Hoiquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Johan Derksen die alle sporten buiten voetbal af deed als B-sporten
Wel aardig maar niet heel boeiendquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:02 schreef opperkleurder het volgende:
Wat vinden jullie van de band The Kik?
Hockey is net stofzuigen voor gevorderden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Laatst over Ankie van Grunsven, dat vond hij helemaal geen sport, maar een circusact. Al heeft hij daar wel een punt natuurlijk.
Klopt.quote:
Volgens mijn zus heeft Ankie Johan uitgenodigd om paard te komen rijden bij haar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Laatst over Ankie van Grunsven, dat vond hij helemaal geen sport, maar een circusact. Al heeft hij daar wel een punt natuurlijk.
Het is niet heel memorabel allemaal imo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoorde net de nieuwe single en ben in dubio of ik het nu goed moet vinden of niet.
Dat hoorde ik ook van iemand, dus dat zal wel kloppen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Volgens mijn zus heeft Ankie Johan uitgenodigd om paard te komen rijden bij haar.
Zullen ze het anders wel over hebben bij VI.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook van iemand, dus dat zal wel kloppen.
Dan wint Opper.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat tussen jou en Opper, maar mij mag je ook wel nomineren, doe er alleen niks mee
Geen idee hoe ik hier bij kom maar waar kom jij ook alweer vandaan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook van iemand, dus dat zal wel kloppen.
Die van mij doet het nog niet, maar op de Chinese zwarte markt kan ik hem misschien wel verpatsen.quote:
Ik hoop dat hij het doet en eraf flikkert.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen ze het anders wel over hebben bij VI.
Alkmaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik hier bij kom maar waar kom jij ook alweer vandaan?
Dan breekt hij meteen alles ben ik bang.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij het doet en eraf flikkert.
Wow dichtbijquote:
Als ik het goed onthouden heb woon jij in De Rijp?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan breekt hij meteen alles ben ik bang.
[..]
Wow dichtbij
Ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ik het goed onthouden heb woon jij in De Rijp?
Ja, wel eens doorheen gefietst volgens mij. Dat is toch een heel oud dorpje?quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, wel eens doorheen gefietst volgens mij. Dat is toch een heel oud dorpje?
Ik hoop het oprecht van hartequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Chaos op repeat. Gaat nu ook eindelijk in Nederland doorbreken denk ik.
Wanneer zijn ze groot geworden in Bels? Heb het idee dat ik het al smerig lang hoor op stubruquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Binnen 2 maanden in de top 10 van de charts.
Deze zomer pas.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Wanneer zijn ze groot geworden in Bels? Heb het idee dat ik het al smerig lang hoor op stubru
Neh eerder toch al? Sws afgelopen winter/lente. Er staat me een bepaalde anecdote bij over bazart toen het sowieso smerig koud en donker wasquote:
Ja klopt, Goud was al in januari op 1. Chaos pas deze zomer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Neh eerder toch al? Sws afgelopen winter/lente. Er staat me een bepaalde anecdote bij over bazart toen het sowieso smerig koud en donker was
Goud is wel hardquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja klopt, Goud was al in januari op 1. Chaos pas deze zomer.
Bazen zijn 't.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Liever snel naar de hel dan traag naar de hemel. Dat zijn teksten.
De eerste keren ook op stubru, maar nu gewoon spotify. Het kwam voorbij in een playlist.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Bazen zijn 't.
Waar heb je 't gehoord? Radio?
quote:
Lekker hoor, zelf gemaakt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:27 schreef napoleonfour het volgende:
ik had er wel een stukje huisgemaakte appeltaart bij.
Vriend van mijn moeder, ja die kan wel bakkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |