Ik krijg er meer geld voor, want het trekt meer kijkers.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zo'n stream, krijg je daar nou meer geld voor van youtube? Of blijft zo'n stream daarna gewoon online als het niet meer live is?
hoeveel krijg je er ongeveer voorquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik krijg er meer geld voor, want het trekt meer kijkers.
En hij blijft daarna ook online, dus dat telt ook op.
Ait cool. Waar ga je nu over streamen dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik krijg er meer geld voor, want het trekt meer kijkers.
En hij blijft daarna ook online, dus dat telt ook op.
huehuehuequote:
strippenkaart voor de bios?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Eindredacteur bij FOK verdient best aardig
Vragenuurtje voor kijkers, met matizquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ait cool. Waar ga je nu over streamen dan?
ben er bijnaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Vragenuurtje voor kijkers, met matip
Nieuw sucsesnummer van BradgeTV, ik blijf even hangenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, dit is weer nieuw! En hoe
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:09 schreef Matip het volgende:
Wist niet dat je met zulk tuig omging braddie
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:09 schreef Matip het volgende:
Wist niet dat je met zulk tuig omging braddie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:10 schreef sneakydesert het volgende:
Braddie, is jouw bontkraag is naar je hoofd gekropen?JAA, HIJ LACHTESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gaan jullie in maart stemmen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
http://www.youtube.com/channel/UCJcW0Za6PcJeYx1izl8O-SA/live
Kom op mensen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |