Nog steeds een lekke band?quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
Bottas is duidelijk niet ongeschonden uit de eerste ronde gekomen.
Op Sainz stemmen ook niet echt. Dan liever Alonso.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:40 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik heb op sainz gestemd. Nu nog op Max stemmen slaat nergens op.
2-1quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sinds Max eruit is, heb ik eigenlijk geen idee meer hoe de stand in de race is.
Hij was er al voor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:42 schreef marcodej het volgende:
Dus je mag bij een inhaalmanoeuvre wel buiten de baan belanden, en dan gewoon je plaats behouden?
Hij was er allang voorbij.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:42 schreef marcodej het volgende:
Dus je mag bij een inhaalmanoeuvre wel buiten de baan belanden, en dan gewoon je plaats behouden?
ook wel met extreem oud setje supersoftsquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Sainz onder druk blokkeert weer als een malle he.
Als het goed is wel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
26 punten het verschil tussen HAM en ROS toch nog?
Jep.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
26 punten het verschil tussen HAM en ROS toch nog?
niet de beste, maar alsnog leuk....quote:
Prima racequote:Op zondag 23 oktober 2016 22:44 schreef heywoodu het volgende:
Wat een zaadrace.
Even stemmen voor Alonso DOTD na die laatste ronde. Oh wacht. Toen was ie al gesloten.
Het was gewoon meh.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:43 schreef YokiKater het volgende:
Ik vond het geen vervelende race. Geen topper maar wel aparte momenten en ook nog eens goed voor mijn manager. Topshowtje!
Precies.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
niet de beste, maar alsnog leuk....
Olav roept de nederlanders op. Het is zijn schuldquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:44 schreef Greys het volgende:
Als al die Nederlanders nu Max alsnog DotD voten stelt die 'titel' voortaan al helemáál niks meer voor.
Toen Verstappen nog reed vond ik het ook maar weinig aan, op Verstappen-Button en nog ergens zo'n actie na. Vooral die laatste 20 ronden kijk ik nog eens terug als ik niet kan slapen en iets geestdodends nodig heb.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Prima race
Alleen lastiger te accepteren als je favoriet eruit ligt.
De NOS wint vandaag:quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:44 schreef Abed het volgende:
Olav was weer dronken, ik heb 32 onjuiste constateringen geteld.
1 tot 4 lag hier anders ook al 20 ronden vast....quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies.
We hebben jarenlang gekeken naar de strijd om plek 7 omdat alles ervoor al vast stond.
Dat is echt heel slecht. Alleen maar omdat ze de uitslag snel willen hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:44 schreef heywoodu het volgende:
Even stemmen voor Alonso DOTD na die laatste ronde. Oh wacht. Toen was ie al gesloten.
Hebben we dezelfde race gekeken?quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toen Verstappen nog reed vond ik het ook maar weinig aan, op Verstappen-Button en nog ergens zo'n actie na. Vooral die laatste 20 ronden kijk ik nog eens terug als ik niet kan slapen en iets geestdodends nodig heb.
Dat bedoel ik ookquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
1 tot 4 lag hier anders ook al 20 ronden vast....
Vooralsnog ben jij wel de enige die dit echt een toprace vond, volgens mij.quote:
het race? Meen je dit.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:47 schreef F1gamer het volgende:
Het was niet het saaiste race van seizoen
Oh nee, dat ook niet, nee.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:47 schreef F1gamer het volgende:
Het was niet het saaiste race van seizoen
#nattekrantquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Vooralsnog ben jij wel de enige die dit echt een toprace vond, volgens mij.
Geen toprace, maar ook niet de doodsaaie race waar iedereen het over heeft.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Vooralsnog ben jij wel de enige die dit echt een toprace vond, volgens mij.
Het was niet doodsaai, maar ik ben geen moment naar het puntje van mijn stoel geschoven.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen toprace, maar ook niet de doodsaaie race waar iedereen het over heeft.
Alleen gevecht tussen massa, Alonso en Sainz was echt tofquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het was niet doodsaai, maar ik ben geen moment naar het puntje van mijn stoel geschoven.
Dat hoeft ook niet elke race.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het was niet doodsaai, maar ik ben geen moment naar het puntje van mijn stoel geschoven.
die tabak zal die samen met Rihanna opgerookt hebbenquote:
Vond er toch verij weinig aan. Heb niet echt iets spannends gezien.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen toprace, maar ook niet de doodsaaie race waar iedereen het over heeft.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:51 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Alleen gevecht tussen massa, Alonso en Sainz was echt tof
Het liefst wel natuurlijk, maar het is onrealistisch om dat elke week te verwachtenquote:
vergeet niet dat spelen met tijgers ook niet bevorderlijk voor je haar isquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
die tabak zal die samen met Rihanna opgerookt hebben
quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dat wordt een nat t-shirt voor Victoria.
Maakt het wel boeiend....oh ik heb nog wel een positief puntje, Kimi was niet onzichtbaar.quote:
fixedquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
vergeet niet dat spelen met platgespoten ontklauwde tijgers ook niet bevorderlijk voor je haar is
Deze race nog een beetje opleukenquote:
dit.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jammer van Verstappen, maar een keer pech kan gebeuren. Net als die miscommunicatie over de pitstop.
Verder vooraan vrij saai, in de top-6 is qua posities niks veranderd behoudens uitvallen van Verstappen en Raikkonen. Duel Sainz-Alonso-Massa was wel leuk, verder vrij voorspelbaar allemaal.
Nu nog het Brazzers logo eronderquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:56 schreef nils7 het volgende:
Moment van de dag is Da vrouwke in een wit shirt helemaal ondergespoten worden.
Saaie race man!
quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:56 schreef Nober het volgende:
Ineens een vrouw mee naar het podium. Totaal niet doorzichtig. Hillary
Aan die spacecake van Sainzquote:
Oh, het is een acteur!quote:
Heeeeeel veel filmsquote:
This is spartaaaaaaaaquote:
Ik kom blijkbaar toch nog niet vaak genoeg in SHO.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeeeeel veel films
Zowel wijvenmeuk als brutemannenspul. Heerlijke kerel.
Die heb ik nota bene gezien.quote:
waarom dat nou weer?quote:
Hij komt eigenlijk nooit voorbij in SHO. Butler is eigenlijk juist bekend als degene waar nooit wat mee is en geliefd door zowel mannen als vrouwen als acteur door zowel in bv PS I LOVE YOU te spelen (toch wel de ultieme vrouwenfilm hoor..) als 300 en ander bruut spul.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik kom blijkbaar toch nog niet vaak genoeg in SHO.
Ja.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jammer van Verstappen, maar een keer pech kan gebeuren. Net als die miscommunicatie over de pitstop.
Britse TV. Daar is dat voor 10uur 's avonds (geloof ik) helemaal niet toegestaan, en verder ongewenst.quote:
Olympus has fallenquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij komt eigenlijk nooit voorbij in SHO. Butler is eigenlijk juist bekend als degene waar nooit wat mee is en geliefd door zowel mannen als vrouwen als acteur door zowel in bv PS I LOVE YOU te spelen (toch wel de ultieme vrouwenfilm hoor..) als 300 en ander bruut spul.
max maakte zelf de pitfout.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja.
Toch moet Red Bull eens stoppen met het verkloten van de pit stops en/of de strategie.
Imo kans op P3 verneukt, hij zat 0,5 sec achter Rosberg (die het zichtbaar benauwd kreeg) en daarna 2,7 sec.
Tactisch qua banden etc snap ik het wel, maar als je voorop rijdt moet de ander de aanvallende risico's nemen (undercut en inhalen). Gewoon inhalen, het is geen treintje op de A2. Hij had Rosberg echt wel naar P4 kunnen verwijzen.
London has fallenquote:
Nederlandse tv FTW.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Britse TV. Daar is dat voor 10uur 's avonds (geloof ik) helemaal niet toegestaan, en verder ongewenst.
omdat direct na race en podium.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:02 schreef Nattekat het volgende:
Waarom hebben zowel Ziggo als Sky op dit moment reclame?
quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, die moet ik nog kijken. Even bestellen.
Meer van hetzelfdequote:Op zondag 23 oktober 2016 23:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, die moet ik nog kijken. Even bestellen.
Voor jou:quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik kom blijkbaar toch nog niet vaak genoeg in SHO.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:02 schreef Nattekat het volgende:
P2 is verneukt door die VSC. Verstappen heeft zijn eigen strategie verneukt.
Jup, maar ik begreep van Sky dat als Max op "pit acknowledge" duwt er allerlei toeters en bellen afgaan in de pitbox. En dat betekent voor de pitcrew dus tijd om de koffie even aan de kant te zettenquote:
Is toch heerlijk hersenloos, flinterdunne verhaallijn filmkiijken op een regenachtige zondagmiddagquote:
Misschien was het last minute.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
[..]
Jup, maar ik begreep van Sky dat als Max op "pit acknowledge" duwt er allerlei toeters en bellen afgaan in de pitbox. En dat betekent voor de pitcrew dus tijd om de koffie even aan de kant te zetten
quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor jou:
FOK!filmchicks: Ode aan Gerard Butler
(zelf destijds nog aan meegeschreven)
Bij Grand Prix 2 moest je altijd op enter drukken als je wou pitten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
[..]
Jup, maar ik begreep van Sky dat als Max op "pit acknowledge" duwt er allerlei toeters en bellen afgaan in de pitbox. En dat betekent voor de pitcrew dus tijd om de koffie even aan de kant te zetten
GP3 gespeeld. In race van Monaco een Maldonaatje doen (alle auto's eraf rossen en winnen)quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bij Grand Prix 2 moest je altijd op enter drukken als je wou pitten.
Hoop dat die Henno een keer gepakt wordt, met zijn donaties vragen voor iets wat hij gratis gejat heeftquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:05 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige mensen
Kunnen beter dat geld aan mij geven.
Hadden ze het eerder in de race ook al over, toen max zijn eerste pit werd aangekondigd reageerde hij niet via de radio. Dat kan dus via een knop.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien was het last minute.
En ik wist niet van het bestaan van zo'n knop
Serieusquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:07 schreef YokiKater het volgende:
Zijn ze nu aan het twijfelen of het wel ok is om Verstappen DOTD te maken?
Wat gemist?quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:07 schreef YokiKater het volgende:
Wut? Je zou ze haast van een hetze tegen Max gaan verdenkenquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:07 schreef YokiKater het volgende:
doe ik. Als jij mij volgende keer een streamserver opzetquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:05 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige mensen
Kunnen beter dat geld aan mij geven.
want bij Sky zijn ze geen criminelen om zoveel geld te vragen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoop dat die Henno een keer gepakt wordt, met zijn donaties vragen voor iets wat hij gratis gejat heeft
Normaal is de uitslag voor DOTD allang binnen, nu nog niks gezien.quote:
Ik heb een heel seizoen de live timing verzorgd voor iedereen, maar daar geen cent voor gekregenquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
doe ik. Als jij mij volgende keer een steamserver opzet
[..]
want Sky zijn geen criminelen om zoveel geld te vragen.
Daarbij, als dit een worldfeed zou zijn, dan was ik misschien wel bereidt om een bepaald bedrag neer te lappen voor zo'n coverage.
Volgens mij om te bewijzen dat het onzin is.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:10 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Normaal is de uitslag voor DOTD allang binnen, nu nog niks gezien.
Olav riep iedereen op om alsnog voor Max te stemmen, beetje rare actie van hem.
Alonso all the way.
Er is ook gewoon een goede stream, die elk weekend gewoon werkt, en niemand die daar de reclame's weg haalt, of donaties vraagt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
doe ik. Als jij mij volgende keer een steamserver opzet
[..]
want bij Sky zijn ze geen criminelen om zoveel geld te vragen.
Daarbij, als dit een worldfeed zou zijn, dan was ik misschien wel bereidt om een bepaald bedrag neer te lappen voor zo'n coverage.
twitter:leyvao1 twitterde op zondag 23-10-2016 om 23:07:22@F1 @McLarenF1 @alo_oficial @JensonButton LOL Verstappen DNF and suddenly there's no DOTD reageer retweet
Eentje die niet midden in de nabeschouwing ermee kapt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Er is ook gewoon een goede stream, die elk weekend gewoon werkt, en niemand die daar de reclame's weg haalt, of donaties vraagt.
Zo iemand gun ik het meer.
En waar je ook gewoon GP2 kan kijken.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eentje die niet midden in de nabeschouwing ermee kapt.
Precies.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En waar je ook gewoon GP2 kan kijken.
Meneer double dive bomb? Serieusquote:
Zo heb ik nu op Sainz gestemd, terwijl Alonso daarna zijn geweldige (dubieuze) moves deed.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:15 schreef motorbloempje het volgende:
DotD zou ook pas open moeten gaan NA de race, ffs. Na de actie op Kimi kan je nog denken nu, in een opwelling 'jaaa, Max DotD!!! ', al stem ik zelf ook in de laatste 3 rondes pas, maar als iemand daarna uitvalt of zelfs door eigen fout ofzo zichzelf en een ander eruit kegelt ofzo en dan nog DotD krijgt omdat men i ronde 10 al kon stemmen. …
Je zult altijd mongolen houden die sowieso op hun favoriet stemmen, maar genoeg mensen die het een stuk redelijker bekijken.
Meneer met zn brakke McLaren die alsnog 5e wordt en daarbij geen regels verbrak.quote:
Max verneukte die stop zelf hoor, was helemaal niet gepland dat 'ie binnen zou komen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja.
Toch moet Red Bull eens stoppen met het verkloten van de pit stops en/of de strategie.
Imo kans op P3 verneukt, hij zat 0,5 sec achter Rosberg (die het zichtbaar benauwd kreeg) en daarna 2,7 sec.
Tactisch qua banden etc snap ik het wel, maar als je voorop rijdt moet de ander de aanvallende risico's nemen (undercut en inhalen). Gewoon inhalen, het is geen treintje op de A2. Hij had Rosberg echt wel naar P4 kunnen verwijzen.
twitter:wtf1couk twitterde op zondag 23-10-2016 om 23:16:29.@F1 trying to sort out all the Max Verstappen DOTD votes https://t.co/Ot50eIv632 reageer retweet
quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:17 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Meneer met zn brakke McLaren die alsnog 5e wordt en daarbij geen regels verbrak.
Immers:Bij Max loopt heel Nederland constant te janken dat hij blijkbaar niks fout want geen straf. Alonso ook geen straf, dus dan kan hij toch niks fout gedaan hebben?![]()
Daarbij lag Massa gewoon te tukken.
Eenschquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:16 schreef daNpy het volgende:
Oh, en ik hoop dat Ferrari ook een flinke straf krijgt voor het achteruit rijden, helemaal terug de pits in. Dan ben je toch compleet idioot geworden?
Allemaal gelul over gevaarlijke verdedigende acties maar achteruit rijden mag wel
Als je iemand binnendoor inhaalt maar dan zelf buiten de baan komt moet je je inschrijven voor destruction derby. Dat is geen inhalen, maar rammen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:17 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Meneer met zn brakke McLaren die alsnog 5e wordt en daarbij geen regels verbrak.
Immers:Bij Max loopt heel Nederland constant te janken dat hij blijkbaar niks fout want geen straf. Alonso ook geen straf, dus dan kan hij toch niks fout gedaan hebben?![]()
Daarbij lag Massa gewoon te tukken.
Kan een f1 auto op zo'n helling parkeren? Geen handrem en ze krijgen een straf als ze niet in z'n vrij, ivm wegslepen/duwen, toch? OK, hij had 'm schuin achteruit tegen de vangrail kunnen zetten, maar of dat veiliger was?quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:16 schreef daNpy het volgende:
Oh, en ik hoop dat Ferrari ook een flinke straf krijgt voor het achteruit rijden, helemaal terug de pits in. Dan ben je toch compleet idioot geworden?
Allemaal gelul over gevaarlijke verdedigende acties maar achteruit rijden mag wel
Arie is ook een successupporter.twitter:ArieLuyendyk twitterde op zondag 23-10-2016 om 23:17:02Just not the same watching #F1 with @Max33Verstappen out reageer retweet
dat wou je anders wel hebben destijdsquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een heel seizoen de live timing verzorgd voor iedereen, maar daar geen cent voor gekregen
de qualiteit stream die Henno neerzet heb ik nog nooit behaald zien worden door andere IP- of p2p-streams. "Goed" is leuk voor een FP, maar 720p is toch machtig voor de race....quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Er is ook gewoon een goede stream, die elk weekend gewoon werkt, en niemand die daar de reclame's weg haalt, of donaties vraagt.
Zo iemand gun ik het meer.
Als je em in de versnelling parkeert blijft-ie vast wel staanquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:20 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Kan een f1 auto op zo'n helling parkeren? Geen handrem en ze krijgen een straf als ze niet in z'n vrij, ivm wegslepen/duwen, toch? OK, hij had 'm schuin achteruit tegen de vangrail kunnen zetten, maar of dat veiliger was?
Dat bedoelt hij niet...quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:20 schreef marcodej het volgende:
Arie is ook een successupporter.twitter:ArieLuyendyk twitterde op zondag 23-10-2016 om 23:17:02Just not the same watching #F1 with @Max33Verstappen out reageer retweet
Geen straf, geen fout.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als je iemand binnendoor inhaalt maar dan zelf buiten de baan komt moet je je inschrijven voor destruction derby. Dat is geen inhalen, maar rammen.
Achteraf jaquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat wou je anders wel hebben destijds
[..]
de qualiteit stream die Henno neerzet heb ik nog nooit behaald zien worden door andere IP- of p2p-streams. "Goed" is leuk voor een FP, maar 720p is toch machtig voor de race....
Enfin, geen discussie voor dit topic eigenlijk.
Stil staan is minder veilig dan achteruit de bocht om komen rollen? Of wat wil je nu zeggen?quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:20 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Kan een f1 auto op zo'n helling parkeren? Geen handrem en ze krijgen een straf als ze niet in z'n vrij, ivm wegslepen/duwen, toch? OK, hij had 'm schuin achteruit tegen de vangrail kunnen zetten, maar of dat veiliger was?
Is het niet meer under investigation?quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Geen straf, geen fout.
Daar houdt heel NL zich ook krampachtig aan vast bij Max.
Dat klopt ookquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
Max zei nog eens duidelijk tegen Sky dat die mislukte stop zijn eigen fout was
We wachten het af.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Is het niet meer under investigation?
yup.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
Max zei nog eens duidelijk tegen Sky dat die mislukte stop zijn eigen fout was
Hoe je het ook wendt of keert, door het uitvallen van VES met bijbehorende VSC was het voorin wel gelijk beslist in plaats van dat het nog enigszins spannend werd.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:20 schreef marcodej het volgende:
Tsja, dat is gewoon dom natuurlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yup.
Volgens Hill misschien noise van andere teams ofzo. Maar Max zei dat hij een impliciete boxboxbox haalde uit het laatste verzoek om te pushen.
eerste keer volgens mij dat er iets misgaat, mechanisch, met een RB dit seizoen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat klopt ook
Maar dan nog is het niet zijn schuld dat die Renooit troep er weer mee kapt waardoor hij helemaal geen punten heeft.
ja, en dat zei hij zelf ook.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tsja, dat is gewoon dom natuurlijk.
En dan de rest van de race in z'n wagen blijven zitten, met de kans dat iemand er tegenaan rijdt?quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
Stil staan is minder veilig dan achteruit de bocht om komen rollen? Of wat wil je nu zeggen?
Dan houd ie z'n poot maar op de rem.
snap de discussie ook niet..... hij heeft dat ding toch veilig in pits kunnen brengen. Als er iemand aan zou komen vanuit de pits had ie wel eventjes gewacht met verder rollen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:25 schreef winterapfel het volgende:
[..]
En dan de rest van de race in z'n wagen blijven zitten, met de kans dat iemand er tegenaan rijdt?
Precies en andere autos konden er gewoon langs want hij stond zowat in de berm.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
snap de discussie ook niet..... hij heeft dat ding toch veilig in pits kunnen brengen. Als er iemand aan zou komen vanuit de pits had ie wel eventjes gewacht met verder rollen.
27.2 van de Sporting Regulations...quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
snap de discussie ook niet..... hij heeft dat ding toch veilig in pits kunnen brengen. Als er iemand aan zou komen vanuit de pits had ie wel eventjes gewacht met verder rollen.
De pit exit is dangerous...quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:30 schreef TagForce het volgende:
[..]
27.2 van de Sporting Regulations...
Drivers are strictly forbidden to drive their car in the opposite direction to the race unless this is absolutely necessary in order to move the car from a dangerous position.
Prima toch dan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:30 schreef TagForce het volgende:
[..]
unless this is absolutely necessary in order to move the car from a dangerous position.
Hoezo 'weer'? De auto is toch behoorlijk betrouwbaar dit seizoen. Is gewoon pech hebben, kan gebeuren. Niet te lang bij stilstaan en op naar Mexico.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat klopt ook
Maar dan nog is het niet zijn schuld dat die Renooit troep er weer mee kapt waardoor hij helemaal geen punten heeft.
Dan had ie em in het gras moeten laten staan waar hij hem eerst heen stuurde. Alles wat erna kwam was in strijd met die regel.quote:
Ik was het eerst.quote:
Dat ben ik helemaal met je eens daarbij is acheteruit rijde in de pit VERBOTEN.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:33 schreef TagForce het volgende:
[..]
Dan had ie em in het gras moeten laten staan waar hij hem eerst heen stuurde. Alles wat erna kwam was in strijd met die regel.
22.5 A driver who abandons a car must leave it in neutral or with the clutch disengaged, with the Ers shut down and with the steering wheel in place.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:33 schreef TagForce het volgende:
[..]
Dan had ie em in het gras moeten laten staan waar hij hem eerst heen stuurde. Alles wat erna kwam was in strijd met die regel.
Gewoon met beide armen 6 dingen tegelijk indrukkenquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:36 schreef opgebaarde het volgende:
Dat apparaat een reactietest noemen terwijl het rammen op een rood kruis geen consequenties heeft. Je moet gewoon met twee handen tegelijk rammen, eventueel met de ogen dicht
Dan leg jij je helm achter de rechter voorband en je schoen achter de linker.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:37 schreef winterapfel het volgende:
[..]
22.5 A driver who abandons a car must leave it in neutral or with the clutch disengaged, with the Ers shut down and with the steering wheel in place.
Beetje moeilijk om je auto op een heling achter te laten...
Daar was sowieso geen enkele kans op dunkt me.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert, door het uitvallen van VES met bijbehorende VSC was het voorin wel gelijk beslist in plaats van dat het nog enigszins spannend werd.
in theorie is het veiliger en sneller om geel te geven en zonder hulp te laten binnenstrompelen. Was dan ook vrij verbaasd dat ze geen geel gaven.…quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:40 schreef opgebaarde het volgende:
Ik vind het een beetje gek dat een bestuurder (zoals vandaag Max) zijn auto nog terug mag proberen te brengen terwijl de auto geen fatsoenlijke snelheid bezit. Lijkt mij knap link, zeker als je moet wisselen van de kant op de baan.
Deed Sky ook niet. Er is geen persconferentie.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben ik de enige die het stom vind dat we de persconferentie niet gezien hebben? Als Max er niet zit is het ineens niet meer boeiend ofzo?
gebeurt wel vaker dat ze'm niet uitzenden, vaker niet dan wel zelfs.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben ik de enige die het stom vind dat we de persconferentie niet gezien hebben? Als Max er niet zit is het ineens niet meer boeiend ofzo?
Hebben ze dat niet afgeschaft? Alleen iets zeggen in eigen taal. De rest vindt op het podium plaats.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
witte vlaggen werden gezwaaidquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
in theorie is het veiliger en sneller om geel te geven en zonder hulp te laten binnenstrompelen. Was dan ook vrij verbaasd dat ze geen geel gaven.…
Nee, ze hoopten penalties tw kunnen geven voor impeding another driver... anti-max hetze.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
in theorie is het veiliger en sneller om geel te geven en zonder hulp te laten binnenstrompelen. Was dan ook vrij verbaasd dat ze geen geel gaven.…
Wat blijft Schumi toch een fenomeen.twitter:F1 twitterde op zondag 23-10-2016 om 23:33:32MOST #F1 WINS, ALL-TIME @LewisHamilton closes right up on Alain Prost after completing his half century at the… https://t.co/hgzPxGyDU8 reageer retweet
Die 5 ronden was op safe...quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:45 schreef Sjemmert het volgende:
Dat gefaal van Ferrari trouwens
Vettel leek voor een 2 stop te gaan. Maar in de tweede stint ging die daarvoor net te vroeg naar binnen. Waarom ? Om voor Verstappen de pit uit te komen. Ik riep toen al dat Ferrari hun strategie liet verprutsen door te veel te op VES te focussen. En ja hoor ongeveer 5 ronden voor het eind moet Vettel gewoon weer pittenWie daar de strategie doet moeten ze echt de zak geven.
De strijd tussen RIC en ROS had nog leuk kunnen worden.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar was sowieso geen enkele kans op dunkt me.
Even regeltjes veranderenquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:50 schreef CrashO het volgende:
Nog steeds geen DOTD
FIA is een oplossing aan het zoeken om Max hem niet te hoeven geven?
Het is wel raar.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:50 schreef CrashO het volgende:
Nog steeds geen DOTD
FIA is een oplossing aan het zoeken om Max hem niet te hoeven geven?
Tuurlijk wel. Dat is Alonso. Dat heeft iedereen zelf kunnen zienquote:
Ja maar toch. Ze haalden VET binnen net voor VES zijn pitwindow in zou rijden. Zijn ze dan zo bang om achter Verstappen te komen dat ze hun eigen strategie daarvoor willen oppofferen ? waarom als je out of sync gaat dan nog dat doen.quote:
Ik vind het toch vreemd als wat Olav zei waar is en Nederland blijkbaar zoveel meer stemt dan alle andere landen. Ik bedoel, de UK heeft toch echt beduidend meer inwoners, dus in dat opzicht heeft Hamilton een veel grotere fanbase.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:51 schreef CrashO het volgende:
[..]
Soort Eurovisie van maken. Stemmen mogen niet uit het land van de coureur komen
Ander type fanbase.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind het toch vreemd als wat Olav zei waar is en Nederland blijkbaar zoveel meer stemt dan alle andere landen. Ik bedoel, de UK heeft toch echt beduidend meer inwoners, dus in dat opzicht heeft Hamilton een veel grotere fanbase.
Waar?quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:56 schreef Jane het volgende:
Oh, ik lees net dat het toch weer Max is geworden?
Maar het gaat natuurlijk om kijkers en niet om inwoners. Kijken in Nederland relatief gezien meer mensen?quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind het toch vreemd als wat Olav zei waar is en Nederland blijkbaar zoveel meer stemt dan alle andere landen. Ik bedoel, de UK heeft toch echt beduidend meer inwoners, dus in dat opzicht heeft Hamilton een veel grotere fanbase.
Nee, toch niet. Sorry.quote:
Mwoah, onderschat het chauvinisme van de Britten niet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:56 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ander type fanbase.
Max heeft veel Hallo Jumbo fans die aktief constant op Max fappen, of hij nou goed of slecht rijdt. De rest zullen meer "normale" algemene F1 fans zijn. Die als Ham kut rijdt, niet voor Ham stemmen. Etc.
Denk ik wel en Nederland heeft ook de meest fanatieke supportersquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:56 schreef maan_man het volgende:
[..]
Maar het gaat natuurlijk om kijkers en niet om inwoners. Kijken in Nederland relatief gezien meer mensen?
Nee, ik wou net zeggen, idd.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, onderschat het chauvinisme van de Britten niet.
Maar er racen 3 britten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, onderschat het chauvinisme van de Britten niet.
Haha Hallo Jumbo fansquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:56 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ander type fanbase.
Max heeft veel Hallo Jumbo fans die aktief constant op Max fappen, of hij nou goed of slecht rijdt. De rest zullen meer "normale" algemene F1 fans zijn. Die als Ham kut rijdt, niet voor Ham stemmen. Etc.
Ik heb geen cijfers, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er in de UK minder mensen kijken dan in NL. In absolute cijfers, want daar gaat het bij DOTD wel degelijk om natuurlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:56 schreef maan_man het volgende:
[..]
Maar het gaat natuurlijk om kijkers en niet om inwoners. Kijken in Nederland relatief gezien meer mensen?
Kan volgens mij ook best. Als je een knetter van een race rijdt en vlak voor het eind uitvalt kan het terecht zijn. In dit geval zou het verre van terecht zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Het is wel raar.
Maar, nogmaals, het is ook raar als je hem niet kunt winnen als je uitgevallen bent. Waarom zou dat niet kunnen?
Ik denk dat deze race wel veel bekeken is in NL zo op prime time zondagavond. Meer dan de races om 14:00 uur. Gok ik zomaar.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb geen cijfers, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er in de UK minder mensen kijken dan in NL. In absolute cijfers, want daar gaat het bij DOTD wel degelijk om natuurlijk.
Hij had wel de mooiste overtake van de race imoquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:00 schreef Greys het volgende:
In dit geval zou het verre van terecht zijn.
Mja, maar in de UK is het ook prime time zondagavond, he?quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat deze race wel veel bekeken is in NL zo op prime time zondagavond. Meer dan de races om 14:00 uur. Gok ik zomaar.
Is er geen cricket ofzo op?quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Mja, maar in de UK is het ook prime time zondagavond, he?Uurtje vroeger, maar nog steeds zondagavond.
Vandoorne!quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:01 schreef maan_man het volgende:
Als finishen geen eis is, dan mag Rio Haryanto hem wel winnen.
mja, het ding heeft geen GP2 Engine meer hequote:Op maandag 24 oktober 2016 00:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hij had wel de mooiste overtake van de race imo
DotD zou Alfons moeten zijn. Vind ik dan. Met die knakenbak.
YEEEEEEHAAAAAAquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hij had wel de mooiste overtake van de race imo
DotD zou Alfons moeten zijn. Vind ik dan. Met die knakenbak.
Appeltaartquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:03 schreef Greys het volgende:
Ik denk idd wel dat Max veel fans heeft die zelfs nog op hem stemmen als hij direct na de start in de berm appeltaart gaat zitten eten en dat in andere landen men misschien dat voor hun coureurs wat anders (eerlijker) bekijken.
Als je de Britten over Lewis hoort (leest) dan doet dat echt niet onder voor de Nederlandse Max-adoratie, hoor. Echt niet.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:03 schreef Greys het volgende:
Ik denk idd wel dat Max veel fans heeft die zelfs nog op hem stemmen als hij direct na de start in de berm appeltaart gaat zitten eten en dat in andere landen men misschien dat voor hun coureurs wat anders (eerlijker) bekijken.
Zei die gister niet iets in de trand van "it would be great if we didnt lose two tenths on the straight" over de boardradio ?quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, het ding heeft geen GP2 Engine meer he
Ik kocht er eentje gisteren. Bij de Jumboquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Appeltaart
Kun jij er eentje bakken?
Maar stemmen ze ook...?quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Als je de Britten over Lewis hoort (leest) dan doet dat echt niet onder voor de Nederlandse Max-adoratie, hoor. Echt niet.
Dat zullen ze bij HHB leuk vindenquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kocht er eentje gisteren. Bij de Jumbo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |