SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2016 16:37:11 ]
Ik kijk wel wanneer ik tijd heb om iets in elkaar te zetten. Misschien dat ik er een awardverzintopic voor open.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM heeft veel macht wb stemmen, je hebt nog tijd
Oja die awards komen er ook weer aan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben nog steeds trots op mijn "Je bent zelf een award"
Phillip Cocu award blijft hopelijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk wel wanneer ik tijd heb om iets in elkaar te zetten. Misschien dat ik er een awardverzintopic voor open.
Wie gaat de Beugelsdijk-award winnen denk je?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oja die awards komen er ook weer aan.
Volgens mij won ik vorig jaar niks.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oja die awards komen er ook weer aan.
Gewoon niet te veelquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk wel wanneer ik tijd heb om iets in elkaar te zetten. Misschien dat ik er een awardverzintopic voor open.
nieuwe ronde nieuwe kansenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij won ik vorig jaar niks.
Mijn stem heb jequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:40 schreef JanCees het volgende:
De gouden bal award oftewel de Cristiano award gaat naar mij
Als we 'm hernoemen naar de blauwe bal award heb je meer kans.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:40 schreef JanCees het volgende:
De gouden bal award oftewel de Cristiano award gaat naar mij
Je hebt tijd zat. Kijk voor de grap eens naar de OPs van je topics.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Primaquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als we 'm hernoemen naar de blauwe bal award heb je meer kans.
1. Kingfloplandquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:42 schreef KingRoland het volgende:
De Arjen Robben award
voor de user die niet tegen een stootje kan
Ik nomineer jouquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:42 schreef KingRoland het volgende:
De Arjen Robben award
Dit gaat backfiren...quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:42 schreef KingRoland het volgende:
De Arjen Robben award
Ik ben momenteel bezig met het afronden van mijn ondernemingsplan, maar ik post af en toe wat hier om jullie een plezier te doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt tijd zat. Kijk voor de grap eens naar de OPs van je topics.
Sportwinkel toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben momenteel bezig met het afronden van mijn ondernemingsplan, maar ik post af en toe wat hier om jullie een plezier te doen.
Die grap maakte ik vandaag al, al snapte niemand hemquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:43 schreef JanCees het volgende:
De award met de grote oren
1. Ajacied422
grappie hoor stijn
Ik geloof ik twee. Maar geen idee meer welke.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij won ik vorig jaar niks.
Jij?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie gaat de Beugelsdijk-award winnen denk je?
De Sjaak Swart award, voor Sjaak Swart.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Valentijn Driessen award voor de zuurste user
Nek-aan-nek tussen jou en Skedquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Valentijn Driessen award voor de zuurste user
Je kan ook taken verdelen, eis je onderdaan(GGMM) het te doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we maar een inventarisatietopic openen want zo gaat het niet werken door alleen HET KLIEKJE te laten bepalen.
Dit klinkt echt sneuquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Voor heel veel users het enige moment om iets te winnen Geo.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
De GGMM-award.
Voor de user met een verstandelijke beperking.
In mijn topic VBL / VBL Awards 2016! Bespreektopicquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar kan ik de Francesco Totti award voor de oude rot met nog altijd briljante posts in de koker indienen?
sow koekoekquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
De GGMM-award.
GOED TOPICquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
In mijn topic VBL / [VBL Awards 2016] Bespreektopic
De Stijn award.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
De GGMM-award.
Matige comeback, echt oprecht matig. Je hebt ze beter gedaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Stijn award.
Voor de user wiens moeder een hoer is.
Eens.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Matige comeback, echt oprecht matig. Je hebt ze beter gedaan.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Stijn award.
Voor de user wiens moeder een hoer is.
Ik ben deels de organisatie dit jaar dus wat was die award?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:59 schreef Caland het volgende:
Sinds mijn Anne Frank-award werd gecensureerd doe ik niet meer mee met die ongein
#neverforget
De user die opeens nergens meer te bekennen is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ben deels de organisatie dit jaar dus wat was die award?
Hoe werd hij ook alweer veranderd?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
De user die opeens nergens meer te bekennen is.
Ik vind hem wel geestig maar heeft verder weinig met voetbal te makenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
De user die opeens nergens meer te bekennen is.
Anders een voetballer dat altijd onzichtbaar is in wedstrijdenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 17:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik vind hem wel geestig maar heeft verder weinig met voetbal te maken
Het zijn toch ook userawardsquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 17:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik vind hem wel geestig maar heeft verder weinig met voetbal te maken
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
In mijn topic VBL / [VBL Awards 2016] Awardverzintopic
quote:
Wayne Rooney award voor de user die met de week tragischer wordt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 17:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Anders een voetballer dat altijd onzichtbaar is in wedstrijden
Davy Klaassen Award
heh?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 17:11 schreef DonRaja het volgende:
Wtf.. ik kan alleen nog maar hier posten.
wordt fok geblokt jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 17:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ik in een ander topic probeer te posten, komt mijn post niet door.
Wie?quote:
Veertje is gesprongenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
Foutje van jou. Vergeten het lampje aan te doen?
Heel Fok!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je daar ook nog andere leden in behalve jezelf?
Iedere avond bij je moeder thuis ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is het sportjournaal een vreselijke opendeurenshow.
Even bekomen van de schrik ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:58 schreef Saind het volgende:
Was het hier al rustig of is iedereen zo stil van m'n sicke burn
Je gaat bijna dat sportprogramma van RTL missen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfs je opmerking is een open deur. Opendeurception.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
v/d Geest. Gelukkig is RTL Sport Update er soms.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gaat bijna dat sportprogramma van RTL missen.
Met die judoka en Fatima
Johan Derksen die alle sporten buiten voetbal af deed als B-sportenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
v/d Geest. Gelukkig is RTL Sport Update er soms.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Iedere avond bij je moeder thuis ook
Feitelijk is dat ook zo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Johan Derksen die alle sporten buiten voetbal af deed als B-sporten
Hoiquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Johan Derksen die alle sporten buiten voetbal af deed als B-sporten
Wel aardig maar niet heel boeiendquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:02 schreef opperkleurder het volgende:
Wat vinden jullie van de band The Kik?
Hockey is net stofzuigen voor gevorderden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Laatst over Ankie van Grunsven, dat vond hij helemaal geen sport, maar een circusact. Al heeft hij daar wel een punt natuurlijk.
Klopt.quote:
Volgens mijn zus heeft Ankie Johan uitgenodigd om paard te komen rijden bij haar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Laatst over Ankie van Grunsven, dat vond hij helemaal geen sport, maar een circusact. Al heeft hij daar wel een punt natuurlijk.
Het is niet heel memorabel allemaal imo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoorde net de nieuwe single en ben in dubio of ik het nu goed moet vinden of niet.
Dat hoorde ik ook van iemand, dus dat zal wel kloppen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Volgens mijn zus heeft Ankie Johan uitgenodigd om paard te komen rijden bij haar.
Zullen ze het anders wel over hebben bij VI.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook van iemand, dus dat zal wel kloppen.
Dan wint Opper.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat tussen jou en Opper, maar mij mag je ook wel nomineren, doe er alleen niks mee
Geen idee hoe ik hier bij kom maar waar kom jij ook alweer vandaan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook van iemand, dus dat zal wel kloppen.
Die van mij doet het nog niet, maar op de Chinese zwarte markt kan ik hem misschien wel verpatsen.quote:
Ik hoop dat hij het doet en eraf flikkert.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen ze het anders wel over hebben bij VI.
Alkmaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik hier bij kom maar waar kom jij ook alweer vandaan?
Dan breekt hij meteen alles ben ik bang.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij het doet en eraf flikkert.
Wow dichtbijquote:
Als ik het goed onthouden heb woon jij in De Rijp?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan breekt hij meteen alles ben ik bang.
[..]
Wow dichtbij
Ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ik het goed onthouden heb woon jij in De Rijp?
Ja, wel eens doorheen gefietst volgens mij. Dat is toch een heel oud dorpje?quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, wel eens doorheen gefietst volgens mij. Dat is toch een heel oud dorpje?
Ik hoop het oprecht van hartequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Chaos op repeat. Gaat nu ook eindelijk in Nederland doorbreken denk ik.
Wanneer zijn ze groot geworden in Bels? Heb het idee dat ik het al smerig lang hoor op stubruquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Binnen 2 maanden in de top 10 van de charts.
Deze zomer pas.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Wanneer zijn ze groot geworden in Bels? Heb het idee dat ik het al smerig lang hoor op stubru
Neh eerder toch al? Sws afgelopen winter/lente. Er staat me een bepaalde anecdote bij over bazart toen het sowieso smerig koud en donker wasquote:
Ja klopt, Goud was al in januari op 1. Chaos pas deze zomer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Neh eerder toch al? Sws afgelopen winter/lente. Er staat me een bepaalde anecdote bij over bazart toen het sowieso smerig koud en donker was
Goud is wel hardquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja klopt, Goud was al in januari op 1. Chaos pas deze zomer.
Bazen zijn 't.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Liever snel naar de hel dan traag naar de hemel. Dat zijn teksten.
De eerste keren ook op stubru, maar nu gewoon spotify. Het kwam voorbij in een playlist.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Bazen zijn 't.
Waar heb je 't gehoord? Radio?
quote:
Lekker hoor, zelf gemaakt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:27 schreef napoleonfour het volgende:
ik had er wel een stukje huisgemaakte appeltaart bij.
Vriend van mijn moeder, ja die kan wel bakkenquote:
Je moeder heeft nooit verteld dat ze een vriend heeft.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vriend van mijn moeder, ja die kan wel bakken
oh dat is spijtigquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moeder heeft nooit verteld dat ze een vriend heeft.
Dit wordt op prijs gesteld.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:40 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zie onlo, dus dacht ik zal hem eens sparen en een moedergrap over iemand anders maken. Dat moet hij vast waarderen.
Goede leven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Heerlijk saunatje en zonnebankie gepakt. En ook nog massagetje.
Sowwww
Happy end?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Heerlijk saunatje en zonnebankie gepakt. En ook nog massagetje.
Sowwww
Zou nog zonde zijn ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Grapje Inso. Ik weet dat jij van onbesproken gedrag bent.
Wat betaal je daar voor?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik doe altijd gewoon full body massage
In Den Haag is er 1 straat waar mijn tram altijd door heen gaat waar echt een stuk of 10 van die salons zitten. Die adverteren met prijzen van 40 euro.quote:
Is die ook viesdikquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De dochter van Barney deed mee aan The Voice net.
Geen grap.
Ik zeg niks.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:09 schreef opperkleurder het volgende:
Dat IPA glas houdt wel lekker vast zo met die ribbels
Als ik saind was had ik nu de consequenties van drank genoemd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:09 schreef opperkleurder het volgende:
Dat IPA glas houdt wel lekker vast zo met die ribbels
Wat zijn de consequenties van drank Inso?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik saind was had ik nu de consequenties van drank genoemd.
Maar ik wens je veel drinkplezier
Je kon aan die familie wel zien dat Raymond de vlambassadeur is.quote:
Die shitquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kon aan die familie wel zien dat Raymond de vlambassadeur is.
Slecht voor de leverquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat zijn de consequenties van drank Inso?
En wie zegt dat mijn glas gevuld is?
Ik drink met mate Inso.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Slecht voor de lever
Krijg je korsakov van
Scholquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Slecht voor de lever
Krijg je korsakov van
merlotquote:
Ik zou de hond eerder Mendoza noemen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
merlot
Onze oppashond heette zo.
hoezoquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou de hond eerder Mendoza noemen.
Intellectuelen naamquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:23 schreef Saind het volgende:
We hebben ook nog een poes gehad die Lousewies van der Laan heette. Dat was echt een sterke naam.
oh, najah deze hond was van twee sommeliers. Wonen tegenwoordig in de Schotland.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vind ik een mooiere naam en die staat ook op die fles.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:23 schreef Saind het volgende:
We hebben ook nog een poes gehad die Lousewies van der Laan heette. Dat was echt een sterke naam.
ja ook de bakker.quote:
mijnes welquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Katten een naam geven is vrij nutteloos. Die krengen luisteren toch nooit.
De laatste 2 jaar valt het vaak niet mee anders.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voetbal kijken is nooit iets mis mee.
Ja, dat zeg je altijd en toch ga je weer kijken. Lekker man.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De laatste 2 jaar valt het vaak niet mee anders.
Ik kijk niet veel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je altijd en toch ga je weer kijken. Lekker man.
Gelukkig niet alle 9.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb dit seizoen 4 wedstrijden van Feyenoord gezien
best veelquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kijk niet veel.
Ik heb dit seizoen 4 wedstrijden van Feyenoord gezien en pak hier en daar Arsenal mee.
En af en toe Southampton.
En dan soms een toppertje in de premier league.
Ik heb een vrouw die nogal veel kijkt van de premier league.quote:
Ajax wordt wel langzaamaan wat leuker, maar de rest houdt echt niet over qua teamspel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Correctie, eredivisievoetbal kan ik niet aanzien.
Ik kijk niet veel Arsenal-wedstrijden om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Die Cazorla he, die kan er niets van.
Ik geniet de laatste weken enorm van Arsenal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk niet veel Arsenal-wedstrijden om eerlijk te zijn.
Ja, dat lees ik overal. Goede allround-aanval waarmee ze, als de Arsenal-weeën niet opspelen, lang mee kunnen blijven doen om de eindzege.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik geniet de laatste weken enorm van Arsenal.
Als zo'n Giroud gewoon lekker op het bankie blijft als ie weer fit is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dat lees ik overal. Goede allround-aanval waarmee ze, als de Arsenal-weeën niet opspelen, lang mee kunnen blijven doen om de eindzege.
meen jequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dat lees ik overal. Goede allround-aanval waarmee ze, als de Arsenal-weeën niet opspelen, lang mee kunnen blijven doen om de eindzege.
Regressieve Wenger says no.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als zo'n Giroud gewoon lekker op het bankie blijft als ie weer fit is.
goedquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:54 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb even wat ideetjes voor awards achter gelaten. Doen jullie dat ook?
vrouw van wiequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 00:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://www.thevoiceofholl(...)er_we_ve_got_tonight
Is dat nou de vrouw van ?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:54 schreef onlogisch het volgende:
Overigens vind ik het wel jammer dat Rene het hazenpad heeft verkozen gekozen.
Joden lopen inderdaad altijd weg
Helemaal nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 07:56 schreef Jojoortje het volgende:
Oja het is zaterdag. Iedereen nog in bed.
Hij is een keer niet levensmoe?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 08:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mijn trein is bijna bij Leiden. Ik ga er vanuit dat Stijn netjes op het perron blijft staan.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 08:13 schreef opperkleurder het volgende:
We zijn zonder kleerscheuren langs station de vink gekomen. Wel vreemde naam voor een station. Volgens mij het enige station in Nederland zonder plaatsnaamaanduiding.
quote:Het station lag destijds op de gemeentegrens van Leiden en Voorschoten, die ter plekke gevormd werd door de spoorweg. De twee perrons waaruit het station toen bestond lagen als gevolg daarvan in verschillende gemeenten. Als gevolg daarvan werd De Vink dan ook het enige NS-station in Nederland zonder plaatsnaam.
quote:De buurtschap is ontstaan rond het landhuis Ter Wadding en was dankzij de twee grote speeltuinen van de Groote Vink en de Oude Vink vooral bekend als uitstapje voor Leidenaren die daar in de eerste helft van de 20e eeuw hun vertier zochten. Behalve een spoorweghalte was hier ook een halte van de Blauwe tram tussen Leiden via Voorschoten naar Den Haag.
quote:Een buurtschap is in Nederland een kleine bewoonde plaats met een eigen naam maar vaak zonder officieel middelpunt zoals een kerk of marktplein.
Wat een prachtige historiekquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 08:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, ik ken de geschiedenis, heb in dezelfde wijk gewoond als waar stijn nu woont.
Heb je ook spannende foto's?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 08:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor meer spannende verhalen kun je een dm sturen.
Gisteren nog dat time laps filmpje gezien van Rotterdam met de mist? Zag er ook alleraardigst uit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 08:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Over prachtig gesproken, er hangt een hele dikke mist boven het Nederlandse polderlandschap.
Klinkt als een sprookje. Ik kan de glinsterende dauwdruppels al bijna in m'n ogen voelen prikken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 08:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Over prachtig gesproken, er hangt een hele dikke mist boven het Nederlandse polderlandschap.
Hoe bedekter hoe mooierquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 08:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gisteren nog dat time laps filmpje gezien van Rotterdam met de mist? Zag er ook alleraardigst uit.
Wellicht het zoveelste stadionplan van Feyenoord. Zie Feyenoord topic. Man man man. Ik lach en ik schater. Wat een kneuzenkermis blijft dat tochquote:
toepasselijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 08:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wellicht het zoveelste stadionplan van Feyenoord. Zie Feyenoord topic. Man man man. Ik lach en ik schater. Wat een kneuzenkermis blijft dat toch
lekker toch?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb me een klein beetje verslapen. Moest om 07.00 opstaan...
Volgende week mag ik 6 dagen lang aan de bak. Zelfs op zaterdag en zondag.quote:
ja maar ik kan niet ivm feest van oudersquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende week mag ik 6 dagen lang aan de bak. Zelfs op zaterdag en zondag.
Straks eerst even een wedstrijdje spelen. Jij morgen weer?
Gefeliciteerd, met wat dan ook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 09:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja maar ik kan niet ivm feest van ouders
Bij ons is volgende week een bekerronde. Die laat ik dus ook schieten.quote:
Bedanktquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, met wat dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |