Nee. Wel vaak tegen gespeeld.quote:
Als ik aan het woord ben, hoort iedereen te luisteren. Tenzij je expliciet aangeeft dat je me een lul vindt.quote:
Ik ben niet boos.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry. Ik wist niet dat je boos werd
Ik begrijp ook niet zo goed waar dit vandaan komt. Zoals ik al schreef in het PSV topic hebben ze kwaliteit zat. Dit is nagenoeg hetzelfde elftal dat kampioen werd. Het kan toch niet zo zijn dat het verlies van een Bruma ervoor zorgt dat dit PSV er niet meer staat? Dat weiger ik te geloven.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond het tamelijk shockerend. Alleen maar via de flanken gevoetbald. Zelfs Pröpper en Ramselaar alleen maar aan de zijkant te vinden. Het zijn claustrofoben. Guardado is gewoon geen controleur. Bring back Hendrix zou ik zeggen.
De Jong na de wedstrijd: ''Ja maar Sparta was goed op de flanken en hielden het door het centrum ook goed dicht huil huil''. Nu spreken we dus over de tweevoudig landskampioen die zeven maanden geleden bijna Atlético eruit had gegooid. Nu een verwijfd team.
Geen dank voor de duiding.
Misschien zijn ze het hele seizoen al slecht, kwamen ze goed weg bij Utrecht maar hadden ze wel in Heerenveen moeten winnen. Voor de rest sloeg ik niet steil achterover.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet zo goed waar dit vandaan komt.
quote:Zoals ik al schreef in het PSV topic hebben ze kwaliteit zat.
Klopt.quote:Dit is nagenoeg hetzelfde elftal dat kampioen werd.
Dat het dit jaar minder lukt dan vorig jaar vind ik ook een beetje raar. Zelf denk ik dat PSV weer beter met Hendrix kan gaan spelen. Lange_Lans en ik zijn groot fan van die jongen, maar hij moet er vooral in omdat hij wel snapt wat een controleur moet doen. Guardado snapt dat niet. Die zorgt niet voor structuur of BALANS.quote:Het kan toch niet zo zijn dat het verlies van een Bruma ervoor zorgt dat dit PSV er niet meer staat? Dat weiger ik te geloven.
Weet je nog dat we een weddenschap of iets dergelijks hadden afgesloten over minstens 17 goals van De Jorg of was dat met opper?quote:Ook de vormdip van een Luuk de Jong begint nu wel zorgelijke vormen aan te nemen. Ik vind 'm nog altijd de beste spits van Nederland, maar als de Jorg zo doorgaat zal hij zijn plekje innemen
Ik vind Vitesse hondsberoerd overkomen. Ze hebben op het middenveld en in de aanval dolfijne (xD) spelers maar Fraser maakt er niets van.quote:Ik kijk uit naar dit weekend. Wanneer Vitesse in staat is PSV een goede draai om de oren te geven is de crisis geboren
Je moet er maar zin in hebben, dat multi quoten en links van plaatjes kopiëren op je mobielquote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze het hele seizoen al slecht, kwamen ze goed weg bij Utrecht maar hadden ze wel in Heerenveen moeten winnen. Voor de rest sloeg ik niet steil achterover.
[..]
[ afbeelding ]
GGMM vindt dit plaatje leuk.
[..]
Klopt.
[..]
Dat het dit jaar minder lukt dan vorig jaar vind ik ook een beetje raar. Zelf denk ik dat PSV weer beter met Hendrix kan gaan spelen. Lange_Lans en ik zijn groot fan van die jongen, maar hij moet er vooral in omdat hij wel snapt wat een controleur moet doen. Guardado snapt dat niet. Die zorgt niet voor structuur of BALANS.
[..]
Weet je nog dat we een weddenschap of iets dergelijks hadden afgesloten over minstens 17 goals van De Jorg of was dat met opper?
[..]
Ik vind Vitesse hondsberoerd overkomen. Ze hebben op het middenveld en in de aanval dolfijne (xD) spelers maar Fraser maakt er niets van.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mark my words, vanaf eind september (misschien zelfs al eerder) staat Kramer gewoon weer in de basis.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb met een vriend van mij een weddenschap lopen dat die nieuwe spits er niet meer dan 14 maakt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verwacht op zijn minst dat Jörgensen zich veel meer laat zien in de cruciale wedstrijden.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die schiet er wel 15 in dit seizoen
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Precies 18? Dat is koffiedik kijken.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, dat ie er niet meer dan 17 maakt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meer dan 17? Ik denk dat hij er al met gemak 10 maakt in alle thuiswedstrijden.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op basis van wat? Die man maakte er zelfs in Denemarken maar 14.
quote:
quote:Op [quote]
[b]Op vrijdag 29 juli 2016 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit ga ik winnen. Als Sanharib Malki en Björn Vleminckx het kunnen, kan almachtige Nicolai het ook.
quote:vrijdag 29 juli 2016 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een eeuwige usericon van Rob Kamphues.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit vind ik iets te gortig. Zeker gezien het feit dat ie door een man genoemd wordt die altijd de Cauberg nog op moet.
Nuanceer de straf een beetje and you got yourself a deal.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een UI van Freek de Jonge voor een maand?
quote:
Ik heb het al aangepast.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis
[ afbeelding ]
Haha. Nog altijd ziek van je Giel Beelen UI?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:54 schreef Caland het volgende:
Weddenschappen om UI's kunnen echt niet meer.
Alsof TomPSV op een weddenschap terugkomtquote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof TomPSV op een weddenschap terugkomt
Nee hoor. Ik vind het gewoon bijzonder treurige vormen aannemen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha. Nog altijd ziek van je Giel Beelen UI?
We schrijven het even op.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het gewoon bijzonder treurige vormen aannemen.
Helemaal als iemand roept 'als dit gebeurt neem ik deze UI'
Die mensen zou je eigenlijk een permban moeten geven vanwege aandachtshoereerderij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |