Da's wel een ideequote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kom op een zondag. Pakken we meteen een wedstrijdje mee met HMF
Ik woon in Rotterdam.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Woon je er ook of kom je dagelijks met de veewagon?
ja russen viesveelquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:50 schreef Elan het volgende:
[..]
In Londen ook toch?
Zullen nu wel balen na Brexit.
In Amerika ook met name Cali.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Australie kopen de Chinezen ook alles op, zelf zetten ze geen voet in dat land.. mooi volk
Gay gespot.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
gewoon investeren in witte sneakers
Die balen meer van hun eigen economie. Het is nu leuk vakantie vieren in Rusland als Europeaan/Brit.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:50 schreef Elan het volgende:
[..]
In Londen ook toch?
Zullen nu wel balen na Brexit.
Het vakantie vieren op het continent is maar matig als je maar 1,10 voor je pond krijgt.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die balen meer van hun eigen economie. Het is nu leuk vakantie vieren in Rusland als Europeaan/Brit.
Treinen naar Leidenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zitten we dus in de tegenovergestelde treinen. Wat een teleurstelling.
Najah, ik vind het niet ergquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het vakantie vieren op het continent is maar matig als je maar 1,10 voor je pond krijgt.
Wacht maar, over 5 jaar zijn jullie blij dat de brexit heeft plaatsgevonden.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Jammer dat die patjepeeërs ons een brexit in jagen.
110% daar tegen.
Dat snap ik wel, anders moeten ze dat kind wegdoen tochquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:51 schreef Elan het volgende:
[..]
In Amerika ook met name Cali.
Vrouwen gaan daar zelfs speciaal geen om te bevallen zodat hun kind Amerikaans staatsburgerschap heeft.
En dan weer terug.
Nee hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:55 schreef napoleonfour het volgende:
Wacht maar, over 5 jaar zijn jullie blij dat de brexit heeft plaatsgevonden.
Moest bij End gewoon in euro's afrekenenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Najah, ik vind het niet erg
[..]
Wacht maar, over 5 jaar zijn jullie blij dat de brexit heeft plaatsgevonden.
Er was ook een maandag met seinstoringengenotquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
Treinen naar Leiden![]()
Afgelopen maandag
Hoe groter de overheid, hoe kutter. Wees er nou maar blij mee.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Want het is een waanidee dat een nationale overheid beter is dan een Europese overheid.
Want een overheid is altijd kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |