?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand in het vorige topic noemde je een dikke autist.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:59 schreef DerRabbit het volgende:
Kijk eens aan, alweer deeltje 12. Gaat hard zo! Hulde braddie!
Dit wilde ik ook net typenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:10 schreef kanovinnie het volgende:
BRADDIE KAN JE DE GROENTJES AAN MIJN MOEDER DAN VAN MIJ
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:13 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Voorstel: met kerst een glazen schuurtje waarbij Braddie geld inzamelt voor werkloze keyboardspelers.
Godver.quote:
Dat live gebeuren, gewoon leukquote:
Fielaksquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:12 schreef Evi_90 het volgende:
De enige vraag die mij nog rest is spreek je het nou uit als Fielax of Failax?
Casper die casually een hitlergroetje doet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik zeg doen!
Over een kleine 1,5 uur weer een stream, dan komt er een maatje, word wat meer casual
Beetje onhandig ja :dquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:17 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Ja je zet het net online als Brad live zit te stralen, da's niet zo slim.
Die gast is einde oefening.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:14 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Casper die casually een hitlergroetje doet?
Begin je eigen reeksquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beetje onhandig ja :d
in de herhaling
meh, ik ben er niet zo heel best in en heb er ook niet de juiste kop voor helaasquote:
Ik ben natuurlijk al abonneequote:
3equote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:34 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk al abonneeEn ik ben jouw 3e abonnee.
Hij zei dattie 10u terug zou komen maar weetnie offie dan ook weer live gaatquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:35 schreef Paul het volgende:
Braddie hoelaat ging je nou weer live vanaaf?
Beter ben je hier straks rond 22 uur voor de live vlogquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit met smart te wachten op de nieuwe Bradgetv.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:39 schreef Paul het volgende:
BREKEND
http://frontpage.fok.nl/w(...)-vlogger-toto69.html
BREKEND
Hij zou wel met z'n vriendje gaan live streamen zei 'iequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij zei dattie 10u terug zou komen maar weetnie offie dan ook weer live gaat
Dan ga ik nog even een kopje thee zetten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Beter ben je hier straks rond 22 uur voor de live vlog
Waarom verticaal filmen maatquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beetje onhandig ja :d
in de herhaling
vriendje?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:41 schreef Voszje het volgende:
[..]
Hij zou wel met z'n vriendje gaan live streamen zei 'ie
ohjaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:41 schreef Voszje het volgende:
[..]
Hij zou wel met z'n vriendje gaan live streamen zei 'ie
Ja, zo noemde hij het zelf in z'n live stream netquote:
ohquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:43 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ja, zo noemde hij het zelf in z'n live stream net
Ooit worden wij ook Skinny braddiequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
ik bedoelde natuurlijk gewoon vriend xD maar hij is nog al skinny. dus vandaar.
*stuurt Buzzer naar Toto (H) 69 = (Y)*quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bradge (*) (*) (^) heeft zich aangemeld.
*blokkeert Voszjequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:20 schreef Voszje het volgende:
[..]
*stuurt Buzzer naar Toto (H) 69 = (Y)*
quote:
De zomer is net afgelopen, dus je kan best een keer niet gymmenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:43 schreef Azpilicueta het volgende:
Ben ik potverdikkeme voor niks thuis gebleven
Probeer een keer je beloftes na te komen als mensen op je rekenen
20 minuten, oprotten sarcast.quote:
Ja, dit is weer nieuw! En hoequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:46 schreef DeBaba het volgende:
Is dit weer iets nieuw ? BradgeTV live ?
Zal me benieuwen. Sucses
Zo'n stream, krijg je daar nou meer geld voor van youtube? Of blijft zo'n stream daarna gewoon online als het niet meer live is?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, dit is weer nieuw! En hoe
Vind ik niet lief. En dat tegen je 100e subscriber!quote:
Ik krijg er meer geld voor, want het trekt meer kijkers.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zo'n stream, krijg je daar nou meer geld voor van youtube? Of blijft zo'n stream daarna gewoon online als het niet meer live is?
hoeveel krijg je er ongeveer voorquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik krijg er meer geld voor, want het trekt meer kijkers.
En hij blijft daarna ook online, dus dat telt ook op.
Ait cool. Waar ga je nu over streamen dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik krijg er meer geld voor, want het trekt meer kijkers.
En hij blijft daarna ook online, dus dat telt ook op.
huehuehuequote:
strippenkaart voor de bios?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Eindredacteur bij FOK verdient best aardig
Vragenuurtje voor kijkers, met matizquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ait cool. Waar ga je nu over streamen dan?
ben er bijnaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Vragenuurtje voor kijkers, met matip
Nieuw sucsesnummer van BradgeTV, ik blijf even hangenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, dit is weer nieuw! En hoe
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:09 schreef Matip het volgende:
Wist niet dat je met zulk tuig omging braddie
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:09 schreef Matip het volgende:
Wist niet dat je met zulk tuig omging braddie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:10 schreef sneakydesert het volgende:
Braddie, is jouw bontkraag is naar je hoofd gekropen?JAA, HIJ LACHTESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gaan jullie in maart stemmen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
http://www.youtube.com/channel/UCJcW0Za6PcJeYx1izl8O-SA/live
Kom op mensen!
Shit heb ik nu al 50 minuten aan braddiestream gemist?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
http://www.youtube.com/channel/UCJcW0Za6PcJeYx1izl8O-SA/live
Kom op mensen!
quote:Wij (de FOK!kers en de crew) vinden dat FOK! geen plek is om te flamen, trollen, zuigen, drammen, zeuren en het verzieken van topics. Dus denk goed na voordat je op die "invoeren" knop ramt, want te veel van het bovenstaande kan wel eens resulteren in een waarschuwing en/of ban. Zie ook: MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:15 schreef Azpilicueta het volgende:
Wat een God, wat een stream, wat een legende
Dankzij je boyquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:09 schreef Moira. het volgende:
Er werd mij een serenade toegezongen door Brad en Petmeneer
"Moiraaaaa Hopjesvlaaaaa. Ananas."
Meer dan schoffelen zie ik hem niet doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:16 schreef BalotelliFan het volgende:
DC-petjesmeneer leek nog best normaal, waarom trekt hij wajong
Een schoffelen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:17 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Meer dan een schoffelen zie ik hem niet doen.
#rektquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een schoffelen?
Volgens mij doe jij het twee.
Ja maar dan hoor je toch geen wajong te krijgen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:17 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Meer dan schoffelen zie ik hem niet doen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een schoffelen?
Volgens mij doe jij het twee.
Nee, of je moet het verschil tussen een plantje en onkruid niet zien.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:19 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Ja maar dan hoor je toch geen wajong te krijgen?
Volgende week ergensquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:22 schreef Azpilicueta het volgende:
Haten op die twee bazen__!. Vooral die rechter was een koning. De linker was wat stilletjes, maar voordat 'ie goed en wel op stoom kon komen was de stream alweer klaar. Hiermee leg ik gelijk een bruggetje, wanneer kunnen we weer een dergelijke setting verwachten?
DIe was allang bekend manquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:23 schreef Mr.Ping het volgende:
Maar nu weten we wel de echte naam van Mapima
Nu is het hek van de dam wil je zeggen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:23 schreef Mr.Ping het volgende:
En wat is haar naam?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:23 schreef Mr.Ping het volgende:
Word eerder ja!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Alsjeblieft wel een beetje op een decent hour zodat ik weer kan meegenieten
Nothing but the nuts hanging outquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:26 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Graag ontvang ik alle mapima-related details in mijn dm
pls is viesquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:26 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Ook naar mij xxquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:26 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
-ja sorry skeet maar kunnen we eg nie make in deze context-quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:26 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Ik vond je leuker op youtubequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
-ja sorry skeet maar kunnen we eg nie make in deze context-
Ik vraag dit nummer wel gewoon aan bij de volgende livestreamquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
logies, ben hier eigk ook wel leuk hoor, stiekem
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik vraag dit nummer wel gewoon aan bij de volgende livestream
Nice!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb maar efkes meegekregen maar ik vond het wel leuk
Ehehehequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ben pas volgende maand jarig, maar het voelt alsof ik mijn cadeau'tje al heb gehad
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
verdomme braad ik heb het allemaal gemist en blijkbaar was het een succes! mooi man!
De drie musketiers van Hilversumquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:37 schreef Moira. het volgende:
Volgende keer moeten ze alleen wel een andere kleur petje dragen, is makkelijker uit elkaar te houden/te benoemen.
Bradge en de Petjes
beter gewoon Rodepetjesmeneer en Blauwepetjesmeneer ofzo jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
De drie musketiers van Hilversum
Maar het zou inderdaad makkelijk zijn als we makkelijker konden benaderen dan petje 1 en petje 2
Zou je ze doen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
beter gewoon Rodepetjesmeneer en Blauwepetjesmeneer ofzo ja
Wel in het hokje, in de Twingo word niet gerookt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:44 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Mag ik een jonko roken met Frank in de Twingo terwijl jij rijdt?
De Twingo moet rein en puur blijven natuurlijk want daar begint vaak het vlog geweld. Groot gelijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wel in het hokje, in de Twingo wordt niet gerookt.
Thanks, ga het morgen even rustig bekijken! Wat me wel opvalt is het camera standpunt, ik zie vooral veel muur (misschien wordt dit gedurende de uitzending nog bijgesteld maar dat kan ik morgen pas vaststellen). ben zeer benieuwd naar de Q&A en de rol van je 2 vrienden. net zoals je keuze voor titanic als favo film verbaasd mij het "type" van je vrienden (niet negatief bedoeld). de jassen doet mij denken aan de treitervloggers van een paar weken geleden en ben dus zeer benieuwd wat voor een soort personen dit zijn! veel om morgen te bestuderen dus, voor nu zeg ik alvast weltrusten!quote:
Eheh klopt, en sowieso word er niet in de auto gerookt, nog nooit gebeurd ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
De Twingo moet rein en puur blijven natuurlijk want daar begint vaak het vlog geweld. Groot gelijk
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wel in het hokje, in de Twingo word niet gerookt.
Van het één komt het ander, Moira. Ben jij trouwens de Moira van Arrow?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
neh, wel baapje mee klappen misschien
Hehe, komt goed!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Thanks, ga het morgen even rustig bekijken! Wat me wel opvalt is het camera standpunt, ik zie vooral veel muur (misschien wordt dit gedurende de uitzending nog bijgesteld maar dat kan ik morgen pas vaststellen). ben zeer benieuwd naar de Q&A en de rol van je 2 vrienden. net zoals je keuze voor titanic als favo film verbaasd mij het "type" van je vrienden (niet negatief bedoeld). de jassen doet mij denken aan de treitervloggers van een paar weken geleden en ben dus zeer benieuwd wat voor een soort personen dit zijn! veel om morgen te bestuderen dus, voor nu zeg ik alvast weltrusten!
neh, ben gewoon random moiraquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Van het één komt het ander, Moira. Ben jij trouwens de Moira van Arrow?
Dit alles heeft je voor mij in ieder geval weer wat menselijker gemaakt nadat je mij zo hebt laten schrikken na een aantal ferme waarschuwingen. Wat mij betreft is de lei zo schoon als een pas gewassen babyquote:
Zijn er eigenlijk nog maar potentiële kandidaten die hun opwachting kunnen gaan maken bij BradgeTV?quote:
Ik denk het eigenlijk niet, misschien met de band een keertje, maar Adriaan wil bijvoorbeeld liever niet op een stream die houd niet zo van "deze bekendheid"quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk nog maar potentiële kandidaten die hun opwachting kunnen gaan maken bij BradgeTV?
Gewoon Bassie ergens neerzetten dan komt hij vanzelf.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk niet, misschien met de band een keertje, maar Adriaan wil bijvoorbeeld liever niet op een stream die houd niet zo van "deze bekendheid"
Gelukkig maar, kan ik toch nog vredig slapen vannachtquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dit alles heeft je voor mij in ieder geval weer wat menselijker gemaakt nadat je mij zo hebt laten schrikken na een aantal ferme waarschuwingen. Wat mij betreft is de lei zo schoon als een pas gewassen baby
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
maar Adriaan wil bijvoorbeeld liever niet op een stream
En weg was de video!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:02 schreef Azpilicueta het volgende:
Gewoon Bassie ergens neerzetten dan komt hij vanzelf.
Ghehequote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:07 schreef DeBaba het volgende:
Stukje gekeken. Leuk.
Ik zie die 2 petjes toch maar als een soort assitenten van meneer Bradge, soort jenssen en jan paperazi
Sowieso zijn die petjes gewoon niets meer dan decoratie. Iedereen kijkt vanwege het fenomeen Bradge!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:07 schreef DeBaba het volgende:
Stukje gekeken. Leuk.
Ik zie die 2 petjes toch maar als een soort assitenten van meneer Bradge, soort jenssen en jan paperazi
Het fenomeenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso zijn die petjes gewoon niets meer dan decoratie. Iedereen kijkt vanwege het fenomeen Bradge!
Mojra, is Iersquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:24 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Is het nou eigenlijk Mwara of Mojra?
Dat is ook de bedoeling, een keer per week een live stream óf alleen óf met wat vrienden.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:35 schreef Fokker89 het volgende:
Ik raad je trouwens wel aan om wat minder te gaan livestreamen, doe dat gewoon 1x per week oid, hou je het veel leuker.
Zo is de lol er erg snel vanaf. Voor jouzelf en voor de kijkers.
Dit inderdaad, of een week een langere vlog en de volgende week een livestream en dit blijven afwisselen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling, een keer per week een live stream óf alleen óf met wat vrienden.
Ja ik was #100, wat is het welkomstgeschenkje?quote:
Terwijl hij al behoorlijk bekend is door jou. Lekker lullig.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk niet, misschien met de band een keertje, maar Adriaan wil bijvoorbeeld liever niet op een stream die houd niet zo van "deze bekendheid"
Lekker danquote:Op woensdag 26 oktober 2016 02:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
Een mijlpaal
Nieuwe DeZeurendeChaufefur
Sterke vraag !quote:Op woensdag 26 oktober 2016 07:14 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Braddie, hebben meneer snor en meneer bontkraag als eens een hoofdrol gespeeld in je legendarische vriendentopics op klb of r&p?
topper!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 08:43 schreef Azpilicueta het volgende:
Braddie, ik heb er vannacht eens goed over nagedacht, maar ik heb besloten dat je je inmiddels zo dusdanig heb bewezen dat ik mij abonneer op jouw kanaal.
Hoezo?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je hebt het volledig zelf afgedwongen mattie
Een fanclubdagquote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:04 schreef PimD het volgende:
Het wordt tijd voor een Bradley fanclubdag met o.a.
- een rondleiding door "het hok" en het werkgebied van de Zeurende Chauffeur
- een live Q&A sessie
- op de foto met Bradley
- een loterij met prachtige prijzen zoals oude camera's, t-shirts, kapotte keyboards
- als spectaculaire afsluiting een unieke show van "Bradley en de Bromkatten"
Enzo Knol 2
De ervaring leert ons fokkers dat jij niet zo goed bent in je aan je bedoelingen houden.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling, een keer per week een live stream óf alleen óf met wat vrienden.
En toch heb ik dit kanaal niet verwijderd, heb ik al 105 abonnees, en doe ik live streams en wekelijkse Q&As en ga ik zelfs in op een aantal voorstellen hier in dit topic, je punt ?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:31 schreef Awsom het volgende:
[..]
De ervaring leert ons fokkers dat jij niet zo goed bent in je aan je bedoelingen houden.
Je gaat weg net wanneer het kanaal begint te b(l)oeien?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb gisteravond besloten om geen abonnee meer te zijn.
Sorry.
Ik ben er trots op dat ik deze periode in dit nu al legendarische kanaal heb mee mogen maken.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:40 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Je gaat weg net wanneer het kanaal begint te b(l)oeien?
Als je mijn laatste filmpje bekijkt Kom je er achter dat dit ook weer gaat gebeurenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:38 schreef GGMM het volgende:
Het was ook de bedoeling om een wekelijks weegmoment te hebben.
Je abonnement opzeggen als mijn kanaal net een beetje van de grond komtquote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben er trots op dat ik deze periode in dit nu al legendarische kanaal heb mee mogen maken.
Misschien word je te mainstream.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je abonnement opzeggen als mijn kanaal net een beetje van de grond komt
Bradley en de Petjes, voor al uw kinderpartijtjesquote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:05 schreef DeBaba het volgende:
Geef het nog even de tijd om te zien welke richting BradgeTv inslaat, de samenwerking met de Petjes was veelbelovend toch ?
Doe's lief zeg !quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
20 minuten, oprotten sarcast.
Als dit zichzelf niet verkoopt dan weet ik het ook niet meerquote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:08 schreef PimD het volgende:
[..]
Bradley en de Petjes, voor al uw kinderpartijtjes
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:31 schreef Awsom het volgende:
[..]
De ervaring leert ons fokkers dat jij niet zo goed bent in je aan je bedoelingen houden.
Gebeurd ook zeker niet mensen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:07 schreef DeBaba het volgende:
Ik weet ook zeker dat, als wanneer BradgeTv echt groot geworden is, meneer Bradge zijn volgers van het eerste uur niet vergeten zal.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Gebeurd ook zeker niet mensen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Gebeurd ook zeker niet mensen.
Ik schakel net ff in en er schijnt gisterenavondquote:
En Darude Sandstorm netquote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:21 schreef Azpilicueta het volgende:
Even casual wat Depeche Mode spelen
Meest toepasselijke nummer ook, I just can't get enough
Dat hok waar hij zit lijkt wel ondergronds.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:02 schreef PimD het volgende:
Inderdaad. De Bradley van nu is commercieel geworden en doet wat het publiek van hem verwacht. Ik verlang terug naar de tijd dat Bradley gewoon zichzelf was en nog underground was.
Misschien zijn het wel de hondenbrokwerpers uit dit topic: KLB / Vrienden bij mij thuis gister!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:03 schreef DeBaba het volgende:
[..]
Sterke vraag !
Vroeg het me ook af.
Dat is toch prachtig, gewoon een echte FOK!er met hart en ziel.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:59 schreef DeBaba het volgende:
Toch wel afknapper dit.
En dan zie je dat BradgeTv niks meer is dan een goedbedoelde amateur.
De uitzending wordt stopgezet omdat zijn moeder hem riep om te komen eten.
Je hebt wel gelijk, is ook wel weer de charme van een zender als BradgeTVquote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:01 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dat is toch prachtig, gewoon een echte FOK!er met hart en ziel.
Dat is toch mooiquote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:59 schreef DeBaba het volgende:
Toch wel afknapper dit.
Ach mens, ik ga toch gewoon weer door?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:59 schreef DeBaba het volgende:
Toch wel afknapper dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |