Ja Fushia beheerst schriftelijk geen enkele taal echt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:37 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Djinn = enkelvoud
Djnoun (hij schreef het verkeerd = meervoud
okquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:43 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
je moet even wachten met reageren voordat chai je inb4 doet
Beetje fluffyquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:43 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
lekker hoor.
Een stevige drol?
Linkkjes?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De Johan Derksen rel komt lekker op gang
Heerlijke ventquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
aapje komt om zijn loontjequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zegt tenminste waar het op slaat. Die Marokkanen rel toen was ook om te smullenquote:
Valt wel mee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:45 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
doorgespoeld
maar ik vermoed dat er hele flauwe foto s gepost gaan worden
Je hoeft niet te reageren eh.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:45 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ow moest hier nog op reageren.
Hij is 1 van de weinigen hier met manieren.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:45 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ow moest hier nog op reageren.
Hij is 1 van de weinigen hier met manieren.
Ik vind het ook wel een beetje een apenstreek.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind het een beetje een broodje aap verhaal.
Je kan je mening niet opdringen bij sommige mensen is het ook gewoon onmogelijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:35 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Moeilijk. Zie mezelf eigenlijk nooit zo worden. Ik denk dat het in mijn geval juist goed is dat ik kan mij bij ergernissen meteen uit, anders ga ik dingen opkroppen en heb veel emoties (geen goeie combo).
Ach dat compenseert ze met een teveel aan chromosomen.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:50 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een beetje een apenstreek.
Ahaha lachen dit hoor!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:31 schreef madeliefff het volgende:
ffe erbij vermelden toch voordat ck weer jelly word enzo
hoogstaand weer hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach dat compenseert ze met een teveel aan chromosomen.
Danke en nee gelukkig niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh? nice. Gefeliciteerd. Zelfde stad?
Oja die mooie auto met bloemetjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Danke en nee gelukkig niet.
Gelukkig heb ik een auto en ben ik mobiel
Dank je. Betekent heel veel van jouw hand, dit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |