maar ik schaam me dsn ook nuet voor contact met fokkers anders ging ik ook niet naar meets enzoquote:
Moet jij zeggen. Je bleef op de vorige topic terwijl het geloof werd bespot (niet alleen jij hoor, meerdere moslimleden).quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:18 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Beter ga je wat bezinnen en souraten luisteren.
Of ga straks naar de moskee.
Allah (swt) is er om je te leiden in het leven. Gebruik zijn kennis en levenswijsheid om een beter mens te worden.
aha ik denk t welquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wilde ambipur altijd op seksuele wijze in haar vagina penetreren met mijn penis als je begrijpt wat ik bedoel.
Hugo's smoel in je foef duwen valt onder meets?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:22 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar ik schaam me dsn ook nuet voor contact met fokkers anders ging ik ook niet naar meets enzo
Ah, een soort tegenovergesteld leereffect dus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die jodenhaat kwam voornamelijk na WOII
haha de vorige topicquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:23 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Moet jij zeggen. Je bleef op de vorige topic terwijl het geloof werd bespot (niet alleen jij hoor, moslimmeerdere leden).
Regelt stimo voor je.quote:
Waarom denken Nederlandse mensen vaak dat dit agressie is?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ahaha gelijk agressief. niet zo caren he
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:21 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Best lekker, ze heeft ervaring merk ik
quote:
Soort collectief Stockholm-syndroom.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah, een soort tegenovergesteld leereffect dus.
Waarom denk je dat madelieff Nederlands is?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom denken Nederlandse mensen vaak dat dit agressie is?
COntact met fokkers.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hugo's smoel in je foef duwen valt onder meets?
Oke Braddie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:23 schreef girlygirl8 het volgende:
Ik heb mijn woord zovaak verbroken over dat ik vertrek. Niemand die mij daarop heeft aangesproken. Stiekem willen jullie mij hier wel
Nee nee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:23 schreef Chai het volgende:
[..]
hahahaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Het gelooft leert mij dat ik sommige dingen moet plaatsen. Het heeft geen zin mij druk te maken en te mengen in een discussie vol met kafirs waarvan 3/5 nog bezeten is door een djoun lijkt me soms.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:23 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Moet jij zeggen. Je bleef op de vorige topic terwijl het geloof werd bespot (niet alleen jij hoor, moslimmeerdere leden).
We haten moslims. Wegwezenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:23 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Moet jij zeggen. Je bleef op de vorige topic terwijl het geloof werd bespot (niet alleen jij hoor, meerdere moslimleden).
Die kan dat heel goed, ja.quote:
Niemand caredquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:23 schreef girlygirl8 het volgende:
Ik heb mijn woord zovaak verbroken over dat ik vertrek. Niemand die mij daarop heeft aangesproken. Stiekem willen jullie mij hier wel
Djoun? Is dat net zoiets als de Djin van Tofik?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:25 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Het gelooft leert mij dat ik sommige dingen moet plaatsen. Het heeft geen zin mij druk te maken en te mengen in een discussie vol met kafirs waarvan 3/5 nog bezeten is door een djoun lijkt me soms.
Glimlachen en verder gaan met ne leven, is soms het beste. Leer je vanzelf wel
Je tintelt lekker lang na maar een wattenstaafje in je dickhole gestopt krijgen door een zuchtende dokter is ook niet alles.quote:
nee de overige fokkers natuurlijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hugo's smoel in je foef duwen valt onder meets?
Maar hij zegt Djoun. Daarom vraag ik het.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
Djin is gewoon een term uit het midden oosten voor geesten en demonen.
Doorgestuurd naar Hugo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee de overige fokkers natuurlijk
Djinn, tis maar hoe je bet wil typenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Djoun? Is dat net zoiets als de Djin van Tofik?
Gay.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:28 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Djinn, tis maar hoe je bet wil typen
bananen etenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:30 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Denk ik ook steeds wanneer ik moet poepen
Moeilijk. Zie mezelf eigenlijk nooit zo worden. Ik denk dat het in mijn geval juist goed is dat ik kan mij bij ergernissen meteen uit, anders ga ik dingen opkroppen en heb veel emoties (geen goeie combo).quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:25 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Het gelooft leert mij dat ik sommige dingen moet plaatsen. Het heeft geen zin mij druk te maken en te mengen in een discussie vol met kafirs waarvan 3/5 nog bezeten is door een djoun lijkt me soms.
Glimlachen en verder gaan met ne leven, is soms het beste. Leer je vanzelf wel
Maar bij jou zijn het vaak oordelen, dat lijkt mij niet zo handig.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:35 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Moeilijk. Zie mezelf eigenlijk nooit zo worden. Ik denk dat het in mijn geval juist goed is dat ik kan mij bij ergernissen meteen uit, anders ga ik dingen opkroppen en heb veel emoties (geen goeie combo).
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:36 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Djinn = enkelvoudquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar hij zegt Djoun. Daarom vraag ik het.
Allahquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:35 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Moeilijk. Zie mezelf eigenlijk nooit zo worden. Ik denk dat het in mijn geval juist goed is dat ik kan mij bij ergernissen meteen uit, anders ga ik dingen opkroppen en heb veel emoties (geen goeie combo).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |