ja nu is het wel leuk geweest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:00 schreef Rozevla het volgende:
Ik zag 2 apen nootjes rapen
Ooooo dat was een wonderrr
T was een wonder boven wonder
Dat die apen nootjes rapen konden
Hi hi hi ha ha ha
Sylvana stond erbij en maakt een proces verbaal erna
Jajaja, jouw auto met airbumpers cactusquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja die mooie auto met bloemetjes
[..]
Dank je. Betekent heel veel van jouw hand, dit.
iemand moet het doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:08 schreef TARDIS. het volgende:
Haags die Rozevla terugfluit, nu heb ik alles gezien.
Of blinden die elkaar begeleiden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:10 schreef Catkiller het volgende:
Alsof je mensen met down ziet waarbij de ene de andere iets aan het leren is.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja nu is het wel leuk geweest.
Ja maar het is niet alsof ik erg lang werkloos was hiervoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij werkt ook net 2 weken en meteen al zo uit de hoogte doen, jammer hoor!
awarequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:11 schreef NoelGallagher het volgende:
dp zou video van steen en spinal posten als ie de tt zag
Beter.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Danke en nee gelukkig niet.
Gelukkig heb ik een auto en ben ik mobiel
Oh ja ik zie wat je hier doet, het uit willen vechten met de backup van de kliek.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar het is niet alsof ik erg lang werkloos was hiervoor.
Bij lange na niet !!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja nu is het wel leuk geweest.
Openbaar vervoer.. the horror.quote:
Altijd een goed idee.quote:
Wil de aandacht niet van braddies vlogs afleiden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ja ik zie wat je hier doet, het uit willen vechten met de backup van de kliek.
Ik trap er niet in.
Dat is al lang genoeg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Openbaar vervoer.. the horror.
Alleen als ik naar de stad ga (parkeerkosten zijn meer dan een retourtje) maak ik gebruik van het OV en dan zit ik er maximaal 15 minuten in.
Dank u, dank uquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is al lang genoeg.
Gefeliciteerd met je nieuwe baan.
Elke keer als jij post denk ik: "O ja, ijssalon."quote:
Ik ga het liefst gewoon met de auto.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:19 schreef Kurovski het volgende:
OV is best efficient hier op de meeste routes, alleen veel te uur naar mijn mening. Haven- en industriegebieden sowieso beter met de fiets/scooter.
Ik werkte bij een havengebied-dinges, maar gelukkig hadden ze daar een eigen garagequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:19 schreef Kurovski het volgende:
OV is best efficient hier op de meeste routes, alleen veel te uur naar mijn mening. Haven- en industriegebieden sowieso beter met de fiets/scooter.
man kop een modeltreinquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:19 schreef Kurovski het volgende:
OV is best efficient hier op de meeste routes, alleen veel te duur naar mijn mening. Haven- en industriegebieden sowieso beter met de fiets/scooter.
jij weetquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga het liefst gewoon met de auto.
Ben je wel echt aan vakantie toe als je aankomt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank u, dank u
En idd.. tenzij je een koptelefoon op hebt.
Zo noem ik een vliegtuigreis met 10 buggy's aan boord, gelukkig was het maar een kort vluchtje
Ik wilde weer terug toen ik landde op Schiphol.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ben je wel echt aan vakantie toe als je aankomt.
Zou er te weinig gebruik van maken. Niet echt rendabel voor me een auto.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga het liefst gewoon met de auto.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Elke keer als jij post denk ik: "O ja, ijssalon."
Tenminste wel weg uit dat vliegtuig, toch nog een beetje positief.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde weer terug toen ik landde op Schiphol.
Vies koud en bewolkt weer
Hou gewoon je mond als je niet normaal kunt doen. Huftertje.quote:
Ja, dat wilde ik aan jou vragenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja heb ik bij jou precies hetzelfde. Is die ijssalon hele winter ook open?
Ik werd luxe opgehaald door mijn moeder, dus ik hoefde niet met het ov.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tenminste wel weg uit dat vliegtuig, toch nog een beetje positief.
Hehehquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik aan jou vragen![]()
Ik heb nu zin in ijs, ondanks dit weer
wowquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hou gewoon je mond als je niet normaal kunt doen. Huftertje.
Even rustig bijkomen ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik werd luxe opgehaald door mijn moeder, dus ik hoefde niet met het ov.
Gelukkig minder mensen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |