Ik vond je leuker op youtubequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
-ja sorry skeet maar kunnen we eg nie make in deze context-
Ik vraag dit nummer wel gewoon aan bij de volgende livestreamquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
logies, ben hier eigk ook wel leuk hoor, stiekem
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik vraag dit nummer wel gewoon aan bij de volgende livestream
Nice!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb maar efkes meegekregen maar ik vond het wel leuk
Ehehehequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ben pas volgende maand jarig, maar het voelt alsof ik mijn cadeau'tje al heb gehad
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
verdomme braad ik heb het allemaal gemist en blijkbaar was het een succes! mooi man!
De drie musketiers van Hilversumquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:37 schreef Moira. het volgende:
Volgende keer moeten ze alleen wel een andere kleur petje dragen, is makkelijker uit elkaar te houden/te benoemen.
Bradge en de Petjes
beter gewoon Rodepetjesmeneer en Blauwepetjesmeneer ofzo jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
De drie musketiers van Hilversum
Maar het zou inderdaad makkelijk zijn als we makkelijker konden benaderen dan petje 1 en petje 2
Zou je ze doen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
beter gewoon Rodepetjesmeneer en Blauwepetjesmeneer ofzo ja
Wel in het hokje, in de Twingo word niet gerookt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:44 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Mag ik een jonko roken met Frank in de Twingo terwijl jij rijdt?
De Twingo moet rein en puur blijven natuurlijk want daar begint vaak het vlog geweld. Groot gelijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wel in het hokje, in de Twingo wordt niet gerookt.
Thanks, ga het morgen even rustig bekijken! Wat me wel opvalt is het camera standpunt, ik zie vooral veel muur (misschien wordt dit gedurende de uitzending nog bijgesteld maar dat kan ik morgen pas vaststellen). ben zeer benieuwd naar de Q&A en de rol van je 2 vrienden. net zoals je keuze voor titanic als favo film verbaasd mij het "type" van je vrienden (niet negatief bedoeld). de jassen doet mij denken aan de treitervloggers van een paar weken geleden en ben dus zeer benieuwd wat voor een soort personen dit zijn! veel om morgen te bestuderen dus, voor nu zeg ik alvast weltrusten!quote:
Eheh klopt, en sowieso word er niet in de auto gerookt, nog nooit gebeurd ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
De Twingo moet rein en puur blijven natuurlijk want daar begint vaak het vlog geweld. Groot gelijk
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wel in het hokje, in de Twingo word niet gerookt.
Van het één komt het ander, Moira. Ben jij trouwens de Moira van Arrow?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
neh, wel baapje mee klappen misschien
Hehe, komt goed!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Thanks, ga het morgen even rustig bekijken! Wat me wel opvalt is het camera standpunt, ik zie vooral veel muur (misschien wordt dit gedurende de uitzending nog bijgesteld maar dat kan ik morgen pas vaststellen). ben zeer benieuwd naar de Q&A en de rol van je 2 vrienden. net zoals je keuze voor titanic als favo film verbaasd mij het "type" van je vrienden (niet negatief bedoeld). de jassen doet mij denken aan de treitervloggers van een paar weken geleden en ben dus zeer benieuwd wat voor een soort personen dit zijn! veel om morgen te bestuderen dus, voor nu zeg ik alvast weltrusten!
neh, ben gewoon random moiraquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:47 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Van het één komt het ander, Moira. Ben jij trouwens de Moira van Arrow?
Dit alles heeft je voor mij in ieder geval weer wat menselijker gemaakt nadat je mij zo hebt laten schrikken na een aantal ferme waarschuwingen. Wat mij betreft is de lei zo schoon als een pas gewassen babyquote:
Zijn er eigenlijk nog maar potentiële kandidaten die hun opwachting kunnen gaan maken bij BradgeTV?quote:
Ik denk het eigenlijk niet, misschien met de band een keertje, maar Adriaan wil bijvoorbeeld liever niet op een stream die houd niet zo van "deze bekendheid"quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk nog maar potentiële kandidaten die hun opwachting kunnen gaan maken bij BradgeTV?
Gewoon Bassie ergens neerzetten dan komt hij vanzelf.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk niet, misschien met de band een keertje, maar Adriaan wil bijvoorbeeld liever niet op een stream die houd niet zo van "deze bekendheid"
Gelukkig maar, kan ik toch nog vredig slapen vannachtquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dit alles heeft je voor mij in ieder geval weer wat menselijker gemaakt nadat je mij zo hebt laten schrikken na een aantal ferme waarschuwingen. Wat mij betreft is de lei zo schoon als een pas gewassen baby
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
maar Adriaan wil bijvoorbeeld liever niet op een stream
En weg was de video!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:02 schreef Azpilicueta het volgende:
Gewoon Bassie ergens neerzetten dan komt hij vanzelf.
Ghehequote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:07 schreef DeBaba het volgende:
Stukje gekeken. Leuk.
Ik zie die 2 petjes toch maar als een soort assitenten van meneer Bradge, soort jenssen en jan paperazi
Sowieso zijn die petjes gewoon niets meer dan decoratie. Iedereen kijkt vanwege het fenomeen Bradge!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:07 schreef DeBaba het volgende:
Stukje gekeken. Leuk.
Ik zie die 2 petjes toch maar als een soort assitenten van meneer Bradge, soort jenssen en jan paperazi
Het fenomeenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso zijn die petjes gewoon niets meer dan decoratie. Iedereen kijkt vanwege het fenomeen Bradge!
Mojra, is Iersquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:24 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Is het nou eigenlijk Mwara of Mojra?
Dat is ook de bedoeling, een keer per week een live stream óf alleen óf met wat vrienden.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:35 schreef Fokker89 het volgende:
Ik raad je trouwens wel aan om wat minder te gaan livestreamen, doe dat gewoon 1x per week oid, hou je het veel leuker.
Zo is de lol er erg snel vanaf. Voor jouzelf en voor de kijkers.
Dit inderdaad, of een week een langere vlog en de volgende week een livestream en dit blijven afwisselen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling, een keer per week een live stream óf alleen óf met wat vrienden.
Ja ik was #100, wat is het welkomstgeschenkje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |