Dankzij je boyquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:09 schreef Moira. het volgende:
Er werd mij een serenade toegezongen door Brad en Petmeneer
"Moiraaaaa Hopjesvlaaaaa. Ananas."
Meer dan schoffelen zie ik hem niet doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:16 schreef BalotelliFan het volgende:
DC-petjesmeneer leek nog best normaal, waarom trekt hij wajong
Een schoffelen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:17 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Meer dan een schoffelen zie ik hem niet doen.
#rektquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een schoffelen?
Volgens mij doe jij het twee.
Ja maar dan hoor je toch geen wajong te krijgen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:17 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Meer dan schoffelen zie ik hem niet doen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een schoffelen?
Volgens mij doe jij het twee.
Nee, of je moet het verschil tussen een plantje en onkruid niet zien.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:19 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Ja maar dan hoor je toch geen wajong te krijgen?
Volgende week ergensquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:22 schreef Azpilicueta het volgende:
Haten op die twee bazen__!. Vooral die rechter was een koning. De linker was wat stilletjes, maar voordat 'ie goed en wel op stoom kon komen was de stream alweer klaar. Hiermee leg ik gelijk een bruggetje, wanneer kunnen we weer een dergelijke setting verwachten?
DIe was allang bekend manquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:23 schreef Mr.Ping het volgende:
Maar nu weten we wel de echte naam van Mapima
Nu is het hek van de dam wil je zeggen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:23 schreef Mr.Ping het volgende:
En wat is haar naam?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:23 schreef Mr.Ping het volgende:
Word eerder ja!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Alsjeblieft wel een beetje op een decent hour zodat ik weer kan meegenieten
Nothing but the nuts hanging outquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:26 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Graag ontvang ik alle mapima-related details in mijn dm
pls is viesquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:26 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Ook naar mij xxquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:26 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
-ja sorry skeet maar kunnen we eg nie make in deze context-quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:26 schreef BalotelliFan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |