abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166137756
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 19:48 schreef Geerd het volgende:
Vanaaf nog nieuwe q en a braddie ?
Morgenavond, dus er kunnen nog vragen ingestuurd worden ;)

Vannacht de filmpjes van de band.
pi_166137812
Op welke sites kom je het meest?
Wat is je laatste docu?
pi_166138944
staan genotee3r
pi_166139054
Een korte vlog over je ervaring met betrekking tot het optreden lijkt me wel leuk.
pi_166139306
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 00:54 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Een korte vlog over je ervaring met betrekking tot het optreden lijkt me wel leuk.
Hoe bedoel je?
pi_166139384
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 01:13 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Je ervaring met je nieuwste aankoop, sfeer in de zaal, wat vond het publiek ervan, drukte, foutjes etc.
pi_166139581
ooh. Ja cool!
pi_166139640
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 01:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
ooh. Ja cool!
Wat zou je volgende optreden anders doen, bijvoorbeeld.

Bedankt B-)
  zondag 23 oktober 2016 @ 01:45:59 #109
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_166139836
Bretsj-Q&A's O+. Echt een goede zet!

Wat vind je qua alcoholistische dranken het fijnst om te drinken, ook al drink je nu niet meer?
Met welk historisch figuur (allertijden) zou je weleens een gesprekje willen hebben?
Vind jij dat een single vrouw die seks heeft met een bezette man even - of at all - schuldig is?
Wat voor babydier zou je het liefst als huisdier hebben - in dit geval kan ALLES - en hoe zou je die noemen?
Wat vind je van de bio-industrie?
Ga je stemmen dit jaar en zo ja waarop?
Als je je interesseert/zou interesseren voor geschiedenis, en je zou speciefiek iets moeten kiezen, wat interesseert je dan het meest?
Wat vind je van (de muziek van) Bob Dylan (actualiteitenvraagje)?
Kijk je weleens actualiteitenprogramma's (terug)?
Documentaires?
Heb je een mening over de verkiezingen in Amerika nu, en zo ja, welke?
Je moet een kitten kiezen. Je keuzes zijn een compleet witte (vaak doof), een cyperse, een lapjeskat, een rode, een zwarte of een zwart-witte. Wat kies je? (Raskatten not included.)
Rottweiler (O+), golden retriever of chihuahua? Vertel ook meteen even welk soort hond je zou kiezen als je alle keuze had. Wat is dan je favoriete hondenras?
Wat raakt jou het meest qua leed in de wereld?
Heb je Netflix? En zo ja, wat kijk je graag?
Heb je een specifieke slaapoutfit?
Waarom vind je fietsen niet leuk?
Ga je weleens met het openbaar vervoer, en wat vind je van het openbaar vervoer?
Wat eet je het liefst op je brood? Hoeveel sneetjes (...) eet je per dag?
Wat is je guilty pleasure?
Stel, je hebt je eigen woninkje op een gegeven moment. En de muren blijven niet wit. In welke kleur(en) verf je ze dan?
Wat vind je het mooiste schoeisel voor een vrouw?
En wat voor type haar? Stijl, slag, krullen?
Wanneer heb je voor het laatst overgegeven?
Lelijkste auto?
Leukste emoji, en leukste FOK!-smiley? Stomste emoji, en stomste FOK!-smiley?
Wat mis je aan MSN wat je met WhatsApp niet kunt doen?
pi_166140399
Thanks O+
pi_166141461
Wat een vragen :')
  zondag 23 oktober 2016 @ 09:32:13 #112
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_166141719
Je kan ook te ver gaan...
leuk
pi_166142781
ah nee joh, even een selectie maken, komt helemaal goed
pi_166142800
Nog even en ik weet meer van Braddie dan van mezelf
  zondag 23 oktober 2016 @ 14:24:21 #115
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_166146265
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 11:22 schreef Azpilicueta het volgende:
Nog even en ik weet meer van Braddie dan van mezelf
Niet alles van Braddie willen weten :')
Veel van jezelf willen weten :')
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_166146623
quote:
99s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:24 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Niet alles van Braddie willen weten :')
Veel van jezelf willen weten :')
_O-
pi_166146637
Teaser van het optreden, alleen de zelfgeschreven nummers O+
  zondag 23 oktober 2016 @ 14:51:53 #118
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_166146809
quote:
2s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:43 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

_O-
Kon effe niets originelers bedenken
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_166147058
Vooral die :') Maakte hem af
pi_166149267
quote:
17s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Hmmm....die bassiste heeft echt een hele matige stem ;(
I feel kinda Locrian today
pi_166149274
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 16:41 schreef starla het volgende:

[..]

Hmmm....die bassiste heeft echt een hele matige stem ;(
Ach, ze is flink gegroeid sinds de laatste keer en ze doet het maar wel ff :)
pi_166150541
quote:
2s.gif Op zondag 23 oktober 2016 16:41 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ach, ze is flink gegroeid sinds de laatste keer en ze doet het maar wel ff :)
Groeien is leuk en aardig, maar het publiek moet dit wel aanhoren hč? Volgens mij heb ik niet één zuivere noot gehoord. Kan ook liggen aan dat zij zichzelf nauwelijks hoorde natuurlijk.

Voor goede PR is het verstandiger als je bent gegroeid vóórdat je optreedt.

Vanzelfsprekend groei je tijdens optredens, raak je beter op elkaar ingespeeld, krijg je meer zelfvertrouwen e.d. maar zij zong de hele tijd ronduit vals.

Niet lullig bedoeld, ik bedoel, ze is de verplichte vrouwelijke bassiste die met een plectrum speelt, die heb je al in de pocket ;)

Maar zegt zij zelf bijvoorbeeld niet van: 'joh, ik heb geen geweldige stem en dit kan ons negatieve publiciteit opleveren (via mond-op-mondreclame)? En jullie vinden klaarblijkelijk haar wel goed zingen dan?

I know...het gaat om de lol, maar zo gauw ik dit soort excuses hoor om gewoon alles wat maar lelijk klinkt te legitimeren, dan ben je mijns inziens niet goed bezig.

Uiteindelijk is de prioriteit van elke band: muziek.

Lol kun je namelijk ook hebben in bed, of in een Twingo of Slagharen ;)

No hard feelings bro...
pi_166150883
Manager starla ^O^

Manager Mitchel _O_

pi_166151576
Ik ga hier niet meer op in Starla, punt is, we zijn een beginnend bandje, die liedjes heeft zij geschreven, en zingt zij ook. Ga verder geen uitspraken meer doen over de band want daar schiet niemand wat mee op, iedereen heeft er z`n mening over en dat is logisch, maar een mening betekend niet gelijk dat je maar moet doordrammen.

We zijn lekker op weg met al onze positieve en negatieve kanten en die heb je nou eenmaal als beginnend bandje.
pi_166152661
Doordrammen? _O-

Relax ff gast :D

Ik zeg dat ze lelijk zingt, jij zegt dat ze groeit en ik reageer daarop. Hoe is dat doordrammen?
Lees voor de grap ff terug hoe jij over de zanger hebt lopen te zeuren huichelaar.

Ik heb amper 2 posts aan haar besteed...

Kritiek krijgen en recensies hoort óók bij een beginnend bandje ;) Of je moet het concert gewoon niet posten, kan ook.

Als je na één post met kritiek al zó reageert, dan betekent dat 1 van 2 dingen:
1) je ben stiekem verliefd op haar en vat het dus persoonlijk op
2) je kunt niet met kritiek omgaan

Of een combinatie van die twee natuurlijk :P

Maar dat ze én slechte liedjes schrijft én slecht zingt is iig jullie eerste recensie. Die heb je nu ook al in de pocket ^O^

[ Bericht 3% gewijzigd door starla op 23-10-2016 19:29:24 ]
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:29:13 #126
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_166153060
Verliefd _O-

Ik vind de muziek overigens wel leuk. De zang kan misschien wel verbeterd worden, ja. Maar goed, ze zingt hoe dan ook beter dan ik. :P
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_166153152
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:29 schreef Voszje het volgende:
Verliefd _O-

Kan toch? ;) Ik bedoel, die zanger kreeg er flink van langs, maar oh wee als je iets over die bassiste zegt.

Dan wordt er duidelijk met 2 maten gemeten door Brad...
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:36:07 #128
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_166153288
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:31 schreef starla het volgende:

[..]

Kan toch? ;) Ik bedoel, die zanger kreeg er flink van langs, maar oh wee als je iets over die bassiste zegt.

Dan wordt er duidelijk met 2 maten gemeten door Brad...
Haha, ja, het kan zeker. :D
pi_166153301
weet je wat het is? je hebt al vaker gezegd dat ze niet goed of ronduit vals zingt en tuurlijk is kritiek altijd goed om te geven. maar het gebeurd behoorlijk vaak dat je op de zangkwaliteiten van de leden terugkomt. Maar echt veel kunnen we daar niet mee.

Er is al flink verbeterd. zowel de zang als de performance, en we kunnen het alleen zelf nog maar verder verbeteren

als je kritiek hebt op het spel van de muzikanten is dat natuurlijk prima. daar kunnen we ook wat mee, of kritiek op de stage presence. maar dingen als dat iemand slecht zingt kunnen we weinig mee. Want het is aan diegene wat die er mee doet. zangles of zo. snap je?

Hoe vond je het verder? :)
pi_166153389
oh en ik ben niet verliefd hoor :P Maar zangles is niet iets wat wij kunnen opdringen. Dat moet vanuit hunzelf komen. kritiek op performance kan je wel verbeteren doormiddel van kritiek. Daar kan je het over hebben en dergelijk. Maar zang moet echt les genomen voor worden
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:40:12 #131
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_166153433
Brad, jij staat voornamelijk naast het podium of ervoor. Was dit ook vanwege de bewegingsvrijheid die je dan hebt, daar het podium niet zo groot is? Ik zat er eigenlijk continu op te letten en hierdoor oogde het voor mij rommelig. :P
pi_166153615
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:40 schreef Voszje het volgende:
Brad, jij staat voornamelijk naast het podium of ervoor. Was dit ook vanwege de bewegingsvrijheid die je dan hebt, daar het podium niet zo groot is? Ik zat er eigenlijk continu op te letten en hierdoor oogde het voor mij rommelig. :P
deels bewegingsvrijheid en deels gewoon het te kleine podium.

het is ook eigenlijk puur voor drums gitaar en bas dat podium

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2016 19:49:39 ]
pi_166153822
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
maar het gebeurd behoorlijk vaak dat je op de zangkwaliteiten van de leden terugkomt.
Gaarne quotes, want behoorlijk vaak is een kwalificatie die in jouw hoofd bestaat volgens mij.

Ik heb 1 keer gezegd dat de harmonietjes niet lukten.
Toen zei ik dat de bassiste lelijk zong...

Wat nog meer?
pi_166154050
Ik ga er niet meer over praten anders word het een gebed zonder end

we zijn nu 5 maanden samen. hebben voor de 3e x opgetreden. 4e optreden komt er in November aan. We schrijven nummers hebben er plezier in. en dat er wat schort aan zang is aan diegene om er tijd in te steken. geld ook voor de stage performance, kritiek mag tuurlijk gegeven worden als het op onze stage performance of de zang aankomt. Maar aan de zang kunnen wij niks veranderen dmv kritiek. de rest wel. onze stage performance

Nou goed. op naar het volgende optreden O+ en vanavond de Q&A natuurlijk. Word een lange. En er komt ook een kort ander vlogje aan vanavond. Want wat ik net meemaak....

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2016 20:04:52 ]
pi_166154209
Moest ook wel even slikken toen ik het zingen hoorde Bradley....

En zangles gaat daar volgens mij weinig aan veranderen (zeg ik als leek)

Waarom ga jij niet zingen?
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_166154373
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
En er komt ook een kort ander vlogje aan vanavond. Want wat ik net meemaak....
Wat een teaser _O_ Ik ben benieuwd!
pi_166154436
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:05 schreef Chr1st1aan het volgende:

Waarom ga jij niet zingen?
Ik heb een krachtige vrij zuivere maar zwakke stem als in ik heb heel snel dat ik oversla of noten al niet meer haal.

ene keer pers ik er zo 5 Tenor C noten uit zonder problemen en de andere keer kom ik met veel moeite net op een A uit.

Ben daar ook wel wat onzeker over. gitaarspelen voor publiek en verneuken is een ding :P maar zingen....
pi_166154476
quote:
Geen 'evaluatie' van het optreden jammer genoeg. Desalniettemin een interessante video voor de liefhebber.
  zondag 23 oktober 2016 @ 20:15:29 #139
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_166154580
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
En er komt ook een kort ander vlogje aan vanavond. Want wat ik net meemaak....
Puntje van m'n stoel ... ^O^
pi_166154749
Nou ja, je kunt natuurlijk een andere zanger(es) zoeken, dus daar is wel wat aan te doen :P

Begrijp me niet verkeerd, ik wil niet dat jullie nu direct mensen uit de band gaan flikkeren, maar het is toch heel normaal -juíst voor beginnende bands- dat de line-up wisselt?

Nirvana heeft volgens mij wel 10 drummers versleten.
Phil Lynott is ook de band gekickt en omdat de
bassist zich schuldig voelde (Skid Row als ik me niet vergis) heeft hij hem bas geleerd. Nou, het resultaat kennen we: de fantastische Thin Lizzy.

Zo werd Crosby uit The Byrds gegooid omdat hij een keer inviel bij Buffalo Springfield wat z'n bandmaten niet konden hebben, het resultaat: Crosby, Stills, Nash (&Young), één van de beste singer-songwriters die nog leven.

Je doet nu alsof de line-up MOET voortbestaan in de huidige setting en dat hoeft dus niet.

Want ik vind dat jij er muzikaal met kop en schouders bovenuit steekt en die post van mij waar jij zo fanatiek op reageerde was grotendeels constructief; ik zie als bottleneck op dit moment de bassiste. Natuurlijk kan dat veranderen, maar nu al bijna 20 jaar met muziek en bands bezig zijnde, ga ik er niet vanuit dat dat gaat veranderen. De geschiedenis en praktijk leert ons anders...
pi_166154757
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:12 schreef PleadingTheFifth het volgende:

[..]

Geen 'evaluatie' van het optreden jammer genoeg. Desalniettemin een interessante video voor de liefhebber.
komt er ook straks aan
pi_166154796
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:15 schreef Voszje het volgende:

[..]

Puntje van m'n stoel ... ^O^
Ik zwaai naar dieren.
pi_166155144
Starla, voor iemand die hier vaak komt let je wel weinig op. Braddie heeft skitta aan wat jij denkt en vindt
pi_166155240
quote:
De zangeres maakt het echt te bont.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_166155333
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
oh en ik ben niet verliefd hoor :P Maar zangles is niet iets wat wij kunnen opdringen. Dat moet vanuit hunzelf komen. kritiek op performance kan je wel verbeteren doormiddel van kritiek. Daar kan je het over hebben en dergelijk. Maar zang moet echt les genomen voor worden
Ok, iedereen staat er als een zouten zak bij behalve de drummer, die heeft lekkere energie en jij omdat je vrijelijk rondloopt.

Met andere woorden: typisch de stage performance van een bandje dat niet in zijn eigen muziek gelooft zoals veel coverbandjes.

Je krijgt pas échte energie als je je muziek geweldig vindt en/of optreden geweldig vindt. Dat straalt jullie band dus absoluut niet uit.
  PR en moderator zondag 23 oktober 2016 @ 20:38:29 #146
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_166155424
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:36 schreef starla het volgende:

[..]

Ok, iedereen staat er als een zouten zak bij behalve de drummer, die heeft lekkere energie en jij omdat je vrijelijk rondloopt.

Met andere woorden: typisch de stage performance van een bandje dat niet in zijn eigen muziek gelooft zoals veel coverbandjes.

Je krijgt pas échte energie als je je muziek geweldig vindt en/of optreden geweldig vindt. Dat straalt jullie band dus absoluut niet uit.
Wat maakt het uit joh? Het zijn geen professionals en dat willen ze waarschijnlijk ook niet worden. Ze hebben er lol in en er zijn luisteraars die het leuk vinden, dikke prima toch?
Fuck the EBU.
pi_166155480
Brad, wat vindt je van dit nummertje?

Kwam ik weer eens tegen. :D

maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_166155564
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:38 schreef Moira. het volgende:

[..]

Wat maakt het uit joh? Het zijn geen professionals en dat willen ze waarschijnlijk ook niet worden. Ze hebben er lol in en er zijn luisteraars die het leuk vinden, dikke prima toch?
Ja, maakt ook niets uit, maar ik geef mijn mening waar Brad specifiek om vraagt. Dikke prima toch?
  PR en moderator zondag 23 oktober 2016 @ 20:45:07 #149
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_166155730
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:41 schreef starla het volgende:

[..]

Ja, maakt ook niets uit, maar ik geef mijn mening waar Brad specifiek om vraagt. Dikke prima toch?
Mja, heb soms het idee dat je er een beetje op door blijft hameren, hij heeft tenslotte al aangegeven er niet meer over te willen praten omdat het anders een gebed zonder eind wordt.
Maar mening geven mag natuurlijk :Y
Fuck the EBU.
pi_166155812
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:45 schreef Moira. het volgende:

[..]

Mja, heb soms het idee dat je er een beetje op door blijft hameren, hij heeft tenslotte al aangegeven er niet meer over te willen praten omdat het anders een gebed zonder eind wordt.
Maar mening geven mag natuurlijk :Y
Hij vroeg of ik kritiek wilde geven op de stage performance, dan doe ik dat en dan wordt dat nu weer doorhameren genoemd.... Moet niet gekker worden :D

Zeg dan meteen: alleen positieve feedback graag in dit topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')