in vredesnaam de toegevoegde waarde van zo'n forum? Hoewel het wel fijn is dat Flyax daar mod is. Hopelijk laat ie zich hier minder zienquote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn grote vriend Fylax is daar mod geworden. En subforum is gister geopend.
Reageer je nog op mijn duiding of heb ik het voor nada gedaan?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is in vredesnaam de toegevoegde waarde van zo'n forum? Hoewel het wel fijn is dat Flyax daar mod is. Hopelijk laat ie zich hier minder zien
Gewoon opnieuw proberen toch. Vroeger heette het JNG. Dat werd toen 1 grote flop.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is in vredesnaam de toegevoegde waarde van zo'n forum? Hoewel het wel fijn is dat Flyax daar mod is. Hopelijk laat ie zich hier minder zien
Succes met verder studeren in het schitterende resort dat Leiden heet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:30 schreef Vasion het volgende:
Nou ik ben klaar. Jullie zien mij weer bij het volgende toiletbezoek.
Hij maakt notities snap dat danquote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Reageer je nog op mijn duiding of heb ik het voor nada gedaan?
Sorry. Ik wist niet dat je boos werdquote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Reageer je nog op mijn duiding of heb ik het voor nada gedaan?
Leidenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Succes met verder studeren in het schitterende resort dat Leiden heet.
Nee. Wel vaak tegen gespeeld.quote:
Als ik aan het woord ben, hoort iedereen te luisteren. Tenzij je expliciet aangeeft dat je me een lul vindt.quote:
Ik ben niet boos.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry. Ik wist niet dat je boos werd
Ik begrijp ook niet zo goed waar dit vandaan komt. Zoals ik al schreef in het PSV topic hebben ze kwaliteit zat. Dit is nagenoeg hetzelfde elftal dat kampioen werd. Het kan toch niet zo zijn dat het verlies van een Bruma ervoor zorgt dat dit PSV er niet meer staat? Dat weiger ik te geloven.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond het tamelijk shockerend. Alleen maar via de flanken gevoetbald. Zelfs Pröpper en Ramselaar alleen maar aan de zijkant te vinden. Het zijn claustrofoben. Guardado is gewoon geen controleur. Bring back Hendrix zou ik zeggen.
De Jong na de wedstrijd: ''Ja maar Sparta was goed op de flanken en hielden het door het centrum ook goed dicht huil huil''. Nu spreken we dus over de tweevoudig landskampioen die zeven maanden geleden bijna Atlético eruit had gegooid. Nu een verwijfd team.
Geen dank voor de duiding.
Misschien zijn ze het hele seizoen al slecht, kwamen ze goed weg bij Utrecht maar hadden ze wel in Heerenveen moeten winnen. Voor de rest sloeg ik niet steil achterover.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet zo goed waar dit vandaan komt.
quote:Zoals ik al schreef in het PSV topic hebben ze kwaliteit zat.
Klopt.quote:Dit is nagenoeg hetzelfde elftal dat kampioen werd.
Dat het dit jaar minder lukt dan vorig jaar vind ik ook een beetje raar. Zelf denk ik dat PSV weer beter met Hendrix kan gaan spelen. Lange_Lans en ik zijn groot fan van die jongen, maar hij moet er vooral in omdat hij wel snapt wat een controleur moet doen. Guardado snapt dat niet. Die zorgt niet voor structuur of BALANS.quote:Het kan toch niet zo zijn dat het verlies van een Bruma ervoor zorgt dat dit PSV er niet meer staat? Dat weiger ik te geloven.
Weet je nog dat we een weddenschap of iets dergelijks hadden afgesloten over minstens 17 goals van De Jorg of was dat met opper?quote:Ook de vormdip van een Luuk de Jong begint nu wel zorgelijke vormen aan te nemen. Ik vind 'm nog altijd de beste spits van Nederland, maar als de Jorg zo doorgaat zal hij zijn plekje innemen
Ik vind Vitesse hondsberoerd overkomen. Ze hebben op het middenveld en in de aanval dolfijne (xD) spelers maar Fraser maakt er niets van.quote:Ik kijk uit naar dit weekend. Wanneer Vitesse in staat is PSV een goede draai om de oren te geven is de crisis geboren
Je moet er maar zin in hebben, dat multi quoten en links van plaatjes kopiëren op je mobielquote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze het hele seizoen al slecht, kwamen ze goed weg bij Utrecht maar hadden ze wel in Heerenveen moeten winnen. Voor de rest sloeg ik niet steil achterover.
[..]
[ afbeelding ]
GGMM vindt dit plaatje leuk.
[..]
Klopt.
[..]
Dat het dit jaar minder lukt dan vorig jaar vind ik ook een beetje raar. Zelf denk ik dat PSV weer beter met Hendrix kan gaan spelen. Lange_Lans en ik zijn groot fan van die jongen, maar hij moet er vooral in omdat hij wel snapt wat een controleur moet doen. Guardado snapt dat niet. Die zorgt niet voor structuur of BALANS.
[..]
Weet je nog dat we een weddenschap of iets dergelijks hadden afgesloten over minstens 17 goals van De Jorg of was dat met opper?
[..]
Ik vind Vitesse hondsberoerd overkomen. Ze hebben op het middenveld en in de aanval dolfijne (xD) spelers maar Fraser maakt er niets van.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mark my words, vanaf eind september (misschien zelfs al eerder) staat Kramer gewoon weer in de basis.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb met een vriend van mij een weddenschap lopen dat die nieuwe spits er niet meer dan 14 maakt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verwacht op zijn minst dat Jörgensen zich veel meer laat zien in de cruciale wedstrijden.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die schiet er wel 15 in dit seizoen
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Precies 18? Dat is koffiedik kijken.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, dat ie er niet meer dan 17 maakt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meer dan 17? Ik denk dat hij er al met gemak 10 maakt in alle thuiswedstrijden.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op basis van wat? Die man maakte er zelfs in Denemarken maar 14.
quote:
quote:Op [quote]
[b]Op vrijdag 29 juli 2016 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit ga ik winnen. Als Sanharib Malki en Björn Vleminckx het kunnen, kan almachtige Nicolai het ook.
quote:vrijdag 29 juli 2016 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een eeuwige usericon van Rob Kamphues.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit vind ik iets te gortig. Zeker gezien het feit dat ie door een man genoemd wordt die altijd de Cauberg nog op moet.
Nuanceer de straf een beetje and you got yourself a deal.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een UI van Freek de Jonge voor een maand?
quote:
Ik heb het al aangepast.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis
[ afbeelding ]
Haha. Nog altijd ziek van je Giel Beelen UI?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:54 schreef Caland het volgende:
Weddenschappen om UI's kunnen echt niet meer.
Alsof TomPSV op een weddenschap terugkomtquote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof TomPSV op een weddenschap terugkomt
Nee hoor. Ik vind het gewoon bijzonder treurige vormen aannemen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Nog altijd ziek van je Giel Beelen UI?
We schrijven het even op.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het gewoon bijzonder treurige vormen aannemen.
Helemaal als iemand roept 'als dit gebeurt neem ik deze UI'
Die mensen zou je eigenlijk een permban moeten geven vanwege aandachtshoereerderij.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Weddenschappen om ui's zijn treurig
quote:
Wedden om een fles whisky en dan jack? Kutlevenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:08 schreef onlogisch het volgende:
9 november krijg ik een fles Jack Daniels van Scrummie
We schrijven het even op.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:08 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind van niet want de rest komt men toch niet na, ik kan nu bij wijze van wedden voor 50 euro en dan niet nakomen. Het is niet dat je me persoonlijk kent en komt opzoeken.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Weddenschappen om ui's zijn treurig
Kan altijd nog een Tjacka'tje doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:08 schreef onlogisch het volgende:
Jackgodquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Wedden om een fles whisky en dan jack? Kutleven
Zo zit jij niet in elkaar.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan altijd nog een Tjacka'tje doen.
Ik weet iet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zie mijn request omtrent onze weddenschap
Had je style verwacht van onlo dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wil iets zeggen maar dan kom je me opzoekenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik je moeder pak.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Had je style verwacht van onlo dan?
Zie hier.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet iet waar je het over hebt.
8/10quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik je moeder pak.
oh wow man.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik je moeder pak.
ik ben flabbergastedquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Matige counter nap. Matige counter.
Dat je voor Ajax bent is ook echt walgelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:17 schreef Saind het volgende:
Maar nee Onlo Jack is wel echt walgelijk.
Als je voor goedkope bourbon gaat haal dan Bulleit
Jackcola cola is heerlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:17 schreef Saind het volgende:
Maar nee Onlo Jack is wel echt walgelijk.
Als je voor goedkope bourbon gaat haal dan Bulleit
Ik kom wel een flessie brengen hoor ouwe reus.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar wie weet mag ik toch nog genieten.
Aha.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet. Hoewel ik in september op vakantie een paar biertjes op heb.
zwakke vormquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aha.
Aparte vorm van niet drinken
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aha.
Aparte vorm van niet drinken
quote:
Ja klopt. in 2016 wel 4 hele biertjes opquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Onlogisch is stiekem een drankorgel.
Saind, drink your heart out.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja klopt. in 2016 wel 4 hele biertjes op
Not bad.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik drink 2 weken niet, vind ik al best aardig.
Ik heb volgende week tentamens, oh joy.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Pfff jongen als ik dit tentamen haal ga ik he-le-maal naar de mavo
batras in m'n keel
Jep ik ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb volgende week tentamens, oh joy.
Waar woon jij eigenlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kom wel een flessie brengen hoor ouwe reus.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Pfff jongen als ik dit tentamen haal ga ik he-le-maal naar de mavo
batras in m'n keel
tentamens om 9 uur zijn intens kankerquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maandag, woensdag, vrijdag om 09:00 dus dat is op zich wel prettig.
Daarom doe ik alfa.quote:
Ik vind het juist kut om ze later op de dag te hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tentamens om 9 uur zijn intens kanker
Rot opquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder kunnen jullie zulke dingen misschien in YNG bespreken
Tentamens rond 6-7 prima.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het juist kut om ze later op de dag te hebben.
Ik heb meestal alleen herkansingen zo laat. Nog een half uur voor een toets in een boek zitten vind ik te kut.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tentamens rond 6-7 prima.
Daarna ergens hapje eten.
Ik herkans niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb meestal alleen herkansingen zo laat. Nog een half uur voor een toets in een boek zitten vind ik te kut.
gewoon drugsquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:37 schreef Saind het volgende:
Had vorige periode een tentamen van 1900 tot 2200
Tegen die tijd heb je echt 0 focus
Klopt. had ik dit keer ook. Cijfers nog niet terug, maar als je die terugkijkt zul je zien dat mensen minder scoren bij dergelijke tiefustijden.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:37 schreef Saind het volgende:
Had vorige periode een tentamen van 1900 tot 2200
Tegen die tijd heb je echt 0 focus
Theologie toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:38 schreef Insomnia_ het volgende:
vorig jaar 60 ects in 1 jaar, 0 herkansing
Tot dat stijn zn p heb plaag ik hem een beetje.
Als jij niet zo belachelijk vaak op FOK! zou zitten had je je studie al afgerond kunnen hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb meestal alleen herkansingen zo laat. Nog een half uur voor een toets in een boek zitten vind ik te kut.
Je weet hoe oud stijn is he?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Als jij niet zo belachelijk vaak op FOK! zou zitten had je je studie al afgerond kunnen hebben.
Hoe zie je dit voor je.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Als jij niet zo belachelijk vaak op FOK! zou zitten had je je studie al afgerond kunnen hebben.
in feite stelt geen een studie buiten beta studies iets voorquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in feite stelt geen een studie buiten beta studies iets voor
Kan gewoon hoor pfffquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe zie je dit voor je.
Had je Stijn op zn 14e zn havo willen zien afronden
Heb je iig een interessante baanquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:43 schreef Insomnia_ het volgende:
En uiteindelijk word je met een beta studie nog verdacht vaak loonslaaf.
Zou die best kunnen denk je niet?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als je dat kan ken je beter vwo gaan doen
Toen ie 14 was heb ik hem dat meermaals aangeraden.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou die best kunnen denk je niet?
Slimme jongen is het wel
Vastgoed is duur.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:45 schreef Insomnia_ het volgende:
beter eigen zaak openmaken
of vastgoed
doe je het zo slecht dan? Dacht altijd dat je een behoorlijke studiebol wasquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien wil hij gewoon lekker een eigen zaak starten straks.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ie 14 was heb ik hem dat meermaals aangeraden.
Zo slim is ie dus niet.
Hondquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja als je vieze termietenplaag krijgt wel
gewoon investeren in witte sneakersquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Iemand in deze SC had 10-15 jaar geleden bijna in Pools vastgoed geinvesteerd.
Die persoon zal daar elke dag nog van balen dat ie dat niet heeft gedaan.
In Polen vieze russenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Hond
Maar zonder gekkigheid, Chinezen kopen alles op.
In Australie kopen de Chinezen ook alles op, zelf zetten ze geen voet in dat land.. mooi volkquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Hond
Maar zonder gekkigheid, Chinezen kopen alles op.
Da's wel een ideequote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kom op een zondag. Pakken we meteen een wedstrijdje mee met HMF
Ik woon in Rotterdam.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Woon je er ook of kom je dagelijks met de veewagon?
ja russen viesveelquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:50 schreef Elan het volgende:
[..]
In Londen ook toch?
Zullen nu wel balen na Brexit.
In Amerika ook met name Cali.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Australie kopen de Chinezen ook alles op, zelf zetten ze geen voet in dat land.. mooi volk
Gay gespot.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
gewoon investeren in witte sneakers
Die balen meer van hun eigen economie. Het is nu leuk vakantie vieren in Rusland als Europeaan/Brit.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:50 schreef Elan het volgende:
[..]
In Londen ook toch?
Zullen nu wel balen na Brexit.
Het vakantie vieren op het continent is maar matig als je maar 1,10 voor je pond krijgt.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die balen meer van hun eigen economie. Het is nu leuk vakantie vieren in Rusland als Europeaan/Brit.
Treinen naar Leidenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zitten we dus in de tegenovergestelde treinen. Wat een teleurstelling.
Najah, ik vind het niet ergquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het vakantie vieren op het continent is maar matig als je maar 1,10 voor je pond krijgt.
Wacht maar, over 5 jaar zijn jullie blij dat de brexit heeft plaatsgevonden.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Jammer dat die patjepeeërs ons een brexit in jagen.
110% daar tegen.
Dat snap ik wel, anders moeten ze dat kind wegdoen tochquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:51 schreef Elan het volgende:
[..]
In Amerika ook met name Cali.
Vrouwen gaan daar zelfs speciaal geen om te bevallen zodat hun kind Amerikaans staatsburgerschap heeft.
En dan weer terug.
Nee hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:55 schreef napoleonfour het volgende:
Wacht maar, over 5 jaar zijn jullie blij dat de brexit heeft plaatsgevonden.
Moest bij End gewoon in euro's afrekenenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Najah, ik vind het niet erg
[..]
Wacht maar, over 5 jaar zijn jullie blij dat de brexit heeft plaatsgevonden.
Er was ook een maandag met seinstoringengenotquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
Treinen naar Leiden![]()
Afgelopen maandag
Hoe groter de overheid, hoe kutter. Wees er nou maar blij mee.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Want het is een waanidee dat een nationale overheid beter is dan een Europese overheid.
Want een overheid is altijd kut.
Had dan pond optie geselecteerd, die valuta van paypal is iets gunstigerquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Moest bij End gewoon in euro's afrekenen
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Want het is een waanidee dat een nationale overheid beter is dan een Europese overheid.
Want een overheid is altijd kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |