Olympus has fallenquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij komt eigenlijk nooit voorbij in SHO. Butler is eigenlijk juist bekend als degene waar nooit wat mee is en geliefd door zowel mannen als vrouwen als acteur door zowel in bv PS I LOVE YOU te spelen (toch wel de ultieme vrouwenfilm hoor..) als 300 en ander bruut spul.
max maakte zelf de pitfout.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja.
Toch moet Red Bull eens stoppen met het verkloten van de pit stops en/of de strategie.
Imo kans op P3 verneukt, hij zat 0,5 sec achter Rosberg (die het zichtbaar benauwd kreeg) en daarna 2,7 sec.
Tactisch qua banden etc snap ik het wel, maar als je voorop rijdt moet de ander de aanvallende risico's nemen (undercut en inhalen). Gewoon inhalen, het is geen treintje op de A2. Hij had Rosberg echt wel naar P4 kunnen verwijzen.
London has fallenquote:
Nederlandse tv FTW.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Britse TV. Daar is dat voor 10uur 's avonds (geloof ik) helemaal niet toegestaan, en verder ongewenst.
omdat direct na race en podium.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:02 schreef Nattekat het volgende:
Waarom hebben zowel Ziggo als Sky op dit moment reclame?
quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, die moet ik nog kijken. Even bestellen.
Meer van hetzelfdequote:Op zondag 23 oktober 2016 23:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, die moet ik nog kijken. Even bestellen.
Voor jou:quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik kom blijkbaar toch nog niet vaak genoeg in SHO.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:02 schreef Nattekat het volgende:
P2 is verneukt door die VSC. Verstappen heeft zijn eigen strategie verneukt.
Jup, maar ik begreep van Sky dat als Max op "pit acknowledge" duwt er allerlei toeters en bellen afgaan in de pitbox. En dat betekent voor de pitcrew dus tijd om de koffie even aan de kant te zettenquote:
Is toch heerlijk hersenloos, flinterdunne verhaallijn filmkiijken op een regenachtige zondagmiddagquote:
Misschien was het last minute.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
[..]
Jup, maar ik begreep van Sky dat als Max op "pit acknowledge" duwt er allerlei toeters en bellen afgaan in de pitbox. En dat betekent voor de pitcrew dus tijd om de koffie even aan de kant te zetten
quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor jou:
FOK!filmchicks: Ode aan Gerard Butler
(zelf destijds nog aan meegeschreven)
Bij Grand Prix 2 moest je altijd op enter drukken als je wou pitten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
[..]
Jup, maar ik begreep van Sky dat als Max op "pit acknowledge" duwt er allerlei toeters en bellen afgaan in de pitbox. En dat betekent voor de pitcrew dus tijd om de koffie even aan de kant te zetten
GP3 gespeeld. In race van Monaco een Maldonaatje doen (alle auto's eraf rossen en winnen)quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bij Grand Prix 2 moest je altijd op enter drukken als je wou pitten.
Hoop dat die Henno een keer gepakt wordt, met zijn donaties vragen voor iets wat hij gratis gejat heeftquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:05 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige mensen
Kunnen beter dat geld aan mij geven.
Hadden ze het eerder in de race ook al over, toen max zijn eerste pit werd aangekondigd reageerde hij niet via de radio. Dat kan dus via een knop.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien was het last minute.
En ik wist niet van het bestaan van zo'n knop
Serieusquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:07 schreef YokiKater het volgende:
Zijn ze nu aan het twijfelen of het wel ok is om Verstappen DOTD te maken?
Wat gemist?quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:07 schreef YokiKater het volgende:
Zijn ze nu aan het twijfelen of het wel ok is om Verstappen DOTD te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |