quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:31 schreef praadje het volgende:
Hij komt op mij arrogant over, zoals hij doet. Alsof de band om hem moet draaien. Maar goed, ik hoop dat het verandert en gelijk korte metten maken met irritant gedrag. Na 4 maanden pas iets zeggen is heel lastig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in een spoiler
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2016 16:41:44 ]
Dus ik heb er een abonnee bij?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:53 schreef HighVolume het volgende:
Die kerel is gewoon baas. Hij heeft een vrij nietszeggend leven zoals een ieder met als gezamelijk hoogte punt dat hij misschien ooit een baan krijgt.
Kijkt lekker weg en het doet mij denken aan mijn vroegere jaren dat ik me een enorme loser voelde.
Nu tig jaar later getrouwd en 2 kids. Af en toe kijk ik wel met heimwee terug aam die veilige tijd.
Dit zie ik terug bij Bradley.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dus ik heb er een abonnee bij?
Tof, heb er nu al 80 geloof ikquote:
FOK!kers tellen dubbel hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Tof, heb er nu al 80 geloof ikOndanks dat het een hoop FOK!kers zijn groeit mijn kanaal best hard
Sja, je kan niet iedereen pleasen hequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 17:02 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik vind die zanger ook irritant, zijn hele voorkomen irriteert me gewoon. Totaal geen uitstraling, nerd , en zijn stem is op de filmpjes net zo goed als dat ik aan het schijten ben.
Maarja die meid kan ook niet zingen als ik het zo hoor, maar daar kun je tenminste nog naar kijken
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]Mag hij dan ook niet meer mee naar Slagharen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in een spoiler
Ach , maar het kan best een toffe gast zijn hoor. Maar ik ken hem dan ook nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 17:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Sja, je kan niet iedereen pleasen heSommige vinden die zanger wel goed en wel uitstraling hebben, andere niet, maar goed. Sommige vinden ook dat ik goed kan zingen, en dat vind ik zelf ook niet
Klopt zeer zeker, maar er is wel chemiequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 17:31 schreef HighVolume het volgende:
Een zanger/frontman kan een band echt breken met een non verbale kut uitstraling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Het is alleen nog wat lastig voor hem omdat hij nog nooit in een band heeft gespeeld hiervoor.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2016 17:39:04 ]
Nee precies.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 17:31 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ach , maar het kan best een toffe gast zijn hoor. Maar ik ken hem dan ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat moeten we hier nou van zeggen hé...
[ Bericht 24% gewijzigd door Moira op 21-10-2016 19:43:55 ]
Ah vandaar, dan heb ik niks gezegd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 17:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het is alleen nog wat lastig voor hem omdat hij nog nooit in een band heeft gespeeld hiervoor.
Hij leert het nog welquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:35 schreef HighVolume het volgende:
[..]
Ah vandaar, dan heb ik niks gezegd.
Hee Adriaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 18:52 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Wat is Adriaan z'n Fok!account?
Zul je zien dat Bassie uit jaloezie weer een klacht indient tegen BradgeTV...quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:07 schreef chroestjov het volgende:
Bradley & Adriaan - Op Reis Door Nederland lijkt mij wel een leuke serie.
Hij wil liever niet in vlogs, behalve in bandformatie want hij hoeft "Die bekendheid" nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:07 schreef chroestjov het volgende:
Bradley & Adriaan - Op Reis Door Nederland lijkt mij wel een leuke serie.
Maak er een Q&A&Q van en stel ons vragen in je filmpje, wij weten nu al zóóóóóóóó vééééél van je .quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
Als er iemand nog wat vragen heeft voor de Q&A van a.s zondag, let me know
voor de q&a.Heb jij ooit gevochten ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
Is al eens langsgekomen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:06 schreef HighVolume het volgende:
[..]
voor de q&a.Heb jij ooit gevochten ?
'Wat een chaos vanavond!'quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
Even een korte Zeurchauffeur van de afgelopen 3 dagen.
Wat een fucking snob.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hij wil liever niet in vlogs, behalve in bandformatie want hij hoeft "Die bekendheid" niet
Voor dat tijdstip (Kwart voor 7) Was het er behoorlijk druk, normaliter rijd er dan al geen hond meer.quote:
Naast de Bradge word je al snel een bekendheid op FOK!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Begrijp het ook wel hoor, maar goed, het is maar wat je bekend noemt
Zou wel chill zijn om ook buiten FOK! om wat bekendheid op te bouwen, m`n kanaal is misschien niet denderen qua kwaliteit, maar het is (vind ik) wel divers.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Naast de Bradge word je al snel een bekendheid op FOK!
Kwaliteit komt wel als wat meer gaat doen qua editten en wat gaat werken aan onderwerpen en dergelijken. Het publiek wat van FOK! komt kan wel dienen als een (kleine) kickstart voor je kanaal!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zou wel chill zijn om ook buiten FOK! om wat bekendheid op te bouwen, m`n kanaal is misschien niet denderen qua kwaliteit, maar het is (vind ik) wel divers.
Ja precies, heb je helemaal gelijk in, kan inderdaad dienen als kickstartquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kwaliteit komt wel als wat meer gaat doen qua editten en wat gaat werken aan onderwerpen en dergelijken. Het publiek wat van FOK! komt kan wel dienen als een (kleine) kickstart voor je kanaal!
Met die kijk op het leven is niets mis, maar ik doelde meer op dingetjes zoals je zeurchauffeur serie of je Toerist uithangen in.... serie. Zulke soorten dingetjes vond ik wel leuk en kunnen wellicht doelgroepen aanspreken die je gaan volgen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja precies, heb je helemaal gelijk in, kan inderdaad dienen als kickstart
Maar hoe bedoel je, werken aan onderwerpen? Dacht juist dat het vrij nuchtere kijkje in mijn leven wel wat zou zijn, maar, niet?
Oh op die manier, nouja, de zeurchauffeur is er weer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met die kijk op het leven is niets mis, maar ik doelde meer op dingetjes zoals je zeurchauffeur serie of je Toerist uithangen in.... serie. Zulke soorten dingetjes vond ik wel leuk en kunnen wellicht doelgroepen aanspreken die je gaan volgen.
Ik heb juist het idee van wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:07 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Tja, erg veel progressie zit er niet in sinds Bretsj een jaar geleden begon met vloggen.
Zeurchaffeurquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
Bedankt ff kijken.quote:
Ik ben het hier wel mee eens, ik had eigenlijk ook meer progressie verwacht, en vooral m.b.t. het uithangen van de toerist zijn er verwachtingen gecreëerd die momenteel absoluut niet worden ingelost.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:07 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Tja, erg veel progressie zit er niet in sinds Bretsj een jaar geleden begon met vloggen.
Maakt niet uit, ik vond die 'chaos' wel droogquote:
Ja, is natuurlijk geen echte chaos, maar ik vond het wel een behoorlijke drukte voor die dag en dat tijdstipquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 00:07 schreef Voszje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik vond die 'chaos' wel droog
Waarom?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 01:43 schreef donald_dick het volgende:
Wij willen elke week een weegmomentje
zeaaaaaaaaaaauwquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
Het viel hier nog wel mee, laatst stond het bij de Gooische Brink tot aan de Lange Straat helemaal vast (Weet niet of je die straat en die parkeergarage kent?) Stukje is 300-400 meter, heb ik 15 minuten over gedaanquote:
Moet je vanmiddag door het centrum gaan rijden, staat muurvast.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 03:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het viel hier nog wel mee, laatst stond het bij de Gooische Brink tot aan de Lange Straat helemaal vast (Weet niet of je die straat en die parkeergarage kent?) Stukje is 300-400 meter, heb ik 15 minuten over gedaan
waarom zou je dat dan gaan doenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 07:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Moet je vanmiddag door het centrum gaan rijden, staat muurvast.
Eigenlijk probeer ik braddie aan te sporen dit te doen met dashcamquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 07:21 schreef HighVolume het volgende:
[..]
waarom zou je dat dan gaan doen
Het is auto, geen ootoo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
ok.. nou we wachten in spanning af.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 07:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Eigenlijk probeer ik braddie aan te sporen dit te doen met dashcam
Tof filmpje man.quote:
Zou gecombineerd kunnen worden met de zeurchauffeurquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:09 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
helaas niet
Misschien is het reisbudget op
Idd, telkens die zelfde stukjes in Hilversum is ook zo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:19 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zou gecombineerd kunnen worden met de zeurchauffeur
Vond die met die chaos wel sensatiequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, telkens die zelfde stukjes in Hilversum is ook zo.
Nja, eigenlijk wel aangezien het zo eeuwen is uitgesproken in NL (ook 'automaat' enzo). 't Is iets van de laatste tijd om daar schijt aan te hebben, mensen het dus steevast 'auwtoo' blijven noemen en het nu 'raar' klinkt als je 't als 'ootoo' uitspreekt. Is eigenlijk juist normaal. Maar goed, lekker offtopicquote:
Dan was het een voiture.quote:
Komt van de 'automobile' van de Franstalige Cugnot uit de 18e eeuwquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:38 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dan was het een voiture.
Ok, ontopic. Wat voor vlog kunnen we vandaag verwachten, Bradge?
Ah, une automobile. Touché.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Komt van de 'automobil' uit de 18e eeuw
Braddie draait zich nog een keer om denk ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:38 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dan was het een voiture.
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Braddie draait zich nog een keer om denk ik
Ik geef hem groot gelijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Braddie draait zich nog een keer om denk ik
sowieso vanavond laat de vlog van het optreden. verder weet ik het niet eigenlijk:Pquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:38 schreef Voszje het volgende:
[..]
Dan was het een voiture.
Je zit samen met een vrouw vast in de lift. Je moet zes uur in de lift blijven en de vrouw kletst de gehele zes uur vol. Heb je dan liever dat die vrouw Sanne Hans is of Kim Feenstra?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 13:05 schreef KoningPils het volgende:
MUZ / Gitaarspel verbeteren middels youtube filmpjes
Bradge grijp je kans en speel hierop in.
Dat moet ik helaas welquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 07:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Moet je vanmiddag door het centrum gaan rijden, staat muurvast.
Ik denk eigenlijk dat hij überhaupt niet heeft nagedacht over die optie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 15:53 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Het was vandaag toch prima weer om te fietsen?
Staat er inquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 15:46 schreef Oberkullie het volgende:
Braddie als je kon kiezen tussen een VW Golf IV met Cruise control en de Twingo wat zou je dan kiezen
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:54 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Een korte vlog over je ervaring met betrekking tot het optreden lijkt me wel leuk.
Je ervaring met je nieuwste aankoop, sfeer in de zaal, wat vond het publiek ervan, drukte, foutjes etc.quote:
Niet alles van Braddie willen wetenquote:Op zondag 23 oktober 2016 11:22 schreef Azpilicueta het volgende:
Nog even en ik weet meer van Braddie dan van mezelf
quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet alles van Braddie willen weten![]()
Veel van jezelf willen weten
Kon effe niets originelers bedenkenquote:
Hmmm....die bassiste heeft echt een hele matige stemquote:Op zondag 23 oktober 2016 14:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Teaser van het optreden, alleen de zelfgeschreven nummers
Ach, ze is flink gegroeid sinds de laatste keer en ze doet het maar wel ffquote:Op zondag 23 oktober 2016 16:41 schreef starla het volgende:
[..]
Hmmm....die bassiste heeft echt een hele matige stem
Groeien is leuk en aardig, maar het publiek moet dit wel aanhoren hè? Volgens mij heb ik niet één zuivere noot gehoord. Kan ook liggen aan dat zij zichzelf nauwelijks hoorde natuurlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ach, ze is flink gegroeid sinds de laatste keer en ze doet het maar wel ff
Kan toch?quote:
Haha, ja, het kan zeker.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:31 schreef starla het volgende:
[..]
Kan toch?Ik bedoel, die zanger kreeg er flink van langs, maar oh wee als je iets over die bassiste zegt.
Dan wordt er duidelijk met 2 maten gemeten door Brad...
deels bewegingsvrijheid en deels gewoon het te kleine podium.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:40 schreef Voszje het volgende:
Brad, jij staat voornamelijk naast het podium of ervoor. Was dit ook vanwege de bewegingsvrijheid die je dan hebt, daar het podium niet zo groot is? Ik zat er eigenlijk continu op te letten en hierdoor oogde het voor mij rommelig.
Gaarne quotes, want behoorlijk vaak is een kwalificatie die in jouw hoofd bestaat volgens mij.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
maar het gebeurd behoorlijk vaak dat je op de zangkwaliteiten van de leden terugkomt.
Wat een teaserquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
En er komt ook een kort ander vlogje aan vanavond. Want wat ik net meemaak....
Ik heb een krachtige vrij zuivere maar zwakke stem als in ik heb heel snel dat ik oversla of noten al niet meer haal.quote:
Geen 'evaluatie' van het optreden jammer genoeg. Desalniettemin een interessante video voor de liefhebber.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Puntje van m'n stoel ...quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
En er komt ook een kort ander vlogje aan vanavond. Want wat ik net meemaak....
komt er ook straks aanquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:12 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Geen 'evaluatie' van het optreden jammer genoeg. Desalniettemin een interessante video voor de liefhebber.
De zangeres maakt het echt te bont.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ok, iedereen staat er als een zouten zak bij behalve de drummer, die heeft lekkere energie en jij omdat je vrijelijk rondloopt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
oh en ik ben niet verliefd hoorMaar zangles is niet iets wat wij kunnen opdringen. Dat moet vanuit hunzelf komen. kritiek op performance kan je wel verbeteren doormiddel van kritiek. Daar kan je het over hebben en dergelijk. Maar zang moet echt les genomen voor worden
Wat maakt het uit joh? Het zijn geen professionals en dat willen ze waarschijnlijk ook niet worden. Ze hebben er lol in en er zijn luisteraars die het leuk vinden, dikke prima toch?quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:36 schreef starla het volgende:
[..]
Ok, iedereen staat er als een zouten zak bij behalve de drummer, die heeft lekkere energie en jij omdat je vrijelijk rondloopt.
Met andere woorden: typisch de stage performance van een bandje dat niet in zijn eigen muziek gelooft zoals veel coverbandjes.
Je krijgt pas échte energie als je je muziek geweldig vindt en/of optreden geweldig vindt. Dat straalt jullie band dus absoluut niet uit.
Ja, maakt ook niets uit, maar ik geef mijn mening waar Brad specifiek om vraagt. Dikke prima toch?quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat maakt het uit joh? Het zijn geen professionals en dat willen ze waarschijnlijk ook niet worden. Ze hebben er lol in en er zijn luisteraars die het leuk vinden, dikke prima toch?
Mja, heb soms het idee dat je er een beetje op door blijft hameren, hij heeft tenslotte al aangegeven er niet meer over te willen praten omdat het anders een gebed zonder eind wordt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:41 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, maakt ook niets uit, maar ik geef mijn mening waar Brad specifiek om vraagt. Dikke prima toch?
Hij vroeg of ik kritiek wilde geven op de stage performance, dan doe ik dat en dan wordt dat nu weer doorhameren genoemd.... Moet niet gekker wordenquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja, heb soms het idee dat je er een beetje op door blijft hameren, hij heeft tenslotte al aangegeven er niet meer over te willen praten omdat het anders een gebed zonder eind wordt.
Maar mening geven mag natuurlijk
Rustig maar hoor, ik zei alleen dat het op mij zo over kwamquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:47 schreef starla het volgende:
[..]
Hij vroeg of ik kritiek wilde geven op de stage performance, dan doe ik dat en dan wordt dat nu weer doorhameren genoemd.... Moet niet gekker worden
Zeg dan meteen: alleen positieve feedback graag in dit topic.
En helaas zien we niet hoe afgeladen "Cafe de Koning" is.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
De zangeres maakt het echt te bont.
Ja hoor, ik bedoelde het ook niet zoquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:53 schreef starla het volgende:
Niemand hier vindt de zang best, maar wie krijgt hier alle kritiek?
Snap je nu hoe het op MIJ overkomt Moira?
Idd, hoe reageerde het publiek ?quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:52 schreef luckass het volgende:
[..]
En helaas zien we niet hoe afgeladen "Cafe de Koning" is.
Je hebt overduidelijk heel erg veel verstand van muziek, maar om nou zo overdreven je gedachten op tafel te gooien m.b.t een bandje wat net 5 maanden samen is in de huidige samenstelling en meteen brainstormen over een wisselende samenstelling is wel een beetje overbodig.. Vind het om eerlijk te zijn ook een beetje grenzen aan het arrogante.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:53 schreef starla het volgende:
Omdat ik een muziekopleiding heb gedaan moet juist ik m'n bek houden? Of mis ik iets anders heel logisch?
Schat dat er 40-50 mensen waren.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:52 schreef luckass het volgende:
[..]
En helaas zien we niet hoe afgeladen "Cafe de Koning" is.
Keyboards waren van een ander bandje, heb ik niet op gespeeld, trekt mij eigenlijk niet echt meer het keyboardspelen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:51 schreef DeBaba het volgende:
Dat nummer aan einde klinkt wel lekker.
Maar moet ook zeggen, dat ik de zang niet best vind, noch van Adriaan, noch van de zangeres. Oefening baart kunst zullen we maar zeggen.
Zie ook 2 keyboards staan, daar nog op tekeer gegaan ?
Part of lifequote:
Wat vind je van de mening over de zang? Ben ik wel benieuwd naarquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Keyboards waren van een ander bandje, heb ik niet op gespeeld, trekt mij eigenlijk niet echt meer het keyboardspelen.
Nummer aan het einde, dan doel je op bloodhound neem ik aan? Die is inderdaad welTotaal anders dan wat we normaal doen. Beetje indie
Ik blijf er bij de zang is gewoon best prima.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:21 schreef starla het volgende:
[..]
Wat vind je van de mening over de zang? Ben ik wel benieuwd naar
Soitquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik blijf er bij de zang is gewoon best prima.
overal valt wel wat op aan te merken, zowel op mij, als de drummer, als de gitarist, als de zanger, als de bassiste. We maken muziek, hebben lol, treden zo nu en dan op, hebben een repertoire van +- 20 nummers, en mensen vinden het leuke muziek, dat is het belangrijkste.
Nu hou ik er over op
GIF van de 'middelvinger' a.u.b.quote:
Dankquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:49 schreef KoningPils het volgende:
Genoten van het optreden van de Bromkatten
Zijn er al cd's en dvd's beschikbaar?
Je hebt zelf een klein piemeltjequote:Op zondag 23 oktober 2016 23:58 schreef Paxcon het volgende:
Die Adriaan lijkt me wel een chille gozer
Vond het wel een klein podiumpje
Er waren er toch echt 3, de 3e zat net iets buitenbeeldquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:02 schreef Oberkullie het volgende:
Braddie, BozeHaas ziet maar 2 katten in het filmpje en jij hebt het over 3, hoe zit dat?
Adriaan is ook wel een chille gozer.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:58 schreef Paxcon het volgende:
Die Adriaan lijkt me wel een chille gozer
Vond het wel een klein podiumpje
quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Er waren er toch echt 3, de 3e zat net iets buitenbeeld
quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hij zegt dat er drie katten een het likken zijn, hoe kan die derde kat dan dat bord likken
Ik snap ook wel dat je die beestjes jouw restjes geeft, maar doe dat dan vanaf het bord in hun eigen bak of zo..quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:31 schreef Grunge. het volgende:
Maar even over dat likken überhaupt. Ik vind dat juist heel normaal, als er nog wat eten over is de dieren aanwezig het laten oplikken/-eten, beter dan weggooien en zij zijn er blij mee. Vervolgens afwassen en het bord is weer schoon. Ik denk dat Bradge meer moeite met het idee heeft?
Verder: prima gitaarspel! En ik hoop dat we je nog eens horen zingen.
Thanks man! Over 2 weken weerquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:43 schreef leolinedance het volgende:
Toffe gig Braadster! Keep up the good work!
En laat je vooral niet teveel afleiden door de haters
Dude! Dat klinkt echt goed! Dapper dat je dit zo deelt, en gelukkig maar, want je hebt ook vocaal heel wat in je mars! Starla heeft je trouwens mijns inziens erg veel complimenten gegeven en ik ben het er mee eens; jij bent de muzikaalste van die hele club.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat je die beestjes jouw restjes geeft, maar doe dat dan vanaf het bord in hun eigen bak of zo..
Mij horen zingen? Even kijken of ik wat heb...
http://picosong.com/hWrY/
Was toen nog een beetje aan het herstellen van een verkoudheid dus zang is niet super(Vooral de harmonie in het refrein is een beetje
)
http://picosong.com/LaNa/
Beetje bluesy gezongen, slechte engels komt naar voren(Al komt dat ook omdat ik met vowels aan het experimenteren was hier om wat toonvaster te zingen)
Oh, en de Q&A
Mee eens in combinatie met jou.quote:Op maandag 24 oktober 2016 03:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
thanks! fijn om te horen. Ben het er niet mee eens dat ik de muzikaalste ben though. die eer gaat in mijn ogen naar de drummer
De tweede is inderdaad bwoah. Maar dat eerste nummer klinkt verdomd niet slecht Brad.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat je die beestjes jouw restjes geeft, maar doe dat dan vanaf het bord in hun eigen bak of zo..
Was toen nog een beetje aan het herstellen van een verkoudheid dus zang is niet super(Vooral de harmonie in het refrein is een beetje
)
Beetje bluesy gezongen, slechte engels komt naar voren(Al komt dat ook omdat ik met vowels aan het experimenteren was hier om wat toonvaster te zingen)
Oh, en de Q&A
quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:38 schreef starla het volgende:
Dank dat je een halve vlog aan mij hebt besteed
Alleen jammer dat je niet de complimenten noemde die ik je gaf, maar ik snap dat je je frustratie kwijt wilde, want je hebt gewoon geen makkelijk leven en dan komt zo'n snol als ik ook nog eens op het kampvuurtje pissen
Die middelvinger is je vergeven, maar is die echt zo kort of leek dat maar zo?
Dus alvast de 1ste vraag voor de volgende Q&A:
Hoe lang is je middelvinger?
Verdomme Braad, ik ben zeer teleurgesteld dat mijn vragen niet beantwoord zijn in je Q&A, maar ik moet zeggen dat je zang helemaal niet slecht is. Doe dat eerste nummer gewoon eens vloggen! En dan niet 1x openemen en online knallen, maar even je best er op doen, paar takes en goed editten!quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
)
Oh, en de Q&A
Nog sterker, ik vind de stem van Brad op die geluidsopname beter klinken dan de zangeres, maar dat kan ook grotendeels toe te schrijven zijn aan dat het geen live-opname is in een kroeg en de geluidskwaliteit navenant beter is.quote:Op maandag 24 oktober 2016 03:03 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dude! Dat klinkt echt goed! Dapper dat je dit zo deelt, en gelukkig maar, want je hebt ook vocaal heel wat in je mars! Starla heeft je trouwens mijns inziens erg veel complimenten gegeven en ik ben het er mee eens; jij bent de muzikaalste van die hele club.
Men kan er boeken over schrijven.quote:Op maandag 24 oktober 2016 10:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het zit sommigen wel heel erg dwars
Katten zijn ranzige beesten man wat lul je nouquote:Op maandag 24 oktober 2016 10:50 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Je zo druk maken over een kat die van een bord likt. Zelfs zeggen dat je moeite had je eten binnen te houden. Die kat is veel schoner als jij ooit zal zijn. Katten zijn super schone dieren.
En wat is er dan zo vies? Dat die kat aan het bord likt? Waardoor het bord juist schoner word?
Speeksel van een kat was je makkelijker af als etensresten.
En als er niet goed afgewassen word, heb ik liever wat kattenspeeksel op mijn bord, als oude etensresten.
Achterlijk gedoe weer.
Al moet ik zeggen dat als ik rijst in mijn soep vind ik ook snel uitgegeten ben, maar dat heeft dan niets met die katten te maken. Sambal in de soep vind ik dan weer heel normaal. Doe ik hier ook regelmatig.
Jij bent een ranzig beest.quote:Op maandag 24 oktober 2016 10:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Katten zijn ranzige beesten man wat lul je nou
Geloof er helemaal niets van.quote:Op maandag 24 oktober 2016 10:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik laat overal geen haar achter en lik niet de hele dag aan mijn geslacht
Ja, maar als je nou nog niet doorhebt dat Braddie schijt heeft aan de mening van een ander dan heb je niet echt opgelet de laatste tijd. Het maakt niet uit of het over muziek gaat, dieet, ritme, werk of noem het maar op. Hij wil er niks van weten dus het heeft ook geen zin om daar constant op terug te vallen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 09:59 schreef starla het volgende:
[..]
Nog sterker, ik vind de stem van Brad op die geluidsopname beter klinken dan de zangeres, maar dat kan ook grotendeels toe te schrijven zijn aan dat het geen live-opname is in een kroeg en de geluidskwaliteit navenant beter is.
Wat ik jammer vind, zoals je zegt, is dat Brad uit mijn kritiek die ik gaf, heel secuur de negatieve feedback destilleerde en niet de positieve. Dat vond ik nogal frappant.
Wat ik ook een saillant gegeven vind is dat er over de kritiek op de zang van eigenlijk iedereen hier in dit topic behalve Brad zelf, heen wordt gekeken zonder enige vorm van zelfkritiek.
Als je van 7 à 8 mensen hoort dat het niet lekker klinkt, dan lijkt me dat om iets te bespreken op een openlijke en hartelijke manier met de zangeres, zo van: 'joh, mensen vonden ons leuk en blabla, maar ik heb van veel mensen gehoord dat je nog ff iets meer aan je zang moet werken'.
Ik had het idd wat subtieler kunnen brengen en mijn intenties wat duidelijker kunnen maken (dat noemen we dus zelfkritiek) dat daarover gecommuniceerd moet worden. That's it. Want nu is het het neutrale publiek, maar op een gegeven moment -vooral als je meer gigs gaat geven- gaat dat zeker binnen de band frictie opleveren omdat je bijvoorbeeld niet geboekt wordt vanwege de slechte zang.
Op de zaken vooruitlopen? Wellicht. Maar negeer negatieve feedback niet, dat gaat echt tegen je werken op den duur.
That's all
Moet je ook láten doen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 10:57 schreef Doublepain het volgende:
en lik niet de hele dag aan mijn geslacht
Ik weet niet hoeveel hier aan gerommeld is... maar wtf, die eerste is écht goed.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
)
Oh, en de Q&A
Dat vond ik dus ook al zo bijzonder. Maarja, Bs die hypocriet is is natuurlijk ook niets nieuws.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:20 schreef ambertje90 het volgende:
Ok, dus katten die borden likken zijn vies maar zo'n cavia laat je lekker aan je vingers likken en in huis pissen?
Braddie je moet echt meedoen met idols! Damnquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
)
Oh, en de Q&A
Ja dat dus. Het is gewoon niet hygiënisch. Bovendien heeft een dier een eigen voerbakje.quote:Op maandag 24 oktober 2016 10:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Katten zijn ranzige beesten man wat lul je nou
Misschien maar eerst 'the voice...'quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:04 schreef groggy het volgende:
[..]
Braddie je moet echt meedoen met idols! Damn
'' I am a dancerrrrrr''quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:04 schreef groggy het volgende:
[..]
Braddie je moet echt meedoen met idols! Damn
Beetje galm, wat EQ, compressie, meer niet.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:04 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel hier aan gerommeld is... maar wtf, die eerste is écht goed.![]()
Ik heb daar zelf weinig moeite mee eerlijk gezegd bij zowel mijn hond als kat niet.quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:06 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja dat dus. Het is gewoon niet hygiënisch. Bovendien heeft een dier een eigen voerbakje.
Ik heb ook 1 schoteltje waar een logeerkat wel eens van eet, no way dat ik die zelf gebruik
Nooit van die gast gehoord eerlijk gezegdquote:Op maandag 24 oktober 2016 14:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
Straks komt er weer een vlog online
Deze is in 13 uur al +- 270 keer bekeken, niet verwacht.
Nou, nu snap ik waarom ik nog nooit van die gast had gehoord; wat een inhoudsloos, infantiel, borsttrommelend apengedrag van die nep mocro.quote:
7-8 zoietsquote:Op maandag 24 oktober 2016 16:32 schreef PimD het volgende:
Tot wanneer heb je eigenlijk in Sinterklaas geloofd Bradley?
Waarom niet? Ik hoorde dit nieuwsbericht op de radio en besloot er toen m`n mening over te geven.quote:
#5quote:Op maandag 24 oktober 2016 16:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
Vlogs voor vandaag:
- DeZeurendeChauffeur #5
- Unboxing Dashcam.
Nou, omdat je zo in je rant opgaat dat je rijconcentratie niet echt op niveau blijft.quote:Op maandag 24 oktober 2016 16:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
Waarom niet? Ik hoorde dit nieuwsbericht op de radio en besloot er toen m`n mening over te geven.
Tip: vanaf 2:34 op halve snelheid afspelen. Gvdquote:
Jij praat nooit in de auto als er iemand anders aanwezig is?quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:00 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Nou, omdat je zo in je rant opgaat dat je rijconcentratie niet echt op niveau blijft.
Sinterklaasliedjes zijn heul geen kut muziek!quote:
HAHAHAHAquote:Op maandag 24 oktober 2016 17:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Tip: vanaf 2:34 op halve snelheid afspelen. Gvd![]()
Godver, ik pis in m'n broek.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Tip: vanaf 2:34 op halve snelheid afspelen. Gvd![]()
Want jij praat niet met mensen terwijl je auto rijd? Kan prima, aandacht verdelen heet dat, Sarcast.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:00 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Nou, omdat je zo in je rant opgaat dat je rijconcentratie niet echt op niveau blijft.
Niemand wil met mij meerijden.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Jij praat nooit in de auto als er iemand anders aanwezig is?
quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:09 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Niemand wil met mij meerijden.
Maar ik heb wel eens een testje gedaan, en ik heb 43% van mijn concontratie nodig om te rijden. Kan me voorstellen dat dat bij een beginner met rugzakje wat meer is.
Waarom wil er niemand met je meerijden?quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:09 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Niemand wil met mij meerijden.
Maar ik heb wel eens een testje gedaan, en ik heb 43% van mijn concontratie nodig om te rijden. Kan me voorstellen dat dat bij een beginner met rugzakje wat meer is.
Ik wel, maar dan wel met de skelter.quote:
Spotte ik daar nou je ID?quote:
Goed gezienquote:Op maandag 24 oktober 2016 17:18 schreef Voszje het volgende:
[..]
Spotte ik daar nou je ID?Ziet er wel uit als een nette dashcam overigens, maar nog niet zoveel van gezien natuurlijk.
Op de site staat dat die beeldhoek 170 graden is, dus ik ga daar dan maar vanuit, heb er verder niet veel verstand van.quote:
Nice! Het is echt een hok.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben het met Brad eens dat de Multipla erg lelijk is.
Dit is 135 graden diagonaal: (112 horizontaal)quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
Op de site staat dat die beeldhoek 170 graden is, dus ik ga daar dan maar vanuit, heb er verder niet veel verstand van.
Maakt mij eigenlijk bar weinig uit, het is een dashcam, stuk praktischer dan een telefoon, beeldhoek is ook wijder.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:26 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Dit is 135 graden diagonaal: (112 horizontaal)
Wel fijn dat je vanwege foute advertering je geld makkelijk terug krijgt.
Ja, dat niet alleen, die telefoon struggled echt heel erg met helderheid en dergelijk. Dus dan maar weer terug naar een dashcam, weliswaar een goedkope maar achquote:Op maandag 24 oktober 2016 17:50 schreef ambertje90 het volgende:
Ja dat heb ik geprobeerd je te vertellen toen je met de phoon ging filmen.
Kloptquote:Op maandag 24 oktober 2016 17:58 schreef PimD het volgende:
Het valt me mee, het adres op het pakketje is van het Sigarenmagazijn, niet van de Slee zelf
quote:
Wat een god.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]![]()
Ben er gelukkig niet alleen in
![]()
Gelijk heb je !quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:20 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wat een god.![]()
Ik heb alles wel gezegd wat ik zeggen wou de afgelopen dagen en ik ben er wel behoorlijk klaar mee.
Anyway, je hebt een leuke intro, maar geen outro. Nu stopt het ineens, als je gewoon zegt 'dit was het weer tot de volgende vlog' is dat al een stuk beter vind ik.
Just my 2 cents.
87*.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Gelijk heb je !
Outro moet ik nog wat op verzinnen, komt wel goed
Loop al richting de 100 subs, heb er 88 nu
hmmmm.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
87*.![]()
Nu weer 88, ik heb mezelf geabonneerd.
Laat iemand gewoon een outro maken, vast wel mensen die dat willen doen.
Wie heeft die intro gemaakt dan?quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
hmmmm.
Nouja, als iemand zich aanbied?
Webhawk.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wie heeft die intro gemaakt dan?
Welke middelvinger?quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kan iemand please een .gif maken van die middelvinger?
Nou, vraag het hem!quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Webhawk.
Ik héb wel een outro, maar daar staat 'Klik hier om te abonneren" Midden in beeld, en vervolgens kan je nergens op klikken
Wat is eigenlijk het doel van Zeurchauffeur? Je gaf in een vorige video aan heel lang over je rijbewijs te hebben gedaan en dat je dat heel depressief en onzeker heeft gemaakt. Waarom dan nu die frustratie op anderen botvieren? Het siert je in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
hier leg ik het een en ander uit.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:38 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het doel van Zeurchauffeur? Je gaf in een vorige video aan heel lang over je rijbewijs te hebben gedaan en dat je dat heel depressief en onzeker heeft gemaakt. Waarom dan nu die frustratie op anderen botvieren? Het siert je in ieder geval niet.
Yep, ik volg zijn kanaal. De man is echt te komisch.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
Jullie zouden hem eigenlijk zelf moeten bossen, de fuck is die kerel
Dat is toch die knakker die achter die kneuzenvlogger uit poelenburg aanrende?
Omdat het een act is en ik vind het bijzonder grappig.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:38 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het doel van Zeurchauffeur? Je gaf in een vorige video aan heel lang over je rijbewijs te hebben gedaan en dat je dat heel depressief en onzeker heeft gemaakt. Waarom dan nu die frustratie op anderen botvieren? Het siert je in ieder geval niet.
Dat heb je snel gedaan.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb een outro gefixt trouwensKomt aan het einde (duh
) Van DeZeurendeChauffeur die straks online staat.
Zo iets?quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Kan iemand please een .gif maken van die middelvinger?
quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik heb een outro gefixt trouwensKomt aan het einde (duh
) Van DeZeurendeChauffeur die straks online staat.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:48 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Zo iets?
[ afbeelding ]
Verder leuke vlog hoor Braddie
quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:48 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Zo iets?
[ afbeelding ]
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #101quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
Heb hem ingesteld als UI, maar hij beweegt nietIemand?
Voor de haterzzz.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:48 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Zo iets?
[ afbeelding ]
http://im2.ezgif.com/tmp/ezgif-3983690957.gifquote:Op maandag 24 oktober 2016 18:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
Heb hem ingesteld als UI, maar hij beweegt nietIemand?
Ooh.. Bij mij werkte 'ie wel als ik 'm upload als uiquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
Die is te groot qua kb's
Denk dat als je hem 48x48 maakt dat 'ie wel goed is qua grootte.
lokko.... helemaal lokko dezequote:Op maandag 24 oktober 2016 18:48 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Zo iets?
[ afbeelding ]
Grappig is het maar ik twijfel aan de act...quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:43 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Omdat het een act is en ik vind het bijzonder grappig.
Je moet niet twijfelen aan m`n act, want het IS een actquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:09 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Grappig is het maar ik twijfel aan de act...
Daarom heb ik nog steeds een ritje te goed in de bradmobiel.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:09 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Grappig is het maar ik twijfel aan de act...
Hij is ook te grootquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:00 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ooh.. Bij mij werkte 'ie wel als ik 'm upload als ui
Ligt aan m'n abo denk ik, ik mag maximaal 100kb zie ik.Wat is de standaard?
[ afbeelding ] werkt deze wel?
Die komt `r`aanquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:10 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Daarom heb ik nog steeds een ritje te goed in de bradmobiel.
Ik ga nu kijken.quote:
Hoeveel kb mag het maximaal zijn? Deze dan?quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hij is ook te grootFOK! is kutttttt
Vanaf de eerste dashcam filmjes van je doe je zo, als ik je hoor met vrienden in de auto dan doe je ook al zo wild. Ik geloof de act niet zo. Wel aardig gevonden als excuus, maar nee je bent echt.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je moet niet twijfelen aan m`n act, want het IS een act
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |