Geen toprace, maar ook niet de doodsaaie race waar iedereen het over heeft.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Vooralsnog ben jij wel de enige die dit echt een toprace vond, volgens mij.
Het was niet doodsaai, maar ik ben geen moment naar het puntje van mijn stoel geschoven.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen toprace, maar ook niet de doodsaaie race waar iedereen het over heeft.
Alleen gevecht tussen massa, Alonso en Sainz was echt tofquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het was niet doodsaai, maar ik ben geen moment naar het puntje van mijn stoel geschoven.
Dat hoeft ook niet elke race.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het was niet doodsaai, maar ik ben geen moment naar het puntje van mijn stoel geschoven.
die tabak zal die samen met Rihanna opgerookt hebbenquote:
Vond er toch verij weinig aan. Heb niet echt iets spannends gezien.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen toprace, maar ook niet de doodsaaie race waar iedereen het over heeft.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:51 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Alleen gevecht tussen massa, Alonso en Sainz was echt tof
Het liefst wel natuurlijk, maar het is onrealistisch om dat elke week te verwachtenquote:
vergeet niet dat spelen met tijgers ook niet bevorderlijk voor je haar isquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
die tabak zal die samen met Rihanna opgerookt hebben
quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dat wordt een nat t-shirt voor Victoria.
Maakt het wel boeiend....oh ik heb nog wel een positief puntje, Kimi was niet onzichtbaar.quote:
fixedquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
vergeet niet dat spelen met platgespoten ontklauwde tijgers ook niet bevorderlijk voor je haar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |