Ik vond je leuker op youtubequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
-ja sorry skeet maar kunnen we eg nie make in deze context-
Ik vraag dit nummer wel gewoon aan bij de volgende livestreamquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
logies, ben hier eigk ook wel leuk hoor, stiekem
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik vraag dit nummer wel gewoon aan bij de volgende livestream
Nice!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb maar efkes meegekregen maar ik vond het wel leuk
Ehehehequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik ben pas volgende maand jarig, maar het voelt alsof ik mijn cadeau'tje al heb gehad
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
verdomme braad ik heb het allemaal gemist en blijkbaar was het een succes! mooi man!
De drie musketiers van Hilversumquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:37 schreef Moira. het volgende:
Volgende keer moeten ze alleen wel een andere kleur petje dragen, is makkelijker uit elkaar te houden/te benoemen.
Bradge en de Petjes
beter gewoon Rodepetjesmeneer en Blauwepetjesmeneer ofzo jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
De drie musketiers van Hilversum
Maar het zou inderdaad makkelijk zijn als we makkelijker konden benaderen dan petje 1 en petje 2
Zou je ze doen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
beter gewoon Rodepetjesmeneer en Blauwepetjesmeneer ofzo ja
Wel in het hokje, in de Twingo word niet gerookt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:44 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Mag ik een jonko roken met Frank in de Twingo terwijl jij rijdt?
De Twingo moet rein en puur blijven natuurlijk want daar begint vaak het vlog geweld. Groot gelijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wel in het hokje, in de Twingo wordt niet gerookt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |