hoezoquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou de hond eerder Mendoza noemen.
Intellectuelen naamquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:23 schreef Saind het volgende:
We hebben ook nog een poes gehad die Lousewies van der Laan heette. Dat was echt een sterke naam.
oh, najah deze hond was van twee sommeliers. Wonen tegenwoordig in de Schotland.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vind ik een mooiere naam en die staat ook op die fles.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:23 schreef Saind het volgende:
We hebben ook nog een poes gehad die Lousewies van der Laan heette. Dat was echt een sterke naam.
ja ook de bakker.quote:
mijnes welquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Katten een naam geven is vrij nutteloos. Die krengen luisteren toch nooit.
De laatste 2 jaar valt het vaak niet mee anders.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voetbal kijken is nooit iets mis mee.
Ja, dat zeg je altijd en toch ga je weer kijken. Lekker man.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De laatste 2 jaar valt het vaak niet mee anders.
Ik kijk niet veel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je altijd en toch ga je weer kijken. Lekker man.
Gelukkig niet alle 9.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb dit seizoen 4 wedstrijden van Feyenoord gezien
best veelquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kijk niet veel.
Ik heb dit seizoen 4 wedstrijden van Feyenoord gezien en pak hier en daar Arsenal mee.
En af en toe Southampton.
En dan soms een toppertje in de premier league.
Ik heb een vrouw die nogal veel kijkt van de premier league.quote:
Ajax wordt wel langzaamaan wat leuker, maar de rest houdt echt niet over qua teamspel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Correctie, eredivisievoetbal kan ik niet aanzien.
Ik kijk niet veel Arsenal-wedstrijden om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Die Cazorla he, die kan er niets van.
Ik geniet de laatste weken enorm van Arsenal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk niet veel Arsenal-wedstrijden om eerlijk te zijn.
Ja, dat lees ik overal. Goede allround-aanval waarmee ze, als de Arsenal-weeën niet opspelen, lang mee kunnen blijven doen om de eindzege.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik geniet de laatste weken enorm van Arsenal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |