Daar was sowieso geen enkele kans op dunkt me.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert, door het uitvallen van VES met bijbehorende VSC was het voorin wel gelijk beslist in plaats van dat het nog enigszins spannend werd.
in theorie is het veiliger en sneller om geel te geven en zonder hulp te laten binnenstrompelen. Was dan ook vrij verbaasd dat ze geen geel gaven.…quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:40 schreef opgebaarde het volgende:
Ik vind het een beetje gek dat een bestuurder (zoals vandaag Max) zijn auto nog terug mag proberen te brengen terwijl de auto geen fatsoenlijke snelheid bezit. Lijkt mij knap link, zeker als je moet wisselen van de kant op de baan.
Deed Sky ook niet. Er is geen persconferentie.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben ik de enige die het stom vind dat we de persconferentie niet gezien hebben? Als Max er niet zit is het ineens niet meer boeiend ofzo?
gebeurt wel vaker dat ze'm niet uitzenden, vaker niet dan wel zelfs.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben ik de enige die het stom vind dat we de persconferentie niet gezien hebben? Als Max er niet zit is het ineens niet meer boeiend ofzo?
Hebben ze dat niet afgeschaft? Alleen iets zeggen in eigen taal. De rest vindt op het podium plaats.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
witte vlaggen werden gezwaaidquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
in theorie is het veiliger en sneller om geel te geven en zonder hulp te laten binnenstrompelen. Was dan ook vrij verbaasd dat ze geen geel gaven.…
Nee, ze hoopten penalties tw kunnen geven voor impeding another driver... anti-max hetze.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
in theorie is het veiliger en sneller om geel te geven en zonder hulp te laten binnenstrompelen. Was dan ook vrij verbaasd dat ze geen geel gaven.…
Wat blijft Schumi toch een fenomeen.twitter:F1 twitterde op zondag 23-10-2016 om 23:33:32MOST #F1 WINS, ALL-TIME @LewisHamilton closes right up on Alain Prost after completing his half century at the… https://t.co/hgzPxGyDU8 reageer retweet
Die 5 ronden was op safe...quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:45 schreef Sjemmert het volgende:
Dat gefaal van Ferrari trouwens
Vettel leek voor een 2 stop te gaan. Maar in de tweede stint ging die daarvoor net te vroeg naar binnen. Waarom ? Om voor Verstappen de pit uit te komen. Ik riep toen al dat Ferrari hun strategie liet verprutsen door te veel te op VES te focussen. En ja hoor ongeveer 5 ronden voor het eind moet Vettel gewoon weer pittenWie daar de strategie doet moeten ze echt de zak geven.
De strijd tussen RIC en ROS had nog leuk kunnen worden.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar was sowieso geen enkele kans op dunkt me.
Even regeltjes veranderenquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:50 schreef CrashO het volgende:
Nog steeds geen DOTD
FIA is een oplossing aan het zoeken om Max hem niet te hoeven geven?
Het is wel raar.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:50 schreef CrashO het volgende:
Nog steeds geen DOTD
FIA is een oplossing aan het zoeken om Max hem niet te hoeven geven?
Tuurlijk wel. Dat is Alonso. Dat heeft iedereen zelf kunnen zienquote:
Ja maar toch. Ze haalden VET binnen net voor VES zijn pitwindow in zou rijden. Zijn ze dan zo bang om achter Verstappen te komen dat ze hun eigen strategie daarvoor willen oppofferen ? waarom als je out of sync gaat dan nog dat doen.quote:
Ik vind het toch vreemd als wat Olav zei waar is en Nederland blijkbaar zoveel meer stemt dan alle andere landen. Ik bedoel, de UK heeft toch echt beduidend meer inwoners, dus in dat opzicht heeft Hamilton een veel grotere fanbase.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:51 schreef CrashO het volgende:
[..]
Soort Eurovisie van maken. Stemmen mogen niet uit het land van de coureur komen
Ander type fanbase.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind het toch vreemd als wat Olav zei waar is en Nederland blijkbaar zoveel meer stemt dan alle andere landen. Ik bedoel, de UK heeft toch echt beduidend meer inwoners, dus in dat opzicht heeft Hamilton een veel grotere fanbase.
Waar?quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:56 schreef Jane het volgende:
Oh, ik lees net dat het toch weer Max is geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |