ok tardisquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hier:
43 jaar - man - 176cm - 60 kg ---> BMI 19,4
Aan de lichte kant, maar een gezond gewicht.
No Gquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:15 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nou, ik heb enkel wat teveel buikvet. Chest en armen zijn best goed.
Maar ik hoef niet dagelijks te vermelden dat ik gym
gewoon. eigen familie en broertjes en zusjes van vrienden/kennissenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
waarom heb jij pubers in je vriendenlijst
haha, cute <3quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Hier:
43 jaar - man - 176cm - 60 kg ---> BMI 19,4
Aan de lichte kant, maar een gezond gewicht.
Heb dit echt drie keer moeten kijken. Dacht eerst dat ze een kus afwees maar toen ik het zag SCHEET IK BAKSTENEN.quote:
Laatst stond ik voor een kroeg peukje te roken en was all black gekleed. Mensen dachten ik was de uitsmijterquote:
ooo niet gezien dan.nice. ja ikspreek het maar niet vloeiendquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:16 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
echt wel, daar las jij overheen. Oostblok roadtrip. En ik vroeg ook nog of je czech sprak.
lolquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Eerste woorden van de dochter van Haags: "Ik had een andere TT".
Kwam dat door je glimmende kale hoofd en bacon eu de cologne ??quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:19 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Laatst stond ik voor een kroeg peukje te roken en was all black gekleed. Mensen dachten ik was de uitsmijter
Heb nu wel beetje haar. En bacon doe ik niet aanquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:20 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kwam dat door je glimmende kale hoofd en bacon eu de cologne ??
wrm die hand dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:14 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Teemong toch
De eckte eckte weten over wie ik het heb
Wat een plezier.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:14 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Teemong toch
De eckte eckte weten over wie ik het heb
bacon is good for mequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:21 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb nu wel beetje haar. En bacon doe ik niet aan
oo ja k zit mobiel. hmm zou kunnenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:14 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Faded is denk ik stoned. Maar wordt ook gebruikt voor fucked up.
En zo zie je hun ogen niet
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:21 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb nu wel beetje haar. En bacon doe ik niet aan
Dacht dat made dat bedoelde, dat is toch dat dabben?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb dit echt drie keer moeten kijken. Dacht eerst dat ze een kus afwees maar toen ik het zag SCHEET IK BAKSTENEN.
Doe eens screenshot van die dm.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:17 schreef Fushia2 het volgende:
Wat ik kreeg dm's van ja jamesdeen is joodse
En dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |