Wat is dat vervelend zeg, helemaal als je iets af wil maken... en als ze maar lullen over oninteressante shitquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een collega naast me zitten die non-stop tegen mij praat.
Zo ook op de maandag.
Dus op een gegeven moment doe ik mijn oordopjes in.
Ja hallo, ik moet ook doorwerken.
Ja en het gaat de hele tijd op een negatieve manierquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is dat vervelend zeg, helemaal als je iets af wil maken... en als ze maar lullen over oninteressante shitik pak dan vaak gewoon mn telefoon ofzo en kijk weg en dan stoppen ze wél
Geen idee, ik weet dat ik best veel kracht in mijn armen heb......en was niet eens te laat. Toen ik de deur wou sluiten brak het gelijk af.....quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]als of je dat expres doet...
Hoe krijg je voor elkaar btw? was die sleutel al broos ofzo?
Ja de sleutel was natuurlijk in perfecte staat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:45 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet dat ik best veel kracht in mijn armen heb......en was niet eens te laat. Toen ik de deur wou sluiten brak het gelijk af.....
Reservecylinder in huis?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:45 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet dat ik best veel kracht in mijn armen heb......en was niet eens te laat. Toen ik de deur wou sluiten brak het gelijk af.....
Ja hoor, niks mis met die sleutelquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja de sleutel was natuurlijk in perfecte staat.
Mee heb huisbaas gebeld. Heb 1 keer 's nachts het slot laten vervangen op mijn kosten.... 275 euroquote:
Doe het de volgende keer op andermans kosten. Dikke tip.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Mee heb huisbaas gebeld. Heb 1 keer 's nachts het slot laten vervangen op mijn kosten.... 275 euro
Ja niet hier en moet dus wachten.... Er zit wel een stukje er nog in denk ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:48 schreef Kurovski het volgende:
Of, wacht, je hebt het afgebroken deel er uit kunnen krijgen. Heb je dan geen reservesleutel?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe het de volgende keer op andermans kosten. Dikke tip.
Moet ik nog paar maandjes voor gymen. Ben net klaar met bulkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:49 schreef jamesdeen het volgende:
[..]![]()
wanneer kan ik jou zien in een strongman competition?
Je hebt zwaar de verkeerde voor je.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 07:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is die Turkse chick. Ben haar andere user name kwijt.
Zelf vertellen over hoe haar moeder haar bijna betrapte met haar vriend en dan hier de heilige uithangen.
Girl pls.
hoeveel dl?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:50 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Moet ik nog paar maandjes voor gymen. Ben net klaar met bulken
Vanavond om 20:00 schele.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar vanmiddag om 16:00 toch mededeling ofzo? spannend....
SOWquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:50 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je hebt zwaar de verkeerde voor je.![]()
Mij kwalijk nemen dat ik takfir doe op iemand om vervolgens zelf de eer van een andere vrouw te besmeuren. Zielig wijf.
Niet zo miepen Fatimaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:50 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Mij kwalijk nemen dat ik takfir doe op iemand om vervolgens zelf de eer van een andere vrouw te besmeuren. Zielig wijf.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:50 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:53 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Waarom praat je tegen jamesdeen?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:53 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Waarom praat je tegen jamesdeen?
met je skaffe kop zkr hequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
was eerst om 16:00 toch? ik zou zweren dat k dat had gelezen
Aanwinst voor de sc jijquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:50 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Zeg wollahquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
was eerst om 16:00 toch? ik zou zweren dat k dat had gelezen
Ja dat weet je zelf ook (denk maar even terug).quote:
Huilen om het huilen, daar gaat het om. Slachtofferrolquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me leuk![]()
Maar dan doen die schijtbakken niets he.
girlygirl past hier goed tussen iddquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ze misstaat deze wanordige hoop ruziezoekers niet hoor.
Geen idee. Help mijn geheugen te verfrissen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:55 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ja dat weet je zelf ook (denk maar even terug).
Ik merk dat ik tot dezelfde kinderachtige gedrag ben vervallen als velen hier. Bedankt.
ik zou niet pikken wat stimo over je zei hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:55 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ja dat weet je zelf ook (denk maar even terug).
Ik merk dat ik tot dezelfde kinderachtige gedrag ben vervallen als velen hier. Bedankt.
Vervelend man. Ik had vorig jaar dat ik m'n sleutel er niet meer uit kreeg getrokken, maar kon 'm nog wel draaien. Gelukkig een reservecylinder in huis.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:49 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja niet hier en moet dus wachten.... Er zit wel een stukje er nog in denk ik
Boordevol eufemismen deze man.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vervelend man. Ik had vorig jaar dat ik m'n sleutel er niet meer uit kreeg getrokken, maar kon 'm nog wel draaien. Gelukkig een reservecylinder in huis.
Wel halal?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:58 schreef TARDIS. het volgende:
De eerste user die seks heeft met alle moslima's in de sc krijgt van mij een patatje stoofvlees.
Oh? nice. Gefeliciteerd. Zelfde stad?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en het gaat de hele tijd op een negatieve manierdan denk ik.. zoek gewoon ander werk
Zoals ik.![]()
Laatste weekje daar, volgende week bij een nieuwe baan beginnen.
Ja kloptquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:58 schreef jamesdeen het volgende:
Fusia en ik zijn al beste vrienden sinds de kleuterschool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |