De stekker eruitquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:01 schreef Fylax het volgende:
Wat denken jullie dat er vanavond gebeurt?
LOLquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:03 schreef 2NutZ het volgende:
Eindelijk. Kan ik eindelijk eens echt werken.
'wakker' ?quote:
Ben je nog met iets anders bezig dan alleen vanavond 20.00?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:01 schreef Fylax het volgende:
Ja zometeen 10:00quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je nog met iets anders bezig dan alleen vanavond 20.00?
Ik zou als ik jou was een keer ook wat anders doen... al die leugens gaan je karma aantasten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iets met haags is de beste.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:01 schreef Fylax het volgende:
quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:01 schreef TARDIS. het volgende:
Danny introduceert een systeem a la the Purge waarin we allemaal gedurende één nacht per jaar de hele toko kunnen verbouwen en lekker kankeren en Braddievlogs posten zonder geband te worden. Dát zou nog eens een opkikker zijn.
Komt goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was een keer ook wat anders doen... al die leugens gaan je karma aantasten.
lol, das kutquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:03 schreef 2NutZ het volgende:
Eindelijk. Kan ik eindelijk eens echt werken.
Oh damn dat is wel heel fuckedquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:24 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Van de voordeur.... Kan niet eens gaan werken gvd
quote:
Doe niet zo grappig in de ochtend, Nootmans.quote:
Eigen bedrijf?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:26 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja en op werk zijn ze not amused. Alsof ik er zelf om gevraagd heb
Ik zie dat jij vroeg begint met de kerst-UI?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe niet zo grappig in de ochtend, Nootmans.
Sterkte echt waanzinnig kutquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:26 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Deze had ik vorige week alquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie dat jij vroeg begint met de kerst-UI?
Samen vieren? Ik ben eenzaam.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, klopt. Deze had ik vorige week al
Ik heb best zin in kerst.
Ik start volgende week ergens met de klassieke zwarte piet UI. Vind ik wel zo toepasselijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, klopt. Deze had ik vorige week al
Ik heb best zin in kerst.
Het houdt niet op, niet vanzelf..quote:
Is de sinterklaasintocht met of zonder zwarte piet in Den Haag?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik start volgende week ergens met de klassieke zwarte piet UI. Vind ik wel zo toepasselijk.
Maakt het uit? Vanavond gaat het forum toch op zwart.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik start volgende week ergens met de klassieke zwarte piet UI. Vind ik wel zo toepasselijk.
Met uiteraard. Hier wonen niet van die huilebalken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is de sinterklaasintocht met of zonder zwarte piet in Den Haag?
Moet jij weten toch?
Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Maakt het uit? Vanavond gaat het forum toch op zwart.
Op zwart? Maar dat is racistisch.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Maakt het uit? Vanavond gaat het forum toch op zwart.
Sorry ik zal proberen chagrijnig te doen..quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe niet zo grappig in de ochtend, Nootmans.
Valt nog mee dat er niet acties zijn aangekondigd, maar ik denk dat ze het wel uit hun hoofd halen in Den Haagquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met uiteraard. Hier wonen niet van die huilebalken.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:26 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Mission impossible.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry ik zal proberen chagrijnig te doen..
Ik stel voor dat ze dat dan bij de intocht in Scheveningen/Duindorp doen. Krijgen ze meteen alle hoeken van de stad te zien.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Valt nog mee dat er niet acties zijn aangekondigd, maar ik denk dat ze het wel uit hun hoofd halen in Den Haag
Op maandag ben ik best vaak chagrijnig hoorquote:
Ja dat lijkt me leukquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik stel voor dat ze dat dan bij de intocht in Scheveningen/Duindorp doen. Krijgen ze meteen alle hoeken van de stad te zien.
Ik heb een collega naast me zitten die non-stop tegen mij praat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op maandag ben ik best vaak chagrijnig hoor
Daarom.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op zwart? Maar dat is racistisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |