Als er coke op ligt primaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:33 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik hou jullie slechts een spiegel voor.
Namen willen wequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:33 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Klopt. De meeste leden hier hebben geen moraal:
- Egoistisch
- Egocentrisch
- Gebrek aan empathie
- Materialistisch
etc etc.
quote:
Lees even terug wat je een paar pagina's terug zei. Ik heb tegelijkertijd met jamesdeen gedmd, je wekt met die reactie de suggestie op alsof ik een probleem met alle joden heb.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:33 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Jij zoekt echt problemen waar er geen problemen zijn. Snap niet waarom vijandelijk zou moeten doen tegen een random persoon die mij niks verkeerd heeft gedaan.
En dm's openbaar maken staat een ban op.
En Iedereen weet wel dat ik geen jodenknuffelaar ben.
ff serious,quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:29 schreef girlygirl8 het volgende:
Mensen hier maken het mij moeilijk om nog een goed mens te zijn (of tenminste te proberen). Normaal ben ik een discreet persoon, maar door de provocatie van anderen, lijk ik dat te laten varen.
Denken dat je ons iets nieuws verteltquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:33 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
- Egoistisch
- Egocentrisch
- Gebrek aan empathie
- Materialistisch
etc etc.
En die etc. etc. zou ik ook graag verduidelijkt willen zien.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Denken dat je ons iets nieuws vertelt_!
Maar leg die van materialistisch eens uit?
Lekker makkelijk om op deze manier dingen op anderen af te schuiven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:29 schreef girlygirl8 het volgende:
Mensen hier maken het mij moeilijk om nog een goed mens te zijn (of tenminste te proberen). Normaal ben ik een discreet persoon, maar door de provocatie van anderen, lijk ik dat te laten varen.
Ga effe je snor harsen Fatima. Je vader/broer zouden zich diep schamen om al de onzin die je hier post.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:35 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Lees even terug wat je een paar pagina's terug zei. Ik heb tegelijkertijd met jamesdeen gedmd, je wekt met die reactie de suggestie alsof ik een probleem met alle joden heb.
Dus niet ik zoek problemen, ik reageer op jouw gecreëerde probleem.
sowquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:36 schreef TARDIS. het volgende:
Aan het einde van de dag heb je alleen jezelf. Waarom jezelf niet centraal zetten in dit leven.
Leven in dienst van een god? Een vrij narcistische god die schept om verheerlijkt te worden.
Wees een goed mens voor jezelf en anderen en beperk je niet volgens boeken en verhalen. Wat hij die de liefde van de Heer verdient heeft deze niet meer nodig.
heb een kklauwe nieuwe laptop vriendquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier kan ik mij wel in vindenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:33 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
- Egoistisch
- Egocentrisch
- Gebrek aan empathie
- Materialistisch
etc etc.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:36 schreef TARDIS. het volgende:
Aan het einde van de dag heb je alleen jezelf. Waarom jezelf niet centraal zetten in dit leven.
Leven in dienst van een god? Een vrij narcistische god die schept om verheerlijkt te worden.
Wees een goed mens voor jezelf en anderen en beperk je niet volgens boeken en verhalen. Wat hij die de liefde van de Heer verdient heeft deze niet meer nodig.
dit klopt ik ben erg gehecht aan foksmileysquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:35 schreef Chai het volgende:
[..]
ja nee niksquote:
Doe normaalquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:39 schreef Rozevla het volgende:
Zal ik girlygirl een pic dm'en van een Koran tussen m'n billen?
Je bent een vader. Gedraag je volwassen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:39 schreef Rozevla het volgende:
Zal ik girlygirl een pic dm'en van een Koran tussen m'n billen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |