abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166116303
Hi,

Aangezien ik op het moment eigenlijk geen geld vrij heb om (relatief dure) gitaarlessen te nemen ben ik op zoek naar alternatieven. Ik merk echter dat ik vanuit autodidactisch oogpunt gezien niet zo sterk ben, ik kom vaak op dezelfde stukken uit die ik vervolgens herhaal.

Derhalve zou ik graag wat bijleren via youtube. Het probleem is een beetje dat het aanbod vrij overweldigend in en ten tweede zou ik graag een soort van 'serie' volgen waarbij je telkens wat bijleert (dus geen losse lessen die niks met elkaar te maken hebben).

Hebben mensen hier dit vaker gedaan en kunnen jullie bepaalde kanalen aanbevelen? Even wat meer informatie over mij: Ik speel zo'n 8 jaar gitaar, maar met tussenpozen. Ik kan geen noten lezen, doe alles op tab. Ik zou mezelf qua skills inschalen tussen beginner en medium. Verder heb ik een lichte voorkeur voor fingerpicking stijl, maar ik zou ook mijn slagspel graag wat verbeteren. Kortom: Alle tips zijn welkom.
pi_166119039
Probeer sungha jung
pi_166119334
justinsandercoe miss een optie?
ik weet t niet zo goed, omdat de meeste wel geld willen vangen in vorm van betaalde videolessen, hij niet vgm.
Lachen joh.
  Moderator zaterdag 22 oktober 2016 @ 13:03:50 #4
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_166123678
Ik vond die guitarnick en guitarjustin wel okay

Maar dat zijn wel beginnersdingen
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_166126304
Je hebt ook een leuke app Guitartab. Je kunt zowel elk bekend liedje vinden, downloaden en proberen mee te spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')