Wat een prachtige historiekquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 08:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, ik ken de geschiedenis, heb in dezelfde wijk gewoond als waar stijn nu woont.
Heb je ook spannende foto's?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 08:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor meer spannende verhalen kun je een dm sturen.
Gisteren nog dat time laps filmpje gezien van Rotterdam met de mist? Zag er ook alleraardigst uit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 08:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Over prachtig gesproken, er hangt een hele dikke mist boven het Nederlandse polderlandschap.
Klinkt als een sprookje. Ik kan de glinsterende dauwdruppels al bijna in m'n ogen voelen prikken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 08:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Over prachtig gesproken, er hangt een hele dikke mist boven het Nederlandse polderlandschap.
Hoe bedekter hoe mooierquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 08:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gisteren nog dat time laps filmpje gezien van Rotterdam met de mist? Zag er ook alleraardigst uit.
Wellicht het zoveelste stadionplan van Feyenoord. Zie Feyenoord topic. Man man man. Ik lach en ik schater. Wat een kneuzenkermis blijft dat tochquote:
toepasselijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 08:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wellicht het zoveelste stadionplan van Feyenoord. Zie Feyenoord topic. Man man man. Ik lach en ik schater. Wat een kneuzenkermis blijft dat toch
lekker toch?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb me een klein beetje verslapen. Moest om 07.00 opstaan...
Volgende week mag ik 6 dagen lang aan de bak. Zelfs op zaterdag en zondag.quote:
ja maar ik kan niet ivm feest van oudersquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende week mag ik 6 dagen lang aan de bak. Zelfs op zaterdag en zondag.
Straks eerst even een wedstrijdje spelen. Jij morgen weer?
Gefeliciteerd, met wat dan ook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 09:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja maar ik kan niet ivm feest van ouders
Bij ons is volgende week een bekerronde. Die laat ik dus ook schieten.quote:
Bedanktquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, met wat dan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |