Als zo'n Giroud gewoon lekker op het bankie blijft als ie weer fit is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dat lees ik overal. Goede allround-aanval waarmee ze, als de Arsenal-weeën niet opspelen, lang mee kunnen blijven doen om de eindzege.
meen jequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, dat lees ik overal. Goede allround-aanval waarmee ze, als de Arsenal-weeën niet opspelen, lang mee kunnen blijven doen om de eindzege.
Regressieve Wenger says no.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als zo'n Giroud gewoon lekker op het bankie blijft als ie weer fit is.
goedquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:54 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb even wat ideetjes voor awards achter gelaten. Doen jullie dat ook?
vrouw van wiequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 00:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
http://www.thevoiceofholl(...)er_we_ve_got_tonight
Is dat nou de vrouw van ?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:54 schreef onlogisch het volgende:
Overigens vind ik het wel jammer dat Rene het hazenpad heeft verkozen gekozen.
Joden lopen inderdaad altijd weg
Helemaal nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 07:56 schreef Jojoortje het volgende:
Oja het is zaterdag. Iedereen nog in bed.
Hij is een keer niet levensmoe?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 08:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mijn trein is bijna bij Leiden. Ik ga er vanuit dat Stijn netjes op het perron blijft staan.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 08:13 schreef opperkleurder het volgende:
We zijn zonder kleerscheuren langs station de vink gekomen. Wel vreemde naam voor een station. Volgens mij het enige station in Nederland zonder plaatsnaamaanduiding.
quote:Het station lag destijds op de gemeentegrens van Leiden en Voorschoten, die ter plekke gevormd werd door de spoorweg. De twee perrons waaruit het station toen bestond lagen als gevolg daarvan in verschillende gemeenten. Als gevolg daarvan werd De Vink dan ook het enige NS-station in Nederland zonder plaatsnaam.
quote:De buurtschap is ontstaan rond het landhuis Ter Wadding en was dankzij de twee grote speeltuinen van de Groote Vink en de Oude Vink vooral bekend als uitstapje voor Leidenaren die daar in de eerste helft van de 20e eeuw hun vertier zochten. Behalve een spoorweghalte was hier ook een halte van de Blauwe tram tussen Leiden via Voorschoten naar Den Haag.
quote:Een buurtschap is in Nederland een kleine bewoonde plaats met een eigen naam maar vaak zonder officieel middelpunt zoals een kerk of marktplein.
Wat een prachtige historiekquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 08:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, ik ken de geschiedenis, heb in dezelfde wijk gewoond als waar stijn nu woont.
Heb je ook spannende foto's?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 08:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor meer spannende verhalen kun je een dm sturen.
Gisteren nog dat time laps filmpje gezien van Rotterdam met de mist? Zag er ook alleraardigst uit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 08:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Over prachtig gesproken, er hangt een hele dikke mist boven het Nederlandse polderlandschap.
Klinkt als een sprookje. Ik kan de glinsterende dauwdruppels al bijna in m'n ogen voelen prikken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 08:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Over prachtig gesproken, er hangt een hele dikke mist boven het Nederlandse polderlandschap.
Hoe bedekter hoe mooierquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 08:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gisteren nog dat time laps filmpje gezien van Rotterdam met de mist? Zag er ook alleraardigst uit.
Wellicht het zoveelste stadionplan van Feyenoord. Zie Feyenoord topic. Man man man. Ik lach en ik schater. Wat een kneuzenkermis blijft dat tochquote:
toepasselijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 08:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wellicht het zoveelste stadionplan van Feyenoord. Zie Feyenoord topic. Man man man. Ik lach en ik schater. Wat een kneuzenkermis blijft dat toch
lekker toch?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 09:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb me een klein beetje verslapen. Moest om 07.00 opstaan...
Volgende week mag ik 6 dagen lang aan de bak. Zelfs op zaterdag en zondag.quote:
ja maar ik kan niet ivm feest van oudersquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende week mag ik 6 dagen lang aan de bak. Zelfs op zaterdag en zondag.
Straks eerst even een wedstrijdje spelen. Jij morgen weer?
Gefeliciteerd, met wat dan ook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 09:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja maar ik kan niet ivm feest van ouders
Bij ons is volgende week een bekerronde. Die laat ik dus ook schieten.quote:
Bedanktquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, met wat dan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |