Waarom?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 01:43 schreef donald_dick het volgende:
Wij willen elke week een weegmomentje
zeaaaaaaaaaaauwquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
Even een korte Zeurchauffeur van de afgelopen 3 dagen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
Het viel hier nog wel mee, laatst stond het bij de Gooische Brink tot aan de Lange Straat helemaal vast (Weet niet of je die straat en die parkeergarage kent?) Stukje is 300-400 meter, heb ik 15 minuten over gedaanquote:
Moet je vanmiddag door het centrum gaan rijden, staat muurvast.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 03:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het viel hier nog wel mee, laatst stond het bij de Gooische Brink tot aan de Lange Straat helemaal vast (Weet niet of je die straat en die parkeergarage kent?) Stukje is 300-400 meter, heb ik 15 minuten over gedaan
waarom zou je dat dan gaan doenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 07:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Moet je vanmiddag door het centrum gaan rijden, staat muurvast.
Eigenlijk probeer ik braddie aan te sporen dit te doen met dashcamquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 07:21 schreef HighVolume het volgende:
[..]
waarom zou je dat dan gaan doen
Het is auto, geen ootoo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
ok.. nou we wachten in spanning af.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 07:30 schreef Paul het volgende:
[..]
Eigenlijk probeer ik braddie aan te sporen dit te doen met dashcam
Tof filmpje man.quote:
Zou gecombineerd kunnen worden met de zeurchauffeurquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:09 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
helaas niet
Misschien is het reisbudget op
Idd, telkens die zelfde stukjes in Hilversum is ook zo.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:19 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zou gecombineerd kunnen worden met de zeurchauffeur
Vond die met die chaos wel sensatiequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, telkens die zelfde stukjes in Hilversum is ook zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |