Terwijl hij al behoorlijk bekend is door jou. Lekker lullig.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk niet, misschien met de band een keertje, maar Adriaan wil bijvoorbeeld liever niet op een stream die houd niet zo van "deze bekendheid"
Lekker danquote:Op woensdag 26 oktober 2016 02:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
Een mijlpaal
Nieuwe DeZeurendeChaufefur
Sterke vraag !quote:Op woensdag 26 oktober 2016 07:14 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Braddie, hebben meneer snor en meneer bontkraag als eens een hoofdrol gespeeld in je legendarische vriendentopics op klb of r&p?
topper!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 08:43 schreef Azpilicueta het volgende:
Braddie, ik heb er vannacht eens goed over nagedacht, maar ik heb besloten dat je je inmiddels zo dusdanig heb bewezen dat ik mij abonneer op jouw kanaal.
Hoezo?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je hebt het volledig zelf afgedwongen mattie
Een fanclubdagquote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:04 schreef PimD het volgende:
Het wordt tijd voor een Bradley fanclubdag met o.a.
- een rondleiding door "het hok" en het werkgebied van de Zeurende Chauffeur
- een live Q&A sessie
- op de foto met Bradley
- een loterij met prachtige prijzen zoals oude camera's, t-shirts, kapotte keyboards
- als spectaculaire afsluiting een unieke show van "Bradley en de Bromkatten"
Enzo Knol 2
De ervaring leert ons fokkers dat jij niet zo goed bent in je aan je bedoelingen houden.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling, een keer per week een live stream óf alleen óf met wat vrienden.
En toch heb ik dit kanaal niet verwijderd, heb ik al 105 abonnees, en doe ik live streams en wekelijkse Q&As en ga ik zelfs in op een aantal voorstellen hier in dit topic, je punt ?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:31 schreef Awsom het volgende:
[..]
De ervaring leert ons fokkers dat jij niet zo goed bent in je aan je bedoelingen houden.
Je gaat weg net wanneer het kanaal begint te b(l)oeien?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb gisteravond besloten om geen abonnee meer te zijn.
Sorry.
Ik ben er trots op dat ik deze periode in dit nu al legendarische kanaal heb mee mogen maken.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:40 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Je gaat weg net wanneer het kanaal begint te b(l)oeien?
Als je mijn laatste filmpje bekijkt Kom je er achter dat dit ook weer gaat gebeurenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:38 schreef GGMM het volgende:
Het was ook de bedoeling om een wekelijks weegmoment te hebben.
Je abonnement opzeggen als mijn kanaal net een beetje van de grond komtquote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben er trots op dat ik deze periode in dit nu al legendarische kanaal heb mee mogen maken.
Misschien word je te mainstream.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je abonnement opzeggen als mijn kanaal net een beetje van de grond komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |