-1 straatpuntquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:53 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Thanks. Krijg ik ook nog een sticker??????
Tatta's kunnen geen verse muntthee zetten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In de algehele horica niet? waaronder theehuizen vallen btw.
kanquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah ja dat zou kunnen.
[..]
Kan toch heel sterk zijn?
Nielsquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oke wat is de score?
De FOK!KLB SC Straatpuntenlijst
Niels: 2 punten
Fuhsia2: 1 punt
De rest: 0 punten
Ah ja lekker kankeren op ' tattas' maar iets over de koran is echt uit den bozequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:54 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Tatta's kunnen geen verse muntthee zetten.
ZO BETER? BEN IK WEER DE RACIST JA??
Ja ben je altijd al. Net als kdrick.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:54 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Tatta's kunnen geen verse muntthee zetten.
ZO BETER? BEN IK WEER DE RACIST JA??
Ho! wacht! het kan maar 1 kant op hoor!!quote:
Als Trump president wordtquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:53 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Thanks. Krijg ik ook nog een sticker??????
Samen naar racistische meetings van de persona non tattaxclan enz.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:56 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Daarom zijn Kdrick en ik ook de perfecte match
Je lokte mij uitquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah ja lekker kankeren op ' tattas' maar iets over de koran is echt uit den bozewat een volk, jongens...
Wat voor prijs had je in gedachte?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oke wat is de score?
De FOK!KLB SC Straatpuntenlijst
Niels: 2 punten
Fuhsia2: 1 punt
De rest: 0 punten
Proestquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij heeft een straatpunt voor elke rolschaats.
Ah net als die periode dat Stimo kankerde op Nederlanders dit, Nederlandse cultuur dat, Nederlands voedsel zus, Nederlandse mensen zo maar vervolgens wel voorop liep in de racismeparade.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah ja lekker kankeren op ' tattas' maar iets over de koran is echt uit den bozewat een volk, jongens...
Neen, zo extreem zijn we nog niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Samen naar racistische meetings van de persona non tattaxclan enz.
Jup, het ligt aan mij en niet aan jou. Ik heb een racist van jou gemaakt met mijn opmerking.quote:
Yes. Maar ze zijn geen racist hoor want ze hebben een kleurtje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ah net als die periode dat Stimo kankerde op Nederlanders dit, Nederlandse cultuur dat, Nederlands voedsel zus, Nederlandse mensen zo maar vervolgens wel voorop liep in de racismeparade.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ah net als die periode dat Stimo kankerde op Nederlanders dit, Nederlandse cultuur dat, Nederlands voedsel zus, Nederlandse mensen zo maar vervolgens wel voorop liep in de racismeparade.
Even quoten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:59 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Je moeder. Was Hitler nog maar in leven, had je geen zo'n praatjes.
Ome Adolf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |