SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2016 16:37:11 ]
Ik kijk wel wanneer ik tijd heb om iets in elkaar te zetten. Misschien dat ik er een awardverzintopic voor open.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GGMM heeft veel macht wb stemmen, je hebt nog tijd
Oja die awards komen er ook weer aan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben nog steeds trots op mijn "Je bent zelf een award"
Phillip Cocu award blijft hopelijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk wel wanneer ik tijd heb om iets in elkaar te zetten. Misschien dat ik er een awardverzintopic voor open.
Wie gaat de Beugelsdijk-award winnen denk je?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oja die awards komen er ook weer aan.
Volgens mij won ik vorig jaar niks.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oja die awards komen er ook weer aan.
Gewoon niet te veelquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk wel wanneer ik tijd heb om iets in elkaar te zetten. Misschien dat ik er een awardverzintopic voor open.
nieuwe ronde nieuwe kansenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij won ik vorig jaar niks.
Mijn stem heb jequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:40 schreef JanCees het volgende:
De gouden bal award oftewel de Cristiano award gaat naar mij
Als we 'm hernoemen naar de blauwe bal award heb je meer kans.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:40 schreef JanCees het volgende:
De gouden bal award oftewel de Cristiano award gaat naar mij
Je hebt tijd zat. Kijk voor de grap eens naar de OPs van je topics.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Primaquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als we 'm hernoemen naar de blauwe bal award heb je meer kans.
1. Kingfloplandquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:42 schreef KingRoland het volgende:
De Arjen Robben award
voor de user die niet tegen een stootje kan
Ik nomineer jouquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:42 schreef KingRoland het volgende:
De Arjen Robben award
Dit gaat backfiren...quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:42 schreef KingRoland het volgende:
De Arjen Robben award
Ik ben momenteel bezig met het afronden van mijn ondernemingsplan, maar ik post af en toe wat hier om jullie een plezier te doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt tijd zat. Kijk voor de grap eens naar de OPs van je topics.
Sportwinkel toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben momenteel bezig met het afronden van mijn ondernemingsplan, maar ik post af en toe wat hier om jullie een plezier te doen.
Die grap maakte ik vandaag al, al snapte niemand hemquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:43 schreef JanCees het volgende:
De award met de grote oren
1. Ajacied422
grappie hoor stijn
Ik geloof ik twee. Maar geen idee meer welke.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij won ik vorig jaar niks.
Jij?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie gaat de Beugelsdijk-award winnen denk je?
De Sjaak Swart award, voor Sjaak Swart.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Valentijn Driessen award voor de zuurste user
Nek-aan-nek tussen jou en Skedquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Valentijn Driessen award voor de zuurste user
Je kan ook taken verdelen, eis je onderdaan(GGMM) het te doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we maar een inventarisatietopic openen want zo gaat het niet werken door alleen HET KLIEKJE te laten bepalen.
Dit klinkt echt sneuquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Voor heel veel users het enige moment om iets te winnen Geo.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
De GGMM-award.
Voor de user met een verstandelijke beperking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |