De stekker eruitquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:01 schreef Fylax het volgende:
Wat denken jullie dat er vanavond gebeurt?
LOLquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:03 schreef 2NutZ het volgende:
Eindelijk. Kan ik eindelijk eens echt werken.
'wakker' ?quote:
Ben je nog met iets anders bezig dan alleen vanavond 20.00?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:01 schreef Fylax het volgende:
Ja zometeen 10:00quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je nog met iets anders bezig dan alleen vanavond 20.00?
Ik zou als ik jou was een keer ook wat anders doen... al die leugens gaan je karma aantasten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iets met haags is de beste.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:01 schreef Fylax het volgende:
quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:01 schreef TARDIS. het volgende:
Danny introduceert een systeem a la the Purge waarin we allemaal gedurende één nacht per jaar de hele toko kunnen verbouwen en lekker kankeren en Braddievlogs posten zonder geband te worden. Dát zou nog eens een opkikker zijn.
Komt goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was een keer ook wat anders doen... al die leugens gaan je karma aantasten.
lol, das kutquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:03 schreef 2NutZ het volgende:
Eindelijk. Kan ik eindelijk eens echt werken.
Oh damn dat is wel heel fuckedquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:24 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Van de voordeur.... Kan niet eens gaan werken gvd
quote:
Doe niet zo grappig in de ochtend, Nootmans.quote:
Eigen bedrijf?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:26 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja en op werk zijn ze not amused. Alsof ik er zelf om gevraagd heb
Ik zie dat jij vroeg begint met de kerst-UI?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe niet zo grappig in de ochtend, Nootmans.
Sterkte echt waanzinnig kutquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:26 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Deze had ik vorige week alquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie dat jij vroeg begint met de kerst-UI?
Samen vieren? Ik ben eenzaam.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, klopt. Deze had ik vorige week al
Ik heb best zin in kerst.
Ik start volgende week ergens met de klassieke zwarte piet UI. Vind ik wel zo toepasselijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, klopt. Deze had ik vorige week al
Ik heb best zin in kerst.
Het houdt niet op, niet vanzelf..quote:
Is de sinterklaasintocht met of zonder zwarte piet in Den Haag?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik start volgende week ergens met de klassieke zwarte piet UI. Vind ik wel zo toepasselijk.
Maakt het uit? Vanavond gaat het forum toch op zwart.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik start volgende week ergens met de klassieke zwarte piet UI. Vind ik wel zo toepasselijk.
Met uiteraard. Hier wonen niet van die huilebalken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is de sinterklaasintocht met of zonder zwarte piet in Den Haag?
Moet jij weten toch?
Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Maakt het uit? Vanavond gaat het forum toch op zwart.
Op zwart? Maar dat is racistisch.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Maakt het uit? Vanavond gaat het forum toch op zwart.
Sorry ik zal proberen chagrijnig te doen..quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe niet zo grappig in de ochtend, Nootmans.
Valt nog mee dat er niet acties zijn aangekondigd, maar ik denk dat ze het wel uit hun hoofd halen in Den Haagquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met uiteraard. Hier wonen niet van die huilebalken.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:26 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Mission impossible.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry ik zal proberen chagrijnig te doen..
Ik stel voor dat ze dat dan bij de intocht in Scheveningen/Duindorp doen. Krijgen ze meteen alle hoeken van de stad te zien.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Valt nog mee dat er niet acties zijn aangekondigd, maar ik denk dat ze het wel uit hun hoofd halen in Den Haag
Op maandag ben ik best vaak chagrijnig hoorquote:
Ja dat lijkt me leukquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik stel voor dat ze dat dan bij de intocht in Scheveningen/Duindorp doen. Krijgen ze meteen alle hoeken van de stad te zien.
Ik heb een collega naast me zitten die non-stop tegen mij praat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op maandag ben ik best vaak chagrijnig hoor
Daarom.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op zwart? Maar dat is racistisch.
Wat is dat vervelend zeg, helemaal als je iets af wil maken... en als ze maar lullen over oninteressante shitquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een collega naast me zitten die non-stop tegen mij praat.
Zo ook op de maandag.
Dus op een gegeven moment doe ik mijn oordopjes in.
Ja hallo, ik moet ook doorwerken.
Ja en het gaat de hele tijd op een negatieve manierquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is dat vervelend zeg, helemaal als je iets af wil maken... en als ze maar lullen over oninteressante shitik pak dan vaak gewoon mn telefoon ofzo en kijk weg en dan stoppen ze wél
Geen idee, ik weet dat ik best veel kracht in mijn armen heb......en was niet eens te laat. Toen ik de deur wou sluiten brak het gelijk af.....quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]als of je dat expres doet...
Hoe krijg je voor elkaar btw? was die sleutel al broos ofzo?
Ja de sleutel was natuurlijk in perfecte staat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:45 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet dat ik best veel kracht in mijn armen heb......en was niet eens te laat. Toen ik de deur wou sluiten brak het gelijk af.....
Reservecylinder in huis?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:45 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet dat ik best veel kracht in mijn armen heb......en was niet eens te laat. Toen ik de deur wou sluiten brak het gelijk af.....
Ja hoor, niks mis met die sleutelquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja de sleutel was natuurlijk in perfecte staat.
Mee heb huisbaas gebeld. Heb 1 keer 's nachts het slot laten vervangen op mijn kosten.... 275 euroquote:
Doe het de volgende keer op andermans kosten. Dikke tip.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:48 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Mee heb huisbaas gebeld. Heb 1 keer 's nachts het slot laten vervangen op mijn kosten.... 275 euro
Ja niet hier en moet dus wachten.... Er zit wel een stukje er nog in denk ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:48 schreef Kurovski het volgende:
Of, wacht, je hebt het afgebroken deel er uit kunnen krijgen. Heb je dan geen reservesleutel?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe het de volgende keer op andermans kosten. Dikke tip.
Moet ik nog paar maandjes voor gymen. Ben net klaar met bulkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:49 schreef jamesdeen het volgende:
[..]![]()
wanneer kan ik jou zien in een strongman competition?
Je hebt zwaar de verkeerde voor je.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 07:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is die Turkse chick. Ben haar andere user name kwijt.
Zelf vertellen over hoe haar moeder haar bijna betrapte met haar vriend en dan hier de heilige uithangen.
Girl pls.
hoeveel dl?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:50 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Moet ik nog paar maandjes voor gymen. Ben net klaar met bulken
Vanavond om 20:00 schele.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar vanmiddag om 16:00 toch mededeling ofzo? spannend....
SOWquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:50 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je hebt zwaar de verkeerde voor je.![]()
Mij kwalijk nemen dat ik takfir doe op iemand om vervolgens zelf de eer van een andere vrouw te besmeuren. Zielig wijf.
Niet zo miepen Fatimaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:50 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Mij kwalijk nemen dat ik takfir doe op iemand om vervolgens zelf de eer van een andere vrouw te besmeuren. Zielig wijf.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:50 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:53 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Waarom praat je tegen jamesdeen?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:53 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Waarom praat je tegen jamesdeen?
met je skaffe kop zkr hequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
was eerst om 16:00 toch? ik zou zweren dat k dat had gelezen
Aanwinst voor de sc jijquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:50 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Zeg wollahquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
was eerst om 16:00 toch? ik zou zweren dat k dat had gelezen
Ja dat weet je zelf ook (denk maar even terug).quote:
Huilen om het huilen, daar gaat het om. Slachtofferrolquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me leuk![]()
Maar dan doen die schijtbakken niets he.
girlygirl past hier goed tussen iddquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ze misstaat deze wanordige hoop ruziezoekers niet hoor.
Geen idee. Help mijn geheugen te verfrissen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:55 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ja dat weet je zelf ook (denk maar even terug).
Ik merk dat ik tot dezelfde kinderachtige gedrag ben vervallen als velen hier. Bedankt.
ik zou niet pikken wat stimo over je zei hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:55 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ja dat weet je zelf ook (denk maar even terug).
Ik merk dat ik tot dezelfde kinderachtige gedrag ben vervallen als velen hier. Bedankt.
Vervelend man. Ik had vorig jaar dat ik m'n sleutel er niet meer uit kreeg getrokken, maar kon 'm nog wel draaien. Gelukkig een reservecylinder in huis.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:49 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja niet hier en moet dus wachten.... Er zit wel een stukje er nog in denk ik
Boordevol eufemismen deze man.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vervelend man. Ik had vorig jaar dat ik m'n sleutel er niet meer uit kreeg getrokken, maar kon 'm nog wel draaien. Gelukkig een reservecylinder in huis.
Wel halal?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:58 schreef TARDIS. het volgende:
De eerste user die seks heeft met alle moslima's in de sc krijgt van mij een patatje stoofvlees.
Oh? nice. Gefeliciteerd. Zelfde stad?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en het gaat de hele tijd op een negatieve manierdan denk ik.. zoek gewoon ander werk
Zoals ik.![]()
Laatste weekje daar, volgende week bij een nieuwe baan beginnen.
Ja kloptquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:58 schreef jamesdeen het volgende:
Fusia en ik zijn al beste vrienden sinds de kleuterschool
Ah ja zal je ongeremde kracht wel zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:45 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb zelf een keer gehad door dat ik tijdens de sleutel eruit halen al wegliep zeg maar.quote:
matigquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:01 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik niet eens naar de shop, gaan werken of uberhaupt mijn huis uit
mmm shopquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:01 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik niet eens naar de shop, gaan werken of uberhaupt mijn huis uit
Hoe komen jullie daarbij btw?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar vanmiddag om 16:00 toch mededeling ofzo? spannend....
wat nee, link'?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wooow
had je mn vlog gezien in het braddietopic
Vinden vrouwen leuk hoor. Zeker wanneer je ze randomly optilt en ze stiekem gillen neeeh laat me los, maar diepvanbinnen soppen ze alquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah ja zal je ongeremde kracht wel zijn.
Alleen ecto's kunnen dat niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:02 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Vinden vrouwen leuk hoor. Zeker wanneer je ze randomly optilt en ze stiekem gillen neeeh laat me los, maar diepvanbinnen soppen ze al
ok ff kijkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zit mobiel
zijn vlogtopic in WEB en dan pagina 2
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou zelfs jouw pijpekrullen oproken
En dat i.c.m. met jouw te hoge testosteron en al dat haar , rawr hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:02 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Vinden vrouwen leuk hoor. Zeker wanneer je ze randomly optilt en ze stiekem gillen neeeh laat me los, maar diepvanbinnen soppen ze al
Was het niet een fata morgana?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ergens gelezen, waar weet ik niet meer
Ik ben een brok mannelijkheid.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dat i.c.m. met jouw te hoge testosteron en al dat haar , rawr hoor
Dus omdat ik gewoon op vo0lgorde de reacties lees en beantwoord ben ik een schele kutduitser? wat is dit nou weer!?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik geef je toch net een link schele kutduitser
Supertofquote:
Weet ik, neem het compliment gvd gewoon aan kutjunkquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik maar ik had het ook over james hoor
Haha, met alle liefde toots <333quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet ik, neem het compliment gvd gewoon aan kutjunk
Ik woog vroeger 78 en stond echt droog. Dan woog ik plots na 1,5 jaar 100kg en nu 93.quote:
Is toch normaal?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:04 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik neem mijn vriendin zo mee op de schouders.
#alphasfuck
Brandweergreep...quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:04 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik neem mijn vriendin zo mee op de schouders.
#alphasfuck
Dit idd, die van mij doet niet anders hoor.quote:
ja waar is die boiquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:09 schreef Toto69 het volgende:
Ik moet toch iemand kutjunk noemen nu dp weg is
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus omdat ik gewoon op vo0lgorde de reacties lees en beantwoord ben ik een schele kutduitser? wat is dit nou weer!?
Ik hoop dat je niet te laat bent. Gr.quote:
ja nee dan NG maar lekker makkelijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:09 schreef Toto69 het volgende:
Ik moet toch iemand kutjunk noemen nu dp weg is
Op je schouders klimmen als een aapje? #noracismintendedquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit idd, die van mij doet niet anders hoor.
Ja, maar hen altijd bang dat ze uit angst een dikke scheet gaat laten. En dit zou het beeld dat ik heb van haar billen wel flink veranderenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Brandweergreep...Oefen het regelmatig.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Op je schouders klimmen als een aapje? #noracismintended
Mozy is wel kast heu bohhhquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Op je schouders klimmen als een aapje? #noracismintended
wat is dezequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:12 schreef madeliefff het volgende:
ik zie bij een aantal mensen op fb dat ze pics plaatsen met 'faded' en dan met hun hand (met gespreide vingers)hun gezicht bedekken. waarom doen ze dit?
Dat heb jij best vaak of niet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:12 schreef Fushia2 het volgende:
Damn heb ook nog diarree wat een poepdag
Faded is denk ik stoned. Maar wordt ook gebruikt voor fucked up.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:12 schreef madeliefff het volgende:
ik zie bij een aantal mensen op fb dat ze pics plaatsen met 'faded' en dan met hun hand (met gespreide vingers)hun gezicht bedekken. waarom doen ze dit?
Wanneer ik stress heb. En laatste tijd best wel veel stress om onzin. Zit helaasch in de familie ditquote:
Teemong tochquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:12 schreef madeliefff het volgende:
waarom heb jij pubers in je vriendenlijstquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:12 schreef madeliefff het volgende:
Maar we zijn geen 1.75 hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:14 schreef Rozevla het volgende:
Zie 93 kilo voorbij komen, 88 kilo.
Wow man
Fatties
Bij mij is een stevige bolus onderweg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:12 schreef Fushia2 het volgende:
Damn heb ook nog diarree wat een poepdag
Vast aandacht voor een of ander onzichtbaar leed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:12 schreef madeliefff het volgende:
nice, ik ben eckte ecktequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:14 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Teemong toch
De eckte eckte weten over wie ik het heb
Ik ken geen mensen die dit doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:12 schreef madeliefff het volgende:
Nou, ik heb enkel wat teveel buikvet. Chest en armen zijn best goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:14 schreef Rozevla het volgende:
Wow man
Fatties
echt wel, daar las jij overheen. Oostblok roadtrip. En ik vroeg ook nog of je czech sprak.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je zei gisteraaf niet meer wat jij in cz deed. vakantie gewoon?
Ik herken het wel. Irritant man.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wanneer ik stress heb. En laatste tijd best wel veel stress om onzin. Zit helaasch in de familie dit
Eerste woorden van de dochter van Haags: "Ik had een andere TT".quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tof. Mijn dochter is de trap opgeklommen met 3 rollen toilet papier. Allemaal aan stukjes gescheurd.
Hier:quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:14 schreef Rozevla het volgende:
Wow man
Fatties
Ok fattiequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:15 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nou, ik heb enkel wat teveel buikvet. Chest en armen zijn best goed.
Maar ik hoef niet dagelijks te vermelden dat ik gym
*neemt hele dag vrij om het te vieren*quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:16 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
NG is hierbij officieel tot eckte eckte omgedoopt
Zo MMG klapt je één op één.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hier:
43 jaar - man - 176cm - 60 kg ---> BMI 19,4
Aan de lichte kant, maar een gezond gewicht.
Ja volgens mijn bmi ben ik net geen obeesquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hier:
ok tardisquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hier:
No Gquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:15 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nou, ik heb enkel wat teveel buikvet. Chest en armen zijn best goed.
Maar ik hoef niet dagelijks te vermelden dat ik gym
gewoon. eigen familie en broertjes en zusjes van vrienden/kennissenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
waarom heb jij pubers in je vriendenlijst
haha, cute <3quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hier:
Heb dit echt drie keer moeten kijken. Dacht eerst dat ze een kus afwees maar toen ik het zag SCHEET IK BAKSTENEN.quote:
Laatst stond ik voor een kroeg peukje te roken en was all black gekleed. Mensen dachten ik was de uitsmijterquote:
ooo niet gezien dan.nice. ja ikspreek het maar niet vloeiendquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:16 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
echt wel, daar las jij overheen. Oostblok roadtrip. En ik vroeg ook nog of je czech sprak.
lolquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Eerste woorden van de dochter van Haags: "Ik had een andere TT".
Kwam dat door je glimmende kale hoofd en bacon eu de cologne ??quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:19 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Laatst stond ik voor een kroeg peukje te roken en was all black gekleed. Mensen dachten ik was de uitsmijter
Heb nu wel beetje haar. En bacon doe ik niet aanquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:20 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kwam dat door je glimmende kale hoofd en bacon eu de cologne ??
wrm die hand dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:14 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Teemong toch
Wat een plezier.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:14 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Teemong toch
bacon is good for mequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:21 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb nu wel beetje haar. En bacon doe ik niet aan
oo ja k zit mobiel. hmm zou kunnenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Faded is denk ik stoned. Maar wordt ook gebruikt voor fucked up.
En zo zie je hun ogen niet
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:21 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb nu wel beetje haar. En bacon doe ik niet aan
Dacht dat made dat bedoelde, dat is toch dat dabben?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb dit echt drie keer moeten kijken. Dacht eerst dat ze een kus afwees maar toen ik het zag SCHEET IK BAKSTENEN.
Doe eens screenshot van die dm.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:17 schreef Fushia2 het volgende:
Wat ik kreeg dm's van ja jamesdeen is joodse
En dan?
Jij hebt echt een pik nodigquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:28 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Doe eens screenshot van die dm.
Lol, ik probeerde jouw ass nog te coveren om de vrede te bewaren, vooral omdat ik ergens las dat jullie elkaar lang kennen. Mooi niet meer.
Hier het verhaal:
Je zei een tijdje terug tegen mij per dm dat je joden niet mag (zet er wel een screenshot indien genoeg interesse hebben). Dat je vervolgens met jamesdeen hier leuk gaat praten en zeggen dat niet alle joden slecht zijn, maakt je dus een hypocriet.
Niemand boeit dit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:28 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Lol, ik probeerde jouw ass nog te coveren om de vrede te bewaren, vooral omdat ik ergens las dat jullie elkaar lang kennen. Mooi niet meer.
Hier het verhaal:
Je zei een tijdje terug tegen mij per dm dat je joden niet mag (zet er wel een screenshot indien genoeg interesse hebben). Dat je vervolgens met jamesdeen hier leuk gaat praten en zeggen dat niet alle joden slecht zijn, maakt je dus een hypocriet.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:28 schreef BozeHaas het volgende:
Als ik een kind zie dabben wil ik hem slaan
Ja fijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:28 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Hier het verhaal:
ja het ligt allemaal aan anderen, niet aan jezelf. Nou doei.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:29 schreef girlygirl8 het volgende:
Mensen hier maken het mij moeilijk om nog een goed mens te zijn (of tenminste te proberen). Normaal ben ik een discreet persoon, maar door de provocatie van anderen, lijk ik dat te laten varen.
Oja spannend zeg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:29 schreef girlygirl8 het volgende:
Mensen hier maken het mij moeilijk om nog een goed mens te zijn (of tenminste te proberen). Normaal ben ik een discreet persoon, maar door de provocatie van anderen, lijk ik dat te laten varen.
Er zijn er twee die met je in discussie gaan, als dat de criteria is om geen goed mens meer te zijn zou iedereen in deze SC vervallen tot ellende.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:29 schreef girlygirl8 het volgende:
Klopt. De meeste leden hier hebben geen moraal:quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja het ligt allemaal aan anderen, niet aan jezelf. Nou doei.
Jij zoekt echt problemen waar er geen problemen zijn. Snap niet waarom vijandelijk zou moeten doen tegen een random persoon die mij niks verkeerd heeft gedaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:28 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Hier het verhaal:
wat doe je hier danquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:33 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Klopt. De meeste leden hier hebben geen moraal:
- Egoistisch
- Egocentrisch
- Gebrek aan empathie
- Materialistisch
etc etc.
Ik hou jullie slechts een spiegel voor.
Zieke confrontatie met mijn eigen ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:33 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
- Egoistisch
- Egocentrisch
- Gebrek aan empathie
- Materialistisch
etc etc.
Ik heb ook kerst UIquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie dat jij vroeg begint met de kerst-UI?
Oh bedankt afgevaardigde.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:33 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
- Egoistisch
- Egocentrisch
- Gebrek aan empathie
- Materialistisch
etc etc.
ik kom uit amsterdam hahaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:33 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Jij zoekt echt problemen waar er geen problemen zijn. Snap niet waarom vijandelijk zou moeten doen tegen een random persoon die mij niks verkeerd heeft gedaan.
En dm's openbaar maken staat een ban op.
En Iedereen weet wel dat ik geen jodenknuffelaar ben.
Je maakt je helemaal alleen druk hoor. Ik ga lekker nah nah zettenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:29 schreef girlygirl8 het volgende:
Als er coke op ligt primaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:33 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Namen willen wequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:33 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
- Egoistisch
- Egocentrisch
- Gebrek aan empathie
- Materialistisch
etc etc.
quote:
Lees even terug wat je een paar pagina's terug zei. Ik heb tegelijkertijd met jamesdeen gedmd, je wekt met die reactie de suggestie op alsof ik een probleem met alle joden heb.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:33 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Jij zoekt echt problemen waar er geen problemen zijn. Snap niet waarom vijandelijk zou moeten doen tegen een random persoon die mij niks verkeerd heeft gedaan.
En dm's openbaar maken staat een ban op.
En Iedereen weet wel dat ik geen jodenknuffelaar ben.
ff serious,quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:29 schreef girlygirl8 het volgende:
Denken dat je ons iets nieuws verteltquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:33 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
- Egoistisch
- Egocentrisch
- Gebrek aan empathie
- Materialistisch
etc etc.
En die etc. etc. zou ik ook graag verduidelijkt willen zien.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Denken dat je ons iets nieuws vertelt_!
Maar leg die van materialistisch eens uit?
Lekker makkelijk om op deze manier dingen op anderen af te schuiven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:29 schreef girlygirl8 het volgende:
Ga effe je snor harsen Fatima. Je vader/broer zouden zich diep schamen om al de onzin die je hier post.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:35 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Lees even terug wat je een paar pagina's terug zei. Ik heb tegelijkertijd met jamesdeen gedmd, je wekt met die reactie de suggestie alsof ik een probleem met alle joden heb.
Dus niet ik zoek problemen, ik reageer op jouw gecreëerde probleem.
sowquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:36 schreef TARDIS. het volgende:
Aan het einde van de dag heb je alleen jezelf. Waarom jezelf niet centraal zetten in dit leven.
Leven in dienst van een god? Een vrij narcistische god die schept om verheerlijkt te worden.
Wees een goed mens voor jezelf en anderen en beperk je niet volgens boeken en verhalen. Wat hij die de liefde van de Heer verdient heeft deze niet meer nodig.
heb een kklauwe nieuwe laptop vriendquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier kan ik mij wel in vindenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:33 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
- Egoistisch
- Egocentrisch
- Gebrek aan empathie
- Materialistisch
etc etc.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:36 schreef TARDIS. het volgende:
Aan het einde van de dag heb je alleen jezelf. Waarom jezelf niet centraal zetten in dit leven.
Leven in dienst van een god? Een vrij narcistische god die schept om verheerlijkt te worden.
Wees een goed mens voor jezelf en anderen en beperk je niet volgens boeken en verhalen. Wat hij die de liefde van de Heer verdient heeft deze niet meer nodig.
dit klopt ik ben erg gehecht aan foksmileysquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:35 schreef Chai het volgende:
[..]
ja nee niksquote:
Doe normaalquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:39 schreef Rozevla het volgende:
Zal ik girlygirl een pic dm'en van een Koran tussen m'n billen?
Je bent een vader. Gedraag je volwassen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:39 schreef Rozevla het volgende:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent een vader. Gedraag je volwassen.
Hahaquote:
Dat is waar ook, moet m'n kind nog ff ophalen uit het bos.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze moet gewoon nog volwassen wordenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:40 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Alsof ze niet uit is op zulke reacties
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:39 schreef Rozevla het volgende:
-weg-quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als mensen horen dat ze kinderen hebben op het internet worden ze pedofiel?quote:
Dacht ook al wtfquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als mensen horen dat ze kinderen hebben op het internet worden ze pedofiel?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als mensen horen dat ze kinderen hebben op het internet worden ze pedofiel?
welkom in de SC...quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht ook al wtfdie achterlijkheid kent geen grenzen.
Touche.quote:
Gewoon op alle godsdiensten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:45 schreef Fushia2 het volgende:
Ey laten we niet gaan kankeren op elkaars godsdienst
is een producer die onherkenbaar wil zijn, dus zijn hand over zijn gezicht doetquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:45 schreef Fushia2 het volgende:
Nobody cared.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:29 schreef girlygirl8 het volgende:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:45 schreef Fushia2 het volgende:
Thee in een cola glas? dat kan echt niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:47 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nee man, ik geniet net van mijn thee'tje
Ja, dit ook maar faded betekent stoned. Die handen is om je rode ogen te verbergen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:47 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
is een producer die onherkenbaar wil zijn, dus zijn hand over zijn gezicht doetidk waarom jouw vrienden dat doen, wellicht kleine teemongs
Want want? hier ligt toch geen zand.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:45 schreef Fushia2 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |