Che_ is idd wel girly ja.quote:
Nee, maar in een thee glasje krijg ik toch nooit mijn munt erinquote:
was cola in een cola glas met munt en bacardiquote:
Ik TR niks manquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:50 schreef Che_ het volgende:
Rozevla wrm gelijk TR
Uitdelen maar niet kunnen. incasseren
Waarom niet? in de horeca kunnen ze het ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:50 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nee, maar in een thee glasje krijg ik toch nooit mijn munt erin
En een hele pot zetten doe ik niet wanneer ik alleen ben.
Oké, bedanktquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:50 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dank![]()
Jij bent een gewaardeerd user.
Dat dacht ik eerst ook, tot dat hij thee zeiquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:51 schreef wise het volgende:
[..]
was cola in een cola glas met munt en bacardi
In de horeca kunnen ze geen nah nah maken. Behalve bij een THEEHUISquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom niet? in de horeca kunnen ze het ook
vreemde kleur thee danquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oké, bedanktbetekent heel veel van jouw hand.
[..]
Dat dacht ik eerst ook, tot dat hij thee zei
Komt door rode gloed van marlboro pakjequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oké, bedanktbetekent heel veel van jouw hand.
[..]
Dat dacht ik eerst ook, tot dat hij thee zei
In de algehele horica niet? waaronder theehuizen vallen btw.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:52 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
In de horeca kunnen ze geen nah nah maken. Behalve bij een THEEHUIS
Thanks. Krijg ik ook nog een sticker??????quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:51 schreef jamesdeen het volgende:
je hebt gelijk over faded fushia +1 straatpunt voor jou
Ah ja dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:52 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Komt door rode gloed van marlboro pakje
Kan toch heel sterk zijn?quote:
Oke wat is de score?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:51 schreef jamesdeen het volgende:
je hebt gelijk over faded fushia +1 straatpunt voor jou
-1 straatpuntquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:53 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Thanks. Krijg ik ook nog een sticker??????
Tatta's kunnen geen verse muntthee zetten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In de algehele horica niet? waaronder theehuizen vallen btw.
kanquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah ja dat zou kunnen.
[..]
Kan toch heel sterk zijn?
Nielsquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oke wat is de score?
De FOK!KLB SC Straatpuntenlijst
Niels: 2 punten
Fuhsia2: 1 punt
De rest: 0 punten
Ah ja lekker kankeren op ' tattas' maar iets over de koran is echt uit den bozequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:54 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Tatta's kunnen geen verse muntthee zetten.
ZO BETER? BEN IK WEER DE RACIST JA??
Ja ben je altijd al. Net als kdrick.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:54 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Tatta's kunnen geen verse muntthee zetten.
ZO BETER? BEN IK WEER DE RACIST JA??
Ho! wacht! het kan maar 1 kant op hoor!!quote:
Als Trump president wordtquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:53 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Thanks. Krijg ik ook nog een sticker??????
Samen naar racistische meetings van de persona non tattaxclan enz.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:56 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Daarom zijn Kdrick en ik ook de perfecte match
Je lokte mij uitquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah ja lekker kankeren op ' tattas' maar iets over de koran is echt uit den bozewat een volk, jongens...
Wat voor prijs had je in gedachte?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oke wat is de score?
De FOK!KLB SC Straatpuntenlijst
Niels: 2 punten
Fuhsia2: 1 punt
De rest: 0 punten
Proestquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij heeft een straatpunt voor elke rolschaats.
Ah net als die periode dat Stimo kankerde op Nederlanders dit, Nederlandse cultuur dat, Nederlands voedsel zus, Nederlandse mensen zo maar vervolgens wel voorop liep in de racismeparade.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah ja lekker kankeren op ' tattas' maar iets over de koran is echt uit den bozewat een volk, jongens...
Neen, zo extreem zijn we nog niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Samen naar racistische meetings van de persona non tattaxclan enz.
Jup, het ligt aan mij en niet aan jou. Ik heb een racist van jou gemaakt met mijn opmerking.quote:
Yes. Maar ze zijn geen racist hoor want ze hebben een kleurtje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ah net als die periode dat Stimo kankerde op Nederlanders dit, Nederlandse cultuur dat, Nederlands voedsel zus, Nederlandse mensen zo maar vervolgens wel voorop liep in de racismeparade.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ah net als die periode dat Stimo kankerde op Nederlanders dit, Nederlandse cultuur dat, Nederlands voedsel zus, Nederlandse mensen zo maar vervolgens wel voorop liep in de racismeparade.
Even quoten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:59 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Je moeder. Was Hitler nog maar in leven, had je geen zo'n praatjes.
Ome Adolf
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jup, het ligt aan mij en niet aan jou. Ik heb een racist van jou gemaakt met mijn opmerking.
Zo denken wel veel moslims idd. Dat is die hypocrisie. Zo jammer.
Haha de grap kwam hard aanquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:59 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ome Adolf
kleurlingen zijn de grootste racisten, alleen omdat ze "statistisch" als minderheid worden gezien, wordt dit verdoezeld en voor niet mogelijk beschouwt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Yes. Maar ze zijn geen racist hoor want ze hebben een kleurtje.
![]()
gaat niet om het thee zetten hequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:00 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Omdat ik zei dat blankje nederlanders geen goede muntthee kunnen maken.
Nou Nou Nou
D R A M A
Oh je trollt nu even... is goed. Cutequote:
Ik denk dat na 10 minuten iedereen een permban heeft danquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:59 schreef TARDIS. het volgende:
Sylvana Siemons zou een goede KLB SC'er zijn.
Joh.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:01 schreef wise het volgende:
[..]
kleurlingen zijn de grootste racisten, alleen omdat ze "statistisch" als minderheid worden gezien, wordt dit verdoezeld en voor niet mogelijk beschouwt.
Oh jawel, maar ik ben absoluut geen tatta hater ofzo. Ben zelf een mix van verschillende nationaliteiten en culturen kerel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
gaat niet om het thee zetten heje ziet niet in die opmerking wat jij fout doet of wel?
Zeer typisch
doe eens normaal man, mafkeesquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:59 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ome Adolf
Echt zo Nederlands weer dit. Kaas.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ligt niet aan fokken, moest gewoon vroeg op vandaagquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:02 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Oh jawel, maar ik ben absoluut geen tatta hater ofzo. Ben zelf een mix van verschillende nationaliteiten en culturen kerel.
Gelukkig hehben de niet tatta genen het wel gewonnenBewijs dat tatta's inferieur zijn
95 procent van wat ik op fok post is bullshitquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh je trollt nu even... is goed. Cute
klopt. 1 iemand verpest het voor de rest principe. Zij doen "gemeen" omdat ze mijn mening niet supporten dus banquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:02 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik denk dat na 10 minuten iedereen een permban heeft dan
'geen zo'n praatjes' man man man.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:59 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ome Adolf
ja, ok met je lacostequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:02 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Oh jawel, maar ik ben absoluut geen tatta hater ofzo. Ben zelf een mix van verschillende nationaliteiten en culturen kerel.
Gelukkig hehben de niet tatta genen het wel gewonnenBewijs dat tatta's inferieur zijn
Maar toch blijft het bij eindeloos online klagen op internet over moslims en allochtonen. Doe iets met die frustraties, ga op korfbal?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Yes. Maar ze zijn geen racist hoor want ze hebben een kleurtje.
![]()
Minstens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:03 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
95 procent van wat ik op fok post is bullshit
Ik vind mijn Trump grap nog steeds beterquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:01 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een jood en een pizza?
HAHAHAHAHASDLFHlfquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar toch blijft het bij eindeloos online klagen op internet over moslims en allochtonen. Doe iets met die frustraties, ga op korfbal?
Ondertussen spelen zij het slachtoffer, pakken ze uitkering terwijl ze nieuwste auto's rijden, verdwijnt NL'se cultuur omdat men zich hier moet aanpassen aan de buitenlanders..
Kan tokkk niet??
Ah ja diarreequote:
wrm dan soft spotquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:00 schreef TARDIS. het volgende:
Heb wel een soft spot voor stimo sinds ik weet dat ze ambipur is.
Ja echt he. 70% kan zo optyfen naar turken op fok mjaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:04 schreef Rozevla het volgende:
Wow man, zoveel blacka praat hier.
Voel me echt een buitenlander in m'n eigen SC.
Enige aanpassing is schoorsteenveegpiet tochquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar toch blijft het bij eindeloos online klagen op internet over moslims en allochtonen. Doe iets met die frustraties, ga op korfbal?
Ondertussen spelen zij het slachtoffer, pakken ze uitkering terwijl ze nieuwste auto's rijden, verdwijnt NL'se cultuur omdat men zich hier moet aanpassen aan de buitenlanders..
Kan tokkk niet??
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kan tokkk niet??
Allemaal trolletjes met grote bek manquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja echt he. 70% kan zo optyfen naar turken op fok mja
Doordeweeks in pak naar werk en in het weekend oldskoolquote:
Ben ook wel benieuwd naar al die veranderingen idd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Enige aanpassing is schoorsteenveegpiet toch
Ben niet helemaal op de hoogte blijkbaar
je bent zelf tattaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:06 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Doordeweeks in pak naar werk en in het weekend oldskool
Tis niet ik niet op klantenbezoek mag in een trainingspak
Er is een reden waarom mijn grootouders naar het westen zijn getrokken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Allemaal trolletjes met grote bek man![]()
heel stoer doen alsof ze zelf bijdragen aan de ondergang van het westen zoals ze zelf verklaren
terwijl ze ook gewoon op FOK! zitten hoor
Wat was die reden dan? want echt mixen lijkt men niet te doen in de praktijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:07 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Er is een reden waarom mijn grootouders naar het westen zijn getrokken.
Een mix van beide culturen is het beste
je gaat toch niet zeggen dat je met fokkers apt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:06 schreef Stimorol- het volgende:
Wil iemand hier svp zijn app checken
Dat het beter wonen en werken is in het westen? Duidelijk toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat was die reden dan? want echt mixen lijkt men niet te doen in de praktijk.
Oh wow toch wel? jeetje. Waarom is dat zo moeilijk voor sommige mensen om toe te geven..quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:09 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dat het beter wonen en werken is in het westen? Duidelijk toch?
niet weten van 't kliekje, de pact en TCquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je gaat toch niet zeggen dat je met fokkers apt?
die willen juist hun normen en waardes op dringenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom is dat zo moeilijk voor sommige mensen om toe te geven..
ik wens je in ieder geval een fije dagquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:11 schreef girlygirl8 het volgende:
Ik ga ontbijten en de dag nuttig beginnen, want met jullie kanslozen kom ik niet ver
watteh?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:11 schreef wise het volgende:
[..]
niet weten van 't kliekje, de pact en TC
kansloos joh bohhhquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:11 schreef wise het volgende:
[..]
niet weten van 't kliekje, de pact en TC
sowquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:11 schreef girlygirl8 het volgende:
Ik ga ontbijten en de dag nuttig beginnen, want met jullie kanslozen kom ik niet ver
dank voor het melden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:11 schreef girlygirl8 het volgende:
Doei kutquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:11 schreef girlygirl8 het volgende:
Bitch ik neuk er 1.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je gaat toch niet zeggen dat je met fokkers apt?
Moeten ze zelf weten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:12 schreef wise het volgende:
[..]
die willen juist hun normen en waardes op dringen
Wat lik je weer joodsquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:12 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ik wens je in ieder geval een fije dag
Jullie beide.quote:
Ik heb eigenlijk enkel op fok zulke discussies. En met vrienden wanneer ik beetje dronken ben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh wow toch wel? jeetje. Waarom is dat zo moeilijk voor sommige mensen om toe te geven..
Ne malsin yavquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:11 schreef girlygirl8 het volgende:
Was niet echt een discussie, meer een poging tot uitlokken van de waarheid van mijn kant.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk enkel op fok zulke discussies. En met vrienden wanneer ik beetje dronken ben.
Ja deuh, enkel laaggeschoolde mongolen zullen het tegendeel bewijzen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was niet echt een discussie, meer een poging tot uitlokken van de waarheid van mijn kant.
Het is een keer gelukt
Totaal mee eens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:16 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja deuh, enkel laaggeschoolde mongolen zullen het tegendeel bewijzen.
LoLquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:16 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
wat heb jij toch steeds met mijn joods-zijn lan?
Volgens bepaalde bevolkingsgroepen zijn dat de redenen van al het kwaad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:16 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Ach, laat hetquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:16 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Wilde ambipur altijd op seksuele wijze in haar vagina penetreren met mijn penis als je begrijpt wat ik bedoel.quote:
en nu?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:06 schreef Stimorol- het volgende:
Wil iemand hier svp zijn app checken
Beter ga je wat bezinnen en souraten luisteren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:11 schreef girlygirl8 het volgende:
Na elf uur ontbijten en 'de dag beginnen' en anderen dan kansloos noemenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:11 schreef girlygirl8 het volgende:
Veel van die hypocriete moslims zijn ergens blijven hangen ver voor WOII en willen nog steeds alle Joden uitroeien jwz.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:16 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
oh de ironiequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Na elf uur ontbijten en 'de dag beginnen' en anderen dan kansloos noemen
Wel tegenstrijdig, dat duimpje omlaag en die post.quote:
ik wil die rol best op mij nemen, maar dat kost wel watquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens bepaalde bevolkingsgroepen zijn dat de redenen van al het kwaad.
Supervaag dat je zo simpel kan denken
Oei stem snel Trump.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Veel van die hypocriete moslims zijn ergens blijven hangen ver voor WOII en willen nog steeds alle Joden uitroeien jwz.
Nee dan zou ik hypocriet zijn.quote:
Wat kost dat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:19 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ik wil die rol best op mij nemen, maar dat kost wel wat
Verkeerde duim. Die andere stak nog in Girlygirk haar reetquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel tegenstrijdig, dat duimpje omlaag en die post.
Sowquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:20 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Verkeerde duim. Die andere stak nog in Girlygirk haar reet
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Veel van die hypocriete moslims zijn ergens blijven hangen ver voor WOII en willen nog steeds alle Joden uitroeien jwz.
een pot nat tochquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn Mexicanen moslim dan? skkltje
heel veel knaken en een bjquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee dan zou ik hypocriet zijn.
[..]
Wat kost dat?
Zitten er littekens op haar anus?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:21 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Best lekker, ze heeft ervaring merk ik
Die jodenhaat kwam voornamelijk na WOIIquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:18 schreef Chai het volgende:
[..]
maar ik schaam me dsn ook nuet voor contact met fokkers anders ging ik ook niet naar meets enzoquote:
Moet jij zeggen. Je bleef op de vorige topic terwijl het geloof werd bespot (niet alleen jij hoor, meerdere moslimleden).quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:18 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Beter ga je wat bezinnen en souraten luisteren.
Of ga straks naar de moskee.
Allah (swt) is er om je te leiden in het leven. Gebruik zijn kennis en levenswijsheid om een beter mens te worden.
aha ik denk t welquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wilde ambipur altijd op seksuele wijze in haar vagina penetreren met mijn penis als je begrijpt wat ik bedoel.
Hugo's smoel in je foef duwen valt onder meets?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:22 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar ik schaam me dsn ook nuet voor contact met fokkers anders ging ik ook niet naar meets enzo
Ah, een soort tegenovergesteld leereffect dus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die jodenhaat kwam voornamelijk na WOII
haha de vorige topicquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:23 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Moet jij zeggen. Je bleef op de vorige topic terwijl het geloof werd bespot (niet alleen jij hoor, moslimmeerdere leden).
Regelt stimo voor je.quote:
Waarom denken Nederlandse mensen vaak dat dit agressie is?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ahaha gelijk agressief. niet zo caren he
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:21 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Best lekker, ze heeft ervaring merk ik
quote:
Soort collectief Stockholm-syndroom.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah, een soort tegenovergesteld leereffect dus.
Waarom denk je dat madelieff Nederlands is?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom denken Nederlandse mensen vaak dat dit agressie is?
COntact met fokkers.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hugo's smoel in je foef duwen valt onder meets?
Oke Braddie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:23 schreef girlygirl8 het volgende:
Ik heb mijn woord zovaak verbroken over dat ik vertrek. Niemand die mij daarop heeft aangesproken. Stiekem willen jullie mij hier wel
Nee nee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:23 schreef Chai het volgende:
[..]
hahahaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Het gelooft leert mij dat ik sommige dingen moet plaatsen. Het heeft geen zin mij druk te maken en te mengen in een discussie vol met kafirs waarvan 3/5 nog bezeten is door een djoun lijkt me soms.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:23 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Moet jij zeggen. Je bleef op de vorige topic terwijl het geloof werd bespot (niet alleen jij hoor, moslimmeerdere leden).
We haten moslims. Wegwezenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:23 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Moet jij zeggen. Je bleef op de vorige topic terwijl het geloof werd bespot (niet alleen jij hoor, meerdere moslimleden).
Die kan dat heel goed, ja.quote:
Niemand caredquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:23 schreef girlygirl8 het volgende:
Ik heb mijn woord zovaak verbroken over dat ik vertrek. Niemand die mij daarop heeft aangesproken. Stiekem willen jullie mij hier wel
Djoun? Is dat net zoiets als de Djin van Tofik?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:25 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Het gelooft leert mij dat ik sommige dingen moet plaatsen. Het heeft geen zin mij druk te maken en te mengen in een discussie vol met kafirs waarvan 3/5 nog bezeten is door een djoun lijkt me soms.
Glimlachen en verder gaan met ne leven, is soms het beste. Leer je vanzelf wel
Je tintelt lekker lang na maar een wattenstaafje in je dickhole gestopt krijgen door een zuchtende dokter is ook niet alles.quote:
nee de overige fokkers natuurlijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hugo's smoel in je foef duwen valt onder meets?
Maar hij zegt Djoun. Daarom vraag ik het.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
Djin is gewoon een term uit het midden oosten voor geesten en demonen.
Doorgestuurd naar Hugo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee de overige fokkers natuurlijk
Djinn, tis maar hoe je bet wil typenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Djoun? Is dat net zoiets als de Djin van Tofik?
Gay.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:28 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Djinn, tis maar hoe je bet wil typen
bananen etenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:30 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Denk ik ook steeds wanneer ik moet poepen
Moeilijk. Zie mezelf eigenlijk nooit zo worden. Ik denk dat het in mijn geval juist goed is dat ik kan mij bij ergernissen meteen uit, anders ga ik dingen opkroppen en heb veel emoties (geen goeie combo).quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:25 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Het gelooft leert mij dat ik sommige dingen moet plaatsen. Het heeft geen zin mij druk te maken en te mengen in een discussie vol met kafirs waarvan 3/5 nog bezeten is door een djoun lijkt me soms.
Glimlachen en verder gaan met ne leven, is soms het beste. Leer je vanzelf wel
Maar bij jou zijn het vaak oordelen, dat lijkt mij niet zo handig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:35 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Moeilijk. Zie mezelf eigenlijk nooit zo worden. Ik denk dat het in mijn geval juist goed is dat ik kan mij bij ergernissen meteen uit, anders ga ik dingen opkroppen en heb veel emoties (geen goeie combo).
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:36 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Djinn = enkelvoudquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar hij zegt Djoun. Daarom vraag ik het.
Allahquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:35 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Moeilijk. Zie mezelf eigenlijk nooit zo worden. Ik denk dat het in mijn geval juist goed is dat ik kan mij bij ergernissen meteen uit, anders ga ik dingen opkroppen en heb veel emoties (geen goeie combo).
Ja Fushia beheerst schriftelijk geen enkele taal echt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:37 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Djinn = enkelvoud
Djnoun (hij schreef het verkeerd = meervoud
okquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:43 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
je moet even wachten met reageren voordat chai je inb4 doet
Beetje fluffyquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:43 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
lekker hoor.
Een stevige drol?
Linkkjes?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De Johan Derksen rel komt lekker op gang
Heerlijke ventquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
aapje komt om zijn loontjequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zegt tenminste waar het op slaat. Die Marokkanen rel toen was ook om te smullenquote:
Valt wel mee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:45 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
doorgespoeld
maar ik vermoed dat er hele flauwe foto s gepost gaan worden
Je hoeft niet te reageren eh.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:45 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ow moest hier nog op reageren.
Hij is 1 van de weinigen hier met manieren.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:45 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ow moest hier nog op reageren.
Hij is 1 van de weinigen hier met manieren.
Ik vind het ook wel een beetje een apenstreek.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind het een beetje een broodje aap verhaal.
Je kan je mening niet opdringen bij sommige mensen is het ook gewoon onmogelijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:35 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ach dat compenseert ze met een teveel aan chromosomen.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:50 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een beetje een apenstreek.
Ahaha lachen dit hoor!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:31 schreef madeliefff het volgende:
ffe erbij vermelden toch voordat ck weer jelly word enzo
hoogstaand weer hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach dat compenseert ze met een teveel aan chromosomen.
Danke en nee gelukkig niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh? nice. Gefeliciteerd. Zelfde stad?
Oja die mooie auto met bloemetjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Danke en nee gelukkig niet.
Gelukkig heb ik een auto en ben ik mobiel
Dank je. Betekent heel veel van jouw hand, dit.quote:
ja nu is het wel leuk geweest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:00 schreef Rozevla het volgende:
Ik zag 2 apen nootjes rapen
Ooooo dat was een wonderrr
T was een wonder boven wonder
Dat die apen nootjes rapen konden
Hi hi hi ha ha ha
Sylvana stond erbij en maakt een proces verbaal erna
Jajaja, jouw auto met airbumpers cactusquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja die mooie auto met bloemetjes
[..]
Dank je. Betekent heel veel van jouw hand, dit.
iemand moet het doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:08 schreef TARDIS. het volgende:
Haags die Rozevla terugfluit, nu heb ik alles gezien.
Of blinden die elkaar begeleiden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:10 schreef Catkiller het volgende:
Alsof je mensen met down ziet waarbij de ene de andere iets aan het leren is.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja nu is het wel leuk geweest.
Ja maar het is niet alsof ik erg lang werkloos was hiervoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij werkt ook net 2 weken en meteen al zo uit de hoogte doen, jammer hoor!
awarequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:11 schreef NoelGallagher het volgende:
dp zou video van steen en spinal posten als ie de tt zag
Beter.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Danke en nee gelukkig niet.
Gelukkig heb ik een auto en ben ik mobiel
Oh ja ik zie wat je hier doet, het uit willen vechten met de backup van de kliek.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar het is niet alsof ik erg lang werkloos was hiervoor.
Bij lange na niet !!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja nu is het wel leuk geweest.
Openbaar vervoer.. the horror.quote:
Altijd een goed idee.quote:
Wil de aandacht niet van braddies vlogs afleiden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ja ik zie wat je hier doet, het uit willen vechten met de backup van de kliek.
Ik trap er niet in.
Dat is al lang genoeg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Openbaar vervoer.. the horror.
Alleen als ik naar de stad ga (parkeerkosten zijn meer dan een retourtje) maak ik gebruik van het OV en dan zit ik er maximaal 15 minuten in.
Dank u, dank uquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is al lang genoeg.
Gefeliciteerd met je nieuwe baan.
Elke keer als jij post denk ik: "O ja, ijssalon."quote:
Ik ga het liefst gewoon met de auto.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:19 schreef Kurovski het volgende:
OV is best efficient hier op de meeste routes, alleen veel te uur naar mijn mening. Haven- en industriegebieden sowieso beter met de fiets/scooter.
Ik werkte bij een havengebied-dinges, maar gelukkig hadden ze daar een eigen garagequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:19 schreef Kurovski het volgende:
OV is best efficient hier op de meeste routes, alleen veel te uur naar mijn mening. Haven- en industriegebieden sowieso beter met de fiets/scooter.
man kop een modeltreinquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:19 schreef Kurovski het volgende:
OV is best efficient hier op de meeste routes, alleen veel te duur naar mijn mening. Haven- en industriegebieden sowieso beter met de fiets/scooter.
jij weetquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga het liefst gewoon met de auto.
Ben je wel echt aan vakantie toe als je aankomt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank u, dank u
En idd.. tenzij je een koptelefoon op hebt.
Zo noem ik een vliegtuigreis met 10 buggy's aan boord, gelukkig was het maar een kort vluchtje
Ik wilde weer terug toen ik landde op Schiphol.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ben je wel echt aan vakantie toe als je aankomt.
Zou er te weinig gebruik van maken. Niet echt rendabel voor me een auto.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga het liefst gewoon met de auto.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Elke keer als jij post denk ik: "O ja, ijssalon."
Tenminste wel weg uit dat vliegtuig, toch nog een beetje positief.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde weer terug toen ik landde op Schiphol.
Vies koud en bewolkt weer
Hou gewoon je mond als je niet normaal kunt doen. Huftertje.quote:
Ja, dat wilde ik aan jou vragenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja heb ik bij jou precies hetzelfde. Is die ijssalon hele winter ook open?
Ik werd luxe opgehaald door mijn moeder, dus ik hoefde niet met het ov.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tenminste wel weg uit dat vliegtuig, toch nog een beetje positief.
Hehehquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik aan jou vragen![]()
Ik heb nu zin in ijs, ondanks dit weer
wowquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hou gewoon je mond als je niet normaal kunt doen. Huftertje.
Even rustig bijkomen ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik werd luxe opgehaald door mijn moeder, dus ik hoefde niet met het ov.
Gelukkig minder mensen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |