Wut? Je zou ze haast van een hetze tegen Max gaan verdenkenquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:07 schreef YokiKater het volgende:
Zijn ze nu aan het twijfelen of het wel ok is om Verstappen DOTD te maken?
doe ik. Als jij mij volgende keer een streamserver opzetquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:05 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige mensen
Kunnen beter dat geld aan mij geven.
want bij Sky zijn ze geen criminelen om zoveel geld te vragen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoop dat die Henno een keer gepakt wordt, met zijn donaties vragen voor iets wat hij gratis gejat heeft
Normaal is de uitslag voor DOTD allang binnen, nu nog niks gezien.quote:
Ik heb een heel seizoen de live timing verzorgd voor iedereen, maar daar geen cent voor gekregenquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
doe ik. Als jij mij volgende keer een steamserver opzet
[..]
want Sky zijn geen criminelen om zoveel geld te vragen.
Daarbij, als dit een worldfeed zou zijn, dan was ik misschien wel bereidt om een bepaald bedrag neer te lappen voor zo'n coverage.
Volgens mij om te bewijzen dat het onzin is.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:10 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Normaal is de uitslag voor DOTD allang binnen, nu nog niks gezien.
Olav riep iedereen op om alsnog voor Max te stemmen, beetje rare actie van hem.
Alonso all the way.
Er is ook gewoon een goede stream, die elk weekend gewoon werkt, en niemand die daar de reclame's weg haalt, of donaties vraagt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
doe ik. Als jij mij volgende keer een steamserver opzet
[..]
want bij Sky zijn ze geen criminelen om zoveel geld te vragen.
Daarbij, als dit een worldfeed zou zijn, dan was ik misschien wel bereidt om een bepaald bedrag neer te lappen voor zo'n coverage.
twitter:leyvao1 twitterde op zondag 23-10-2016 om 23:07:22@F1 @McLarenF1 @alo_oficial @JensonButton LOL Verstappen DNF and suddenly there's no DOTD reageer retweet
Eentje die niet midden in de nabeschouwing ermee kapt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Er is ook gewoon een goede stream, die elk weekend gewoon werkt, en niemand die daar de reclame's weg haalt, of donaties vraagt.
Zo iemand gun ik het meer.
En waar je ook gewoon GP2 kan kijken.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eentje die niet midden in de nabeschouwing ermee kapt.
Precies.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En waar je ook gewoon GP2 kan kijken.
Meneer double dive bomb? Serieusquote:
Zo heb ik nu op Sainz gestemd, terwijl Alonso daarna zijn geweldige (dubieuze) moves deed.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:15 schreef motorbloempje het volgende:
DotD zou ook pas open moeten gaan NA de race, ffs. Na de actie op Kimi kan je nog denken nu, in een opwelling 'jaaa, Max DotD!!! ', al stem ik zelf ook in de laatste 3 rondes pas, maar als iemand daarna uitvalt of zelfs door eigen fout ofzo zichzelf en een ander eruit kegelt ofzo en dan nog DotD krijgt omdat men i ronde 10 al kon stemmen. …
Je zult altijd mongolen houden die sowieso op hun favoriet stemmen, maar genoeg mensen die het een stuk redelijker bekijken.
Meneer met zn brakke McLaren die alsnog 5e wordt en daarbij geen regels verbrak.quote:
Max verneukte die stop zelf hoor, was helemaal niet gepland dat 'ie binnen zou komen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja.
Toch moet Red Bull eens stoppen met het verkloten van de pit stops en/of de strategie.
Imo kans op P3 verneukt, hij zat 0,5 sec achter Rosberg (die het zichtbaar benauwd kreeg) en daarna 2,7 sec.
Tactisch qua banden etc snap ik het wel, maar als je voorop rijdt moet de ander de aanvallende risico's nemen (undercut en inhalen). Gewoon inhalen, het is geen treintje op de A2. Hij had Rosberg echt wel naar P4 kunnen verwijzen.
twitter:wtf1couk twitterde op zondag 23-10-2016 om 23:16:29.@F1 trying to sort out all the Max Verstappen DOTD votes https://t.co/Ot50eIv632 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |