In dat geval ; Welkom in de SCquote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nu heb ik tot 11:15 niets te doen.
Ik zit momenteel op de pot. Ik zou hier conclusies uit trekken als ik jullie was.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 08:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stinho heeft hart voor de community
Ook al een mobiele fokkerquote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:22 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik zit momenteel op de pot. Ik zou hier conclusies uit trekken als ik jullie was.
Wat vond je van PSV gisteren?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig. Berry Powel (Kozakken Boys) kan vanavond niet spelen.
Alleen moest ik vanmorgen en moet ik morgen even wat vroeger op dan normaal.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het leven van een student is een eitje. Stijn is het levende voorbeeld.
pics?!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik zou mezelf liever onder de categorie schijtende mobiele fokker willen plaatsen, maar oke
Licht dit eens toe.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind YNG wel goed bij je passen.
Ik vond het tamelijk shockerend. Alleen maar via de flanken gevoetbald. Zelfs Pröpper en Ramselaar alleen maar aan de zijkant te vinden. Het zijn claustrofoben. Guardado is gewoon geen controleur. Bring back Hendrix zou ik zeggen.quote:
Zijn grote vriend Fylax is daar mod geworden. En subforum is gister geopend.quote:
Ken ik niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Pics van een schijtfokker:
[ afbeelding ]
Wat is in vredesnaam de toegevoegde waarde van zo'n forum? Hoewel het wel fijn is dat Flyax daar mod is. Hopelijk laat ie zich hier minder zienquote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn grote vriend Fylax is daar mod geworden. En subforum is gister geopend.
Reageer je nog op mijn duiding of heb ik het voor nada gedaan?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is in vredesnaam de toegevoegde waarde van zo'n forum? Hoewel het wel fijn is dat Flyax daar mod is. Hopelijk laat ie zich hier minder zien
Gewoon opnieuw proberen toch. Vroeger heette het JNG. Dat werd toen 1 grote flop.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is in vredesnaam de toegevoegde waarde van zo'n forum? Hoewel het wel fijn is dat Flyax daar mod is. Hopelijk laat ie zich hier minder zien
Succes met verder studeren in het schitterende resort dat Leiden heet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:30 schreef Vasion het volgende:
Nou ik ben klaar. Jullie zien mij weer bij het volgende toiletbezoek.
Hij maakt notities snap dat danquote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Reageer je nog op mijn duiding of heb ik het voor nada gedaan?
Sorry. Ik wist niet dat je boos werdquote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Reageer je nog op mijn duiding of heb ik het voor nada gedaan?
Leidenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Succes met verder studeren in het schitterende resort dat Leiden heet.
Nee. Wel vaak tegen gespeeld.quote:
Als ik aan het woord ben, hoort iedereen te luisteren. Tenzij je expliciet aangeeft dat je me een lul vindt.quote:
Ik ben niet boos.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry. Ik wist niet dat je boos werd
Ik begrijp ook niet zo goed waar dit vandaan komt. Zoals ik al schreef in het PSV topic hebben ze kwaliteit zat. Dit is nagenoeg hetzelfde elftal dat kampioen werd. Het kan toch niet zo zijn dat het verlies van een Bruma ervoor zorgt dat dit PSV er niet meer staat? Dat weiger ik te geloven.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond het tamelijk shockerend. Alleen maar via de flanken gevoetbald. Zelfs Pröpper en Ramselaar alleen maar aan de zijkant te vinden. Het zijn claustrofoben. Guardado is gewoon geen controleur. Bring back Hendrix zou ik zeggen.
De Jong na de wedstrijd: ''Ja maar Sparta was goed op de flanken en hielden het door het centrum ook goed dicht huil huil''. Nu spreken we dus over de tweevoudig landskampioen die zeven maanden geleden bijna Atlético eruit had gegooid. Nu een verwijfd team.
Geen dank voor de duiding.
Misschien zijn ze het hele seizoen al slecht, kwamen ze goed weg bij Utrecht maar hadden ze wel in Heerenveen moeten winnen. Voor de rest sloeg ik niet steil achterover.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet zo goed waar dit vandaan komt.
quote:Zoals ik al schreef in het PSV topic hebben ze kwaliteit zat.
Klopt.quote:Dit is nagenoeg hetzelfde elftal dat kampioen werd.
Dat het dit jaar minder lukt dan vorig jaar vind ik ook een beetje raar. Zelf denk ik dat PSV weer beter met Hendrix kan gaan spelen. Lange_Lans en ik zijn groot fan van die jongen, maar hij moet er vooral in omdat hij wel snapt wat een controleur moet doen. Guardado snapt dat niet. Die zorgt niet voor structuur of BALANS.quote:Het kan toch niet zo zijn dat het verlies van een Bruma ervoor zorgt dat dit PSV er niet meer staat? Dat weiger ik te geloven.
Weet je nog dat we een weddenschap of iets dergelijks hadden afgesloten over minstens 17 goals van De Jorg of was dat met opper?quote:Ook de vormdip van een Luuk de Jong begint nu wel zorgelijke vormen aan te nemen. Ik vind 'm nog altijd de beste spits van Nederland, maar als de Jorg zo doorgaat zal hij zijn plekje innemen
Ik vind Vitesse hondsberoerd overkomen. Ze hebben op het middenveld en in de aanval dolfijne (xD) spelers maar Fraser maakt er niets van.quote:Ik kijk uit naar dit weekend. Wanneer Vitesse in staat is PSV een goede draai om de oren te geven is de crisis geboren
Je moet er maar zin in hebben, dat multi quoten en links van plaatjes kopiëren op je mobielquote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze het hele seizoen al slecht, kwamen ze goed weg bij Utrecht maar hadden ze wel in Heerenveen moeten winnen. Voor de rest sloeg ik niet steil achterover.
[..]
[ afbeelding ]
GGMM vindt dit plaatje leuk.
[..]
Klopt.
[..]
Dat het dit jaar minder lukt dan vorig jaar vind ik ook een beetje raar. Zelf denk ik dat PSV weer beter met Hendrix kan gaan spelen. Lange_Lans en ik zijn groot fan van die jongen, maar hij moet er vooral in omdat hij wel snapt wat een controleur moet doen. Guardado snapt dat niet. Die zorgt niet voor structuur of BALANS.
[..]
Weet je nog dat we een weddenschap of iets dergelijks hadden afgesloten over minstens 17 goals van De Jorg of was dat met opper?
[..]
Ik vind Vitesse hondsberoerd overkomen. Ze hebben op het middenveld en in de aanval dolfijne (xD) spelers maar Fraser maakt er niets van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |