Katten zijn ranzige beesten man wat lul je nouquote:Op maandag 24 oktober 2016 10:50 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Je zo druk maken over een kat die van een bord likt. Zelfs zeggen dat je moeite had je eten binnen te houden. Die kat is veel schoner als jij ooit zal zijn. Katten zijn super schone dieren.
En wat is er dan zo vies? Dat die kat aan het bord likt? Waardoor het bord juist schoner word?
Speeksel van een kat was je makkelijker af als etensresten.
En als er niet goed afgewassen word, heb ik liever wat kattenspeeksel op mijn bord, als oude etensresten.
Achterlijk gedoe weer.
Al moet ik zeggen dat als ik rijst in mijn soep vind ik ook snel uitgegeten ben, maar dat heeft dan niets met die katten te maken. Sambal in de soep vind ik dan weer heel normaal. Doe ik hier ook regelmatig.
Jij bent een ranzig beest.quote:Op maandag 24 oktober 2016 10:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Katten zijn ranzige beesten man wat lul je nou
Geloof er helemaal niets van.quote:Op maandag 24 oktober 2016 10:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik laat overal geen haar achter en lik niet de hele dag aan mijn geslacht
Ja, maar als je nou nog niet doorhebt dat Braddie schijt heeft aan de mening van een ander dan heb je niet echt opgelet de laatste tijd. Het maakt niet uit of het over muziek gaat, dieet, ritme, werk of noem het maar op. Hij wil er niks van weten dus het heeft ook geen zin om daar constant op terug te vallen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 09:59 schreef starla het volgende:
[..]
Nog sterker, ik vind de stem van Brad op die geluidsopname beter klinken dan de zangeres, maar dat kan ook grotendeels toe te schrijven zijn aan dat het geen live-opname is in een kroeg en de geluidskwaliteit navenant beter is.
Wat ik jammer vind, zoals je zegt, is dat Brad uit mijn kritiek die ik gaf, heel secuur de negatieve feedback destilleerde en niet de positieve. Dat vond ik nogal frappant.
Wat ik ook een saillant gegeven vind is dat er over de kritiek op de zang van eigenlijk iedereen hier in dit topic behalve Brad zelf, heen wordt gekeken zonder enige vorm van zelfkritiek.
Als je van 7 ŕ 8 mensen hoort dat het niet lekker klinkt, dan lijkt me dat om iets te bespreken op een openlijke en hartelijke manier met de zangeres, zo van: 'joh, mensen vonden ons leuk en blabla, maar ik heb van veel mensen gehoord dat je nog ff iets meer aan je zang moet werken'.
Ik had het idd wat subtieler kunnen brengen en mijn intenties wat duidelijker kunnen maken (dat noemen we dus zelfkritiek) dat daarover gecommuniceerd moet worden. That's it. Want nu is het het neutrale publiek, maar op een gegeven moment -vooral als je meer gigs gaat geven- gaat dat zeker binnen de band frictie opleveren omdat je bijvoorbeeld niet geboekt wordt vanwege de slechte zang.
Op de zaken vooruitlopen? Wellicht. Maar negeer negatieve feedback niet, dat gaat echt tegen je werken op den duur.
That's all
Moet je ook láten doen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 10:57 schreef Doublepain het volgende:
en lik niet de hele dag aan mijn geslacht
Ik weet niet hoeveel hier aan gerommeld is... maar wtf, die eerste is écht goed.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat je die beestjes jouw restjes geeft, maar doe dat dan vanaf het bord in hun eigen bak of zo..
Mij horen zingen? Even kijken of ik wat heb...
http://picosong.com/hWrY/
Was toen nog een beetje aan het herstellen van een verkoudheid dus zang is niet super(Vooral de harmonie in het refrein is een beetje
)
http://picosong.com/LaNa/
Beetje bluesy gezongen, slechte engels komt naar voren(Al komt dat ook omdat ik met vowels aan het experimenteren was hier om wat toonvaster te zingen)
Oh, en de Q&A
Dat vond ik dus ook al zo bijzonder. Maarja, Bs die hypocriet is is natuurlijk ook niets nieuws.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:20 schreef ambertje90 het volgende:
Ok, dus katten die borden likken zijn vies maar zo'n cavia laat je lekker aan je vingers likken en in huis pissen?
Braddie je moet echt meedoen met idols! Damnquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat je die beestjes jouw restjes geeft, maar doe dat dan vanaf het bord in hun eigen bak of zo..
Mij horen zingen? Even kijken of ik wat heb...
http://picosong.com/hWrY/
Was toen nog een beetje aan het herstellen van een verkoudheid dus zang is niet super(Vooral de harmonie in het refrein is een beetje
)
http://picosong.com/LaNa/
Beetje bluesy gezongen, slechte engels komt naar voren(Al komt dat ook omdat ik met vowels aan het experimenteren was hier om wat toonvaster te zingen)
Oh, en de Q&A
Ja dat dus. Het is gewoon niet hygiënisch. Bovendien heeft een dier een eigen voerbakje.quote:Op maandag 24 oktober 2016 10:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Katten zijn ranzige beesten man wat lul je nou
Misschien maar eerst 'the voice...'quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:04 schreef groggy het volgende:
[..]
Braddie je moet echt meedoen met idols! Damn
'' I am a dancerrrrrr''quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:04 schreef groggy het volgende:
[..]
Braddie je moet echt meedoen met idols! Damn
Beetje galm, wat EQ, compressie, meer niet.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:04 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel hier aan gerommeld is... maar wtf, die eerste is écht goed.![]()
Ik heb daar zelf weinig moeite mee eerlijk gezegd bij zowel mijn hond als kat niet.quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:06 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ja dat dus. Het is gewoon niet hygiënisch. Bovendien heeft een dier een eigen voerbakje.
Ik heb ook 1 schoteltje waar een logeerkat wel eens van eet, no way dat ik die zelf gebruik
Nooit van die gast gehoord eerlijk gezegdquote:Op maandag 24 oktober 2016 14:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
Straks komt er weer een vlog online
Deze is in 13 uur al +- 270 keer bekeken, niet verwacht.
Nou, nu snap ik waarom ik nog nooit van die gast had gehoord; wat een inhoudsloos, infantiel, borsttrommelend apengedrag van die nep mocro.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |