Ach, laat hetquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:16 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
wat heb jij toch steeds met mijn joods-zijn lan?
Wilde ambipur altijd op seksuele wijze in haar vagina penetreren met mijn penis als je begrijpt wat ik bedoel.quote:
en nu?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:06 schreef Stimorol- het volgende:
Wil iemand hier svp zijn app checken
Beter ga je wat bezinnen en souraten luisteren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:11 schreef girlygirl8 het volgende:
Ik ga ontbijten en de dag nuttig beginnen, want met jullie kanslozen kom ik niet ver
Na elf uur ontbijten en 'de dag beginnen' en anderen dan kansloos noemenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:11 schreef girlygirl8 het volgende:
Ik ga ontbijten en de dag nuttig beginnen, want met jullie kanslozen kom ik niet ver
Veel van die hypocriete moslims zijn ergens blijven hangen ver voor WOII en willen nog steeds alle Joden uitroeien jwz.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:16 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
wat heb jij toch steeds met mijn joods-zijn lan?
oh de ironiequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Na elf uur ontbijten en 'de dag beginnen' en anderen dan kansloos noemen
Wel tegenstrijdig, dat duimpje omlaag en die post.quote:
ik wil die rol best op mij nemen, maar dat kost wel watquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens bepaalde bevolkingsgroepen zijn dat de redenen van al het kwaad.
Supervaag dat je zo simpel kan denken
Oei stem snel Trump.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Veel van die hypocriete moslims zijn ergens blijven hangen ver voor WOII en willen nog steeds alle Joden uitroeien jwz.
Nee dan zou ik hypocriet zijn.quote:
Wat kost dat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:19 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ik wil die rol best op mij nemen, maar dat kost wel wat
Verkeerde duim. Die andere stak nog in Girlygirk haar reetquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel tegenstrijdig, dat duimpje omlaag en die post.
Sowquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:20 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Verkeerde duim. Die andere stak nog in Girlygirk haar reet
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Veel van die hypocriete moslims zijn ergens blijven hangen ver voor WOII en willen nog steeds alle Joden uitroeien jwz.
een pot nat tochquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn Mexicanen moslim dan? skkltje
heel veel knaken en een bjquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee dan zou ik hypocriet zijn.
[..]
Wat kost dat?
Zitten er littekens op haar anus?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:21 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Best lekker, ze heeft ervaring merk ik
Die jodenhaat kwam voornamelijk na WOIIquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |