Haha, met alle liefde toots <333quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet ik, neem het compliment gvd gewoon aan kutjunk
Ik woog vroeger 78 en stond echt droog. Dan woog ik plots na 1,5 jaar 100kg en nu 93.quote:
Is toch normaal?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:04 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik neem mijn vriendin zo mee op de schouders.
#alphasfuck
Brandweergreep...quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:04 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik neem mijn vriendin zo mee op de schouders.
#alphasfuck
Dit idd, die van mij doet niet anders hoor.quote:
ja waar is die boiquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:09 schreef Toto69 het volgende:
Ik moet toch iemand kutjunk noemen nu dp weg is
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus omdat ik gewoon op vo0lgorde de reacties lees en beantwoord ben ik een schele kutduitser? wat is dit nou weer!?
Ik hoop dat je niet te laat bent. Gr.quote:
ja nee dan NG maar lekker makkelijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:09 schreef Toto69 het volgende:
Ik moet toch iemand kutjunk noemen nu dp weg is
Op je schouders klimmen als een aapje? #noracismintendedquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit idd, die van mij doet niet anders hoor.
Ja, maar hen altijd bang dat ze uit angst een dikke scheet gaat laten. En dit zou het beeld dat ik heb van haar billen wel flink veranderenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Brandweergreep...Oefen het regelmatig.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Op je schouders klimmen als een aapje? #noracismintended
Mozy is wel kast heu bohhhquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Op je schouders klimmen als een aapje? #noracismintended
wat is dezequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:12 schreef madeliefff het volgende:
ik zie bij een aantal mensen op fb dat ze pics plaatsen met 'faded' en dan met hun hand (met gespreide vingers)hun gezicht bedekken. waarom doen ze dit?
Dat heb jij best vaak of niet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:12 schreef Fushia2 het volgende:
Damn heb ook nog diarree wat een poepdag
Faded is denk ik stoned. Maar wordt ook gebruikt voor fucked up.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:12 schreef madeliefff het volgende:
ik zie bij een aantal mensen op fb dat ze pics plaatsen met 'faded' en dan met hun hand (met gespreide vingers)hun gezicht bedekken. waarom doen ze dit?
Wanneer ik stress heb. En laatste tijd best wel veel stress om onzin. Zit helaasch in de familie ditquote:
Teemong tochquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:12 schreef madeliefff het volgende:
waarom heb jij pubers in je vriendenlijstquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:12 schreef madeliefff het volgende:
Maar we zijn geen 1.75 hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:14 schreef Rozevla het volgende:
Zie 93 kilo voorbij komen, 88 kilo.
Wow man
Fatties
Bij mij is een stevige bolus onderweg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:12 schreef Fushia2 het volgende:
Damn heb ook nog diarree wat een poepdag
Vast aandacht voor een of ander onzichtbaar leed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:12 schreef madeliefff het volgende:
nice, ik ben eckte ecktequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:14 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Teemong toch
De eckte eckte weten over wie ik het heb
Ik ken geen mensen die dit doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:12 schreef madeliefff het volgende:
Nou, ik heb enkel wat teveel buikvet. Chest en armen zijn best goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:14 schreef Rozevla het volgende:
Wow man
Fatties
echt wel, daar las jij overheen. Oostblok roadtrip. En ik vroeg ook nog of je czech sprak.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je zei gisteraaf niet meer wat jij in cz deed. vakantie gewoon?
Ik herken het wel. Irritant man.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wanneer ik stress heb. En laatste tijd best wel veel stress om onzin. Zit helaasch in de familie dit
Eerste woorden van de dochter van Haags: "Ik had een andere TT".quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tof. Mijn dochter is de trap opgeklommen met 3 rollen toilet papier. Allemaal aan stukjes gescheurd.
Hier:quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:14 schreef Rozevla het volgende:
Wow man
Fatties
Ok fattiequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:15 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nou, ik heb enkel wat teveel buikvet. Chest en armen zijn best goed.
Maar ik hoef niet dagelijks te vermelden dat ik gym
*neemt hele dag vrij om het te vieren*quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:16 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
NG is hierbij officieel tot eckte eckte omgedoopt
Zo MMG klapt je één op één.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hier:
43 jaar - man - 176cm - 60 kg ---> BMI 19,4
Aan de lichte kant, maar een gezond gewicht.
Ja volgens mijn bmi ben ik net geen obeesquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hier:
43 jaar - man - 176cm - 60 kg ---> BMI 19,4
Aan de lichte kant, maar een gezond gewicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |