Nog steeds een lekke band?quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
Bottas is duidelijk niet ongeschonden uit de eerste ronde gekomen.
Op Sainz stemmen ook niet echt. Dan liever Alonso.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:40 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik heb op sainz gestemd. Nu nog op Max stemmen slaat nergens op.
2-1quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sinds Max eruit is, heb ik eigenlijk geen idee meer hoe de stand in de race is.
Hij was er al voor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:42 schreef marcodej het volgende:
Dus je mag bij een inhaalmanoeuvre wel buiten de baan belanden, en dan gewoon je plaats behouden?
Hij was er allang voorbij.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:42 schreef marcodej het volgende:
Dus je mag bij een inhaalmanoeuvre wel buiten de baan belanden, en dan gewoon je plaats behouden?
ook wel met extreem oud setje supersoftsquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Sainz onder druk blokkeert weer als een malle he.
Als het goed is wel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
26 punten het verschil tussen HAM en ROS toch nog?
Jep.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
26 punten het verschil tussen HAM en ROS toch nog?
niet de beste, maar alsnog leuk....quote:
Prima racequote:Op zondag 23 oktober 2016 22:44 schreef heywoodu het volgende:
Wat een zaadrace.
Even stemmen voor Alonso DOTD na die laatste ronde. Oh wacht. Toen was ie al gesloten.
Het was gewoon meh.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:43 schreef YokiKater het volgende:
Ik vond het geen vervelende race. Geen topper maar wel aparte momenten en ook nog eens goed voor mijn manager. Topshowtje!
Precies.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
niet de beste, maar alsnog leuk....
Olav roept de nederlanders op. Het is zijn schuldquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:44 schreef Greys het volgende:
Als al die Nederlanders nu Max alsnog DotD voten stelt die 'titel' voortaan al helemáál niks meer voor.
Toen Verstappen nog reed vond ik het ook maar weinig aan, op Verstappen-Button en nog ergens zo'n actie na. Vooral die laatste 20 ronden kijk ik nog eens terug als ik niet kan slapen en iets geestdodends nodig heb.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Prima race
Alleen lastiger te accepteren als je favoriet eruit ligt.
De NOS wint vandaag:quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:44 schreef Abed het volgende:
Olav was weer dronken, ik heb 32 onjuiste constateringen geteld.
1 tot 4 lag hier anders ook al 20 ronden vast....quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies.
We hebben jarenlang gekeken naar de strijd om plek 7 omdat alles ervoor al vast stond.
Dat is echt heel slecht. Alleen maar omdat ze de uitslag snel willen hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:44 schreef heywoodu het volgende:
Even stemmen voor Alonso DOTD na die laatste ronde. Oh wacht. Toen was ie al gesloten.
Hebben we dezelfde race gekeken?quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toen Verstappen nog reed vond ik het ook maar weinig aan, op Verstappen-Button en nog ergens zo'n actie na. Vooral die laatste 20 ronden kijk ik nog eens terug als ik niet kan slapen en iets geestdodends nodig heb.
Dat bedoel ik ookquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
1 tot 4 lag hier anders ook al 20 ronden vast....
Vooralsnog ben jij wel de enige die dit echt een toprace vond, volgens mij.quote:
het race? Meen je dit.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:47 schreef F1gamer het volgende:
Het was niet het saaiste race van seizoen
Oh nee, dat ook niet, nee.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:47 schreef F1gamer het volgende:
Het was niet het saaiste race van seizoen
#nattekrantquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Vooralsnog ben jij wel de enige die dit echt een toprace vond, volgens mij.
Geen toprace, maar ook niet de doodsaaie race waar iedereen het over heeft.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Vooralsnog ben jij wel de enige die dit echt een toprace vond, volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |