quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jup, het ligt aan mij en niet aan jou. Ik heb een racist van jou gemaakt met mijn opmerking.
Zo denken wel veel moslims idd. Dat is die hypocrisie. Zo jammer.
Haha de grap kwam hard aanquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:59 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Je moeder. Was Hitler nog maar in leven, had je geen zo'n praatjes.
Ome Adolf
kleurlingen zijn de grootste racisten, alleen omdat ze "statistisch" als minderheid worden gezien, wordt dit verdoezeld en voor niet mogelijk beschouwt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Yes. Maar ze zijn geen racist hoor want ze hebben een kleurtje.
![]()
gaat niet om het thee zetten hequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:00 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Omdat ik zei dat blankje nederlanders geen goede muntthee kunnen maken.
Nou Nou Nou
D R A M A
Oh je trollt nu even... is goed. Cutequote:
Ik denk dat na 10 minuten iedereen een permban heeft danquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:59 schreef TARDIS. het volgende:
Sylvana Siemons zou een goede KLB SC'er zijn.
Joh.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:01 schreef wise het volgende:
[..]
kleurlingen zijn de grootste racisten, alleen omdat ze "statistisch" als minderheid worden gezien, wordt dit verdoezeld en voor niet mogelijk beschouwt.
Oh jawel, maar ik ben absoluut geen tatta hater ofzo. Ben zelf een mix van verschillende nationaliteiten en culturen kerel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
gaat niet om het thee zetten heje ziet niet in die opmerking wat jij fout doet of wel?
Zeer typisch
doe eens normaal man, mafkeesquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:59 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ome Adolf
Echt zo Nederlands weer dit. Kaas.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ah net als die periode dat Stimo kankerde op Nederlanders dit, Nederlandse cultuur dat, Nederlands voedsel zus, Nederlandse mensen zo maar vervolgens wel voorop liep in de racismeparade.
Ligt niet aan fokken, moest gewoon vroeg op vandaagquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:02 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Oh jawel, maar ik ben absoluut geen tatta hater ofzo. Ben zelf een mix van verschillende nationaliteiten en culturen kerel.
Gelukkig hehben de niet tatta genen het wel gewonnenBewijs dat tatta's inferieur zijn
95 procent van wat ik op fok post is bullshitquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh je trollt nu even... is goed. Cute
klopt. 1 iemand verpest het voor de rest principe. Zij doen "gemeen" omdat ze mijn mening niet supporten dus banquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:02 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik denk dat na 10 minuten iedereen een permban heeft dan
'geen zo'n praatjes' man man man.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:59 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ome Adolf
ja, ok met je lacostequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:02 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Oh jawel, maar ik ben absoluut geen tatta hater ofzo. Ben zelf een mix van verschillende nationaliteiten en culturen kerel.
Gelukkig hehben de niet tatta genen het wel gewonnenBewijs dat tatta's inferieur zijn
Maar toch blijft het bij eindeloos online klagen op internet over moslims en allochtonen. Doe iets met die frustraties, ga op korfbal?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Yes. Maar ze zijn geen racist hoor want ze hebben een kleurtje.
![]()
Minstens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:03 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
95 procent van wat ik op fok post is bullshit
Ik vind mijn Trump grap nog steeds beterquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:01 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een jood en een pizza?
HAHAHAHAHASDLFHlfquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar toch blijft het bij eindeloos online klagen op internet over moslims en allochtonen. Doe iets met die frustraties, ga op korfbal?
Ondertussen spelen zij het slachtoffer, pakken ze uitkering terwijl ze nieuwste auto's rijden, verdwijnt NL'se cultuur omdat men zich hier moet aanpassen aan de buitenlanders..
Kan tokkk niet??
Ah ja diarreequote:
wrm dan soft spotquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:00 schreef TARDIS. het volgende:
Heb wel een soft spot voor stimo sinds ik weet dat ze ambipur is.
Ja echt he. 70% kan zo optyfen naar turken op fok mjaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:04 schreef Rozevla het volgende:
Wow man, zoveel blacka praat hier.
Voel me echt een buitenlander in m'n eigen SC.
Enige aanpassing is schoorsteenveegpiet tochquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar toch blijft het bij eindeloos online klagen op internet over moslims en allochtonen. Doe iets met die frustraties, ga op korfbal?
Ondertussen spelen zij het slachtoffer, pakken ze uitkering terwijl ze nieuwste auto's rijden, verdwijnt NL'se cultuur omdat men zich hier moet aanpassen aan de buitenlanders..
Kan tokkk niet??
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kan tokkk niet??
Allemaal trolletjes met grote bek manquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja echt he. 70% kan zo optyfen naar turken op fok mja
Doordeweeks in pak naar werk en in het weekend oldskoolquote:
Ben ook wel benieuwd naar al die veranderingen idd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Enige aanpassing is schoorsteenveegpiet toch
Ben niet helemaal op de hoogte blijkbaar
je bent zelf tattaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:06 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Doordeweeks in pak naar werk en in het weekend oldskool
Tis niet ik niet op klantenbezoek mag in een trainingspak
Er is een reden waarom mijn grootouders naar het westen zijn getrokken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Allemaal trolletjes met grote bek man![]()
heel stoer doen alsof ze zelf bijdragen aan de ondergang van het westen zoals ze zelf verklaren
terwijl ze ook gewoon op FOK! zitten hoor
Wat was die reden dan? want echt mixen lijkt men niet te doen in de praktijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:07 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Er is een reden waarom mijn grootouders naar het westen zijn getrokken.
Een mix van beide culturen is het beste
je gaat toch niet zeggen dat je met fokkers apt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:06 schreef Stimorol- het volgende:
Wil iemand hier svp zijn app checken
Dat het beter wonen en werken is in het westen? Duidelijk toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat was die reden dan? want echt mixen lijkt men niet te doen in de praktijk.
Oh wow toch wel? jeetje. Waarom is dat zo moeilijk voor sommige mensen om toe te geven..quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:09 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dat het beter wonen en werken is in het westen? Duidelijk toch?
niet weten van 't kliekje, de pact en TCquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je gaat toch niet zeggen dat je met fokkers apt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |