Geen rellen, wel een helikopter. Ouwe Rens-imitator.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:18 schreef Shadowkid053 het volgende:
Rellen in Deventer. Helipkoptertje alles.
Er is hier nooit wat aan de hand, egeltjes verliezen en ik zie een helikopter. Verder was er wel het een en ander aan de hand alleen was de zulu weer verspilling van belastingcentjes...quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen rellen, wel een helikopter. Ouwe Rens-imitator.
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgende Clasico kan ook leuk worden
Deventer is 80% Turk en nooit wat aan de hand?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:14 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Er is hier nooit wat aan de hand, egeltjes verliezen en ik zie een helikopter. Verder was er wel het een en ander aan de hand alleen was de zulu weer verspilling van belastingcentjes...
In de lunch bij de Malay gegeten.quote:
Dat klinkt als prima etenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In de lunch bij de Malay gegeten.
Satay, fried chicken wings en chicken curry
In de avond zo hippe burgertent, waar je al met al te veel betaald voor wat je krijgt.
Maar was niet slecht.
Was zeker prima eten 2 keer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat klinkt als prima eten
Chicken wings
Wanneer volgende weegmoment?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In de lunch bij de Malay gegeten.
Satay, fried chicken wings en chicken curry
In de avond zo hippe burgertent, waar je al met al te veel betaald voor wat je krijgt.
Maar was niet slecht.
moet ik ook nog kopenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was zeker prima eten 2 keer.
Ook nog naar een winterjas gekeken, en niet geslaagd.
Al met al een productief dagje.
iemand was hier laatst mad met zijn weegmoment, dacht dat jij dat was kan het fout hebben, dan mijn excusesquote:
ja dat welquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
iemand was hier laatst mad met zijn weegmoment, dacht dat jij dat was kan het fout hebben, dan mijn excuses
pfff had ik dat maarquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee val steeds vies veel af als ik er niet op let
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:28 schreef Vasion het volgende:
Er is iemand aan wie ik een grotere hekel heb dan Sylvana Simons.eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is iemand aan wie ik een grotere hekel heb dan Sylvana Simons.kan me er niet druk om makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Er is iemand aan wie ik een grotere hekel heb dan Sylvana Simons.Denk je dat hij ook zo trots als een aap is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Nouja nouja.. hij lijkt in ieder geval niet op een pauw he!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je dat hij ook zo trots als een aap is?
jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je dat hij ook zo trots als een aap is?
Nee, had liever dat ze in de competitie hadden gewonnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
stond jij ook te juichen voor Sparta?
Die troll pakt gewoon alle PVDA stemmenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:50 schreef Vasion het volgende:
Samsom moet volgens Kuzu luisteren naar de boodschap die DENK uitdraagt. Zou Kuzu ook luisteren naar de boodschap die Erdogan uitdraagt?
Pvda zal hun stemmen weldra terugkrijgen zodra de NPO campagne weer begint. Die inheemse nederlanders zullen inderdaad naar DENK gaan, zodra ze geld hebben zal het vaak VVD zijn en de studenten gaat of niet stemmen of op de d66.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die troll pakt gewoon alle PVDA stemmen
DENK, VVD, D66.... realiseer ik me toch wat voor kut politiek we toch hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Pvda zal hun stemmen weldra terugkrijgen zodra de NPO campagne weer begint. Die inheemse nederlanders zullen inderdaad naar DENK gaan, zodra ze geld hebben zal het vaak VVD zijn en de studenten gaat of niet stemmen of op de d66.
Najah, het is moeilijk kiezen. Helpt ook niet echt dat 60% van onze wetgeving toch van europa af komt:")quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
DENK, VVD, D66.... realiseer ik me toch wat voor kut politiek we toch hebben.
Ziet er nu uit als een Charles Manson-achtig figuurquote:
Met?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |