Hoe bedoel je?quote:Op zondag 23 oktober 2016 00:54 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Een korte vlog over je ervaring met betrekking tot het optreden lijkt me wel leuk.
Je ervaring met je nieuwste aankoop, sfeer in de zaal, wat vond het publiek ervan, drukte, foutjes etc.quote:
Niet alles van Braddie willen wetenquote:Op zondag 23 oktober 2016 11:22 schreef Azpilicueta het volgende:
Nog even en ik weet meer van Braddie dan van mezelf
quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet alles van Braddie willen weten![]()
Veel van jezelf willen weten
Kon effe niets originelers bedenkenquote:
Hmmm....die bassiste heeft echt een hele matige stemquote:Op zondag 23 oktober 2016 14:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Teaser van het optreden, alleen de zelfgeschreven nummers
Ach, ze is flink gegroeid sinds de laatste keer en ze doet het maar wel ffquote:Op zondag 23 oktober 2016 16:41 schreef starla het volgende:
[..]
Hmmm....die bassiste heeft echt een hele matige stem
Groeien is leuk en aardig, maar het publiek moet dit wel aanhoren hč? Volgens mij heb ik niet één zuivere noot gehoord. Kan ook liggen aan dat zij zichzelf nauwelijks hoorde natuurlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ach, ze is flink gegroeid sinds de laatste keer en ze doet het maar wel ff
Kan toch?quote:
Haha, ja, het kan zeker.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:31 schreef starla het volgende:
[..]
Kan toch?Ik bedoel, die zanger kreeg er flink van langs, maar oh wee als je iets over die bassiste zegt.
Dan wordt er duidelijk met 2 maten gemeten door Brad...
deels bewegingsvrijheid en deels gewoon het te kleine podium.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:40 schreef Voszje het volgende:
Brad, jij staat voornamelijk naast het podium of ervoor. Was dit ook vanwege de bewegingsvrijheid die je dan hebt, daar het podium niet zo groot is? Ik zat er eigenlijk continu op te letten en hierdoor oogde het voor mij rommelig.
Gaarne quotes, want behoorlijk vaak is een kwalificatie die in jouw hoofd bestaat volgens mij.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
maar het gebeurd behoorlijk vaak dat je op de zangkwaliteiten van de leden terugkomt.
Wat een teaserquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
En er komt ook een kort ander vlogje aan vanavond. Want wat ik net meemaak....
Ik heb een krachtige vrij zuivere maar zwakke stem als in ik heb heel snel dat ik oversla of noten al niet meer haal.quote:
Geen 'evaluatie' van het optreden jammer genoeg. Desalniettemin een interessante video voor de liefhebber.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Puntje van m'n stoel ...quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
En er komt ook een kort ander vlogje aan vanavond. Want wat ik net meemaak....
komt er ook straks aanquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:12 schreef PleadingTheFifth het volgende:
[..]
Geen 'evaluatie' van het optreden jammer genoeg. Desalniettemin een interessante video voor de liefhebber.
De zangeres maakt het echt te bont.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ok, iedereen staat er als een zouten zak bij behalve de drummer, die heeft lekkere energie en jij omdat je vrijelijk rondloopt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
oh en ik ben niet verliefd hoorMaar zangles is niet iets wat wij kunnen opdringen. Dat moet vanuit hunzelf komen. kritiek op performance kan je wel verbeteren doormiddel van kritiek. Daar kan je het over hebben en dergelijk. Maar zang moet echt les genomen voor worden
Wat maakt het uit joh? Het zijn geen professionals en dat willen ze waarschijnlijk ook niet worden. Ze hebben er lol in en er zijn luisteraars die het leuk vinden, dikke prima toch?quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:36 schreef starla het volgende:
[..]
Ok, iedereen staat er als een zouten zak bij behalve de drummer, die heeft lekkere energie en jij omdat je vrijelijk rondloopt.
Met andere woorden: typisch de stage performance van een bandje dat niet in zijn eigen muziek gelooft zoals veel coverbandjes.
Je krijgt pas échte energie als je je muziek geweldig vindt en/of optreden geweldig vindt. Dat straalt jullie band dus absoluut niet uit.
Ja, maakt ook niets uit, maar ik geef mijn mening waar Brad specifiek om vraagt. Dikke prima toch?quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat maakt het uit joh? Het zijn geen professionals en dat willen ze waarschijnlijk ook niet worden. Ze hebben er lol in en er zijn luisteraars die het leuk vinden, dikke prima toch?
Mja, heb soms het idee dat je er een beetje op door blijft hameren, hij heeft tenslotte al aangegeven er niet meer over te willen praten omdat het anders een gebed zonder eind wordt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:41 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, maakt ook niets uit, maar ik geef mijn mening waar Brad specifiek om vraagt. Dikke prima toch?
Hij vroeg of ik kritiek wilde geven op de stage performance, dan doe ik dat en dan wordt dat nu weer doorhameren genoemd.... Moet niet gekker wordenquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja, heb soms het idee dat je er een beetje op door blijft hameren, hij heeft tenslotte al aangegeven er niet meer over te willen praten omdat het anders een gebed zonder eind wordt.
Maar mening geven mag natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |