SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
Zonder wrijving geen glans
Ach was opzich nog wel grappig, ook al verloor Ajax toen met 4-2 van PSV.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij helemaal een hel, zo'n wedstrijd.
Gelukkig speelt ado nooit zo'n wedstrijd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach was opzich nog wel grappig, ook al verloor Ajax toen met 4-2 van PSV.
En ook Europese potjes geweest, dat blijft toch het leukst.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelukkig speelt ado nooit zo'n wedstrijd.
Ja, wrijf het er ff in.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ook Europese potjes geweest, dat blijft toch het leukst.
Maar die speelt ADO ook bijna nooit.
Wang is een paardenlul.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat terwijl Wang beloofde dat jullie de CL zouden ingaan.
Volgens mij had hij een weddenschap afgesloten dat hij met een gelijkspel bij de Klassieker 90 dagen moest weg blijven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar is LR, zie hem nauwelijks op fok laatste week?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij had hij een weddenschap afgesloten dat hij met een gelijkspel bij de Klassieker 90 dagen moest weg blijven.
Afgelopen maandag heeft ado eindelijk een ontmoeting gehad met Wang, maar niemand wilt zeggen wat daar besproken is.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij had hij een weddenschap afgesloten dat hij met een gelijkspel bij de Klassieker 90 dagen moest weg blijven.
Zo actief was hij verder ook niet meer toch.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]wat een lul is het ook.
Die zien we dus pas weer in 2017.
Ach als die Chinezen dat zeggen word je er nog niks wijzer van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Afgelopen maandag heeft ado eindelijk een ontmoeting gehad met Wang, maar niemand wilt zeggen wat daar besproken is.
kennisoverdracht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo actief was hij verder ook niet meer toch.
[..]
Ach als die Chinezen dat zeggen word je er nog niks wijzer van.
spijtig. Hopelijk komt Wang met wat centjes over de brug.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik zie 0-1 staan nu, klopt dus.
Welnee joh, niks aan de hand.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
spijtig. Hopelijk komt Wang met wat centjes over de brug.
Het kleine dipje wordt inmiddels een diep dal...quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welnee joh, niks aan de hand.
6 wedstrijden geleden zei ik dat ze half november onderaan staan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:51 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Het kleine dipje wordt inmiddels een diep dal...
Alhoewel ze nog wel netjes op de ranglijst staan.
Welke voorzet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kop mijn voorzet eens in man
Gvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |