Jij hebt echt een pik nodigquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:28 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Doe eens screenshot van die dm.
Lol, ik probeerde jouw ass nog te coveren om de vrede te bewaren, vooral omdat ik ergens las dat jullie elkaar lang kennen. Mooi niet meer.
Hier het verhaal:
Je zei een tijdje terug tegen mij per dm dat je joden niet mag (zet er wel een screenshot indien genoeg interesse hebben). Dat je vervolgens met jamesdeen hier leuk gaat praten en zeggen dat niet alle joden slecht zijn, maakt je dus een hypocriet.
Niemand boeit dit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:28 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Lol, ik probeerde jouw ass nog te coveren om de vrede te bewaren, vooral omdat ik ergens las dat jullie elkaar lang kennen. Mooi niet meer.
Hier het verhaal:
Je zei een tijdje terug tegen mij per dm dat je joden niet mag (zet er wel een screenshot indien genoeg interesse hebben). Dat je vervolgens met jamesdeen hier leuk gaat praten en zeggen dat niet alle joden slecht zijn, maakt je dus een hypocriet.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:28 schreef BozeHaas het volgende:
Als ik een kind zie dabben wil ik hem slaan
Ja fijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:28 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Hier het verhaal:
ja het ligt allemaal aan anderen, niet aan jezelf. Nou doei.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:29 schreef girlygirl8 het volgende:
Mensen hier maken het mij moeilijk om nog een goed mens te zijn (of tenminste te proberen). Normaal ben ik een discreet persoon, maar door de provocatie van anderen, lijk ik dat te laten varen.
Oja spannend zeg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:29 schreef girlygirl8 het volgende:
Mensen hier maken het mij moeilijk om nog een goed mens te zijn (of tenminste te proberen). Normaal ben ik een discreet persoon, maar door de provocatie van anderen, lijk ik dat te laten varen.
Er zijn er twee die met je in discussie gaan, als dat de criteria is om geen goed mens meer te zijn zou iedereen in deze SC vervallen tot ellende.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:29 schreef girlygirl8 het volgende:
Klopt. De meeste leden hier hebben geen moraal:quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja het ligt allemaal aan anderen, niet aan jezelf. Nou doei.
Jij zoekt echt problemen waar er geen problemen zijn. Snap niet waarom vijandelijk zou moeten doen tegen een random persoon die mij niks verkeerd heeft gedaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:28 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Hier het verhaal:
wat doe je hier danquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:33 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Klopt. De meeste leden hier hebben geen moraal:
- Egoistisch
- Egocentrisch
- Gebrek aan empathie
- Materialistisch
etc etc.
Ik hou jullie slechts een spiegel voor.
Zieke confrontatie met mijn eigen ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:33 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
- Egoistisch
- Egocentrisch
- Gebrek aan empathie
- Materialistisch
etc etc.
Ik heb ook kerst UIquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie dat jij vroeg begint met de kerst-UI?
Oh bedankt afgevaardigde.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:33 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
- Egoistisch
- Egocentrisch
- Gebrek aan empathie
- Materialistisch
etc etc.
ik kom uit amsterdam hahaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:33 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Jij zoekt echt problemen waar er geen problemen zijn. Snap niet waarom vijandelijk zou moeten doen tegen een random persoon die mij niks verkeerd heeft gedaan.
En dm's openbaar maken staat een ban op.
En Iedereen weet wel dat ik geen jodenknuffelaar ben.
Je maakt je helemaal alleen druk hoor. Ik ga lekker nah nah zettenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:29 schreef girlygirl8 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |