abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR en moderator zondag 23 oktober 2016 @ 20:48:50 #151
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_166155881
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:47 schreef starla het volgende:

[..]

Hij vroeg of ik kritiek wilde geven op de stage performance, dan doe ik dat en dan wordt dat nu weer doorhameren genoemd.... Moet niet gekker worden :D

Zeg dan meteen: alleen positieve feedback graag in dit topic.
Rustig maar hoor, ik zei alleen dat het op mij zo over kwam :P Vind je bijdragen constructief hoor :*
Fuck the EBU.
pi_166155965
Dat nummer aan einde klinkt wel lekker.
Maar moet ook zeggen, dat ik de zang niet best vind, noch van Adriaan, noch van de zangeres. Oefening baart kunst zullen we maar zeggen.
Zie ook 2 keyboards staan, daar nog op tekeer gegaan ?
pi_166156027
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:34 schreef chroestjov het volgende:

[..]

De zangeres maakt het echt te bont.
En helaas zien we niet hoe afgeladen "Cafe de Koning" is.
pi_166156046
Niemand hier vindt de zang best, maar wie krijgt hier alle kritiek?

Snap je nu hoe het op MIJ overkomt Moira?

Omdat ik een muziekopleiding heb gedaan moet juist ik m'n bek houden? Of mis ik iets anders heel logisch?
I feel kinda Locrian today
  PR en moderator zondag 23 oktober 2016 @ 20:53:58 #155
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_166156090
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:53 schreef starla het volgende:
Niemand hier vindt de zang best, maar wie krijgt hier alle kritiek?

Snap je nu hoe het op MIJ overkomt Moira?
Ja hoor, ik bedoelde het ook niet zo :*
Fuck the EBU.
pi_166156223
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:52 schreef luckass het volgende:

[..]

Idd, hoe reageerde het publiek ?
Nog groupies ?
pi_166156664
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:53 schreef starla het volgende:
Omdat ik een muziekopleiding heb gedaan moet juist ik m'n bek houden? Of mis ik iets anders heel logisch?
Je hebt overduidelijk heel erg veel verstand van muziek, maar om nou zo overdreven je gedachten op tafel te gooien m.b.t een bandje wat net 5 maanden samen is in de huidige samenstelling en meteen brainstormen over een wisselende samenstelling is wel een beetje overbodig.. Vind het om eerlijk te zijn ook een beetje grenzen aan het arrogante.

Alsof je wil zeggen, ik heb een muziekopleiding afgerond, ik heb er verstand van, dus IK roep het hardst OE en AA want mijn mening telt. zeg maar..

Doet niks af aan hoe je bent als persoon verder want je bent wel relaxed, maar probeer een béétje wat minder "bot" Over te komen als je kritiek geeft, zeker op een bandje wat pas speelt, want nogmaals TUURLIJK mag je kritiek geven, is echt geen probleem! Maar je kan het ook wel wat genuanceerder brengen toch?

O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2016 21:06:25 ]
pi_166156724
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:52 schreef luckass het volgende:

[..]

Schat dat er 40-50 mensen waren.
Zal de volgende keer dat we ergens spelen een foto maken :P
pi_166156734
Eindelijk weer een beetje spanning in dit topic
pi_166156739
Tough love van starla. Kinky.
pi_166156800
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:51 schreef DeBaba het volgende:
Dat nummer aan einde klinkt wel lekker.
Maar moet ook zeggen, dat ik de zang niet best vind, noch van Adriaan, noch van de zangeres. Oefening baart kunst zullen we maar zeggen.
Zie ook 2 keyboards staan, daar nog op tekeer gegaan ?
Keyboards waren van een ander bandje, heb ik niet op gespeeld, trekt mij eigenlijk niet echt meer het keyboardspelen.

Nummer aan het einde, dan doel je op bloodhound neem ik aan? Die is inderdaad wel O+ Totaal anders dan wat we normaal doen. Beetje indie
pi_166157144
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:07 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Tough love van starla. Kinky.
Part of life ;)

Kijk, ik ben eerlijk. Als ik vind dat Brad onnodig wordt aangevallen op welk vlak dan ook, dan kom ik voor Brad op.

Maar eerlijkheid betekent ook dat je negatieve dingen zegt.

5 maanden of 50 maanden; zoals het er nu voorstaat zuigt de band gewoon. Kunnen we lang of kort over lullen.

De meeste eer ken ik nota bene toe aan Brad, want zonder hem is die band helemaal een natte handdoek.

Dat is mijn mening. Bot of arrogant, maakt me niets uit. Ik heb door de jaren geleerd dat de zogenaamde 'botheid' van mensen vaker ligt aan de ontvanger, dan degene die 'bot' is. Grow a skin zeg ik dan.
pi_166157360
Vind de drummer ook niet slecht
pi_166157391
quote:
2s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:08 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Keyboards waren van een ander bandje, heb ik niet op gespeeld, trekt mij eigenlijk niet echt meer het keyboardspelen.

Nummer aan het einde, dan doel je op bloodhound neem ik aan? Die is inderdaad wel O+ Totaal anders dan wat we normaal doen. Beetje indie
Wat vind je van de mening over de zang? Ben ik wel benieuwd naar :)
pi_166158050
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:20 schreef DeBaba het volgende:
Vind de drummer ook niet slecht
Prcs :)
pi_166158495
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:21 schreef starla het volgende:

[..]

Wat vind je van de mening over de zang? Ben ik wel benieuwd naar :)
Ik blijf er bij de zang is gewoon best prima.

overal valt wel wat op aan te merken, zowel op mij, als de drummer, als de gitarist, als de zanger, als de bassiste. We maken muziek, hebben lol, treden zo nu en dan op, hebben een repertoire van +- 20 nummers, en mensen vinden het leuke muziek, dat is het belangrijkste.

Nu hou ik er over op ;)
pi_166158527
Het stemgeluid van de zangeres komt wel erg direct over, is een Vocoder geen idee voor haar om het wat meer kleur te geven?
pi_166158653
quote:
2s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:43 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ik blijf er bij de zang is gewoon best prima.

overal valt wel wat op aan te merken, zowel op mij, als de drummer, als de gitarist, als de zanger, als de bassiste. We maken muziek, hebben lol, treden zo nu en dan op, hebben een repertoire van +- 20 nummers, en mensen vinden het leuke muziek, dat is het belangrijkste.

Nu hou ik er over op ;)
Soit ;)

ps maar alvast een klein adje plaatsen voor nieuwe bassiste/zangeres kan geen kwaad toch? :D
pi_166160332
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 22:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Dat vetershirt :D
Vond het wel een episch shirt :D
pi_166160437
Ga nu de Q&A opnemen.
pi_166160572
quote:
GIF van de 'middelvinger' a.u.b. :Y
pi_166161310
Even doorgelezen.. phoe het is echt een fan-topic geworden, en dat is jammer! Kritiek wordt van vele kanten de kop ingedrukt, en sommigen blijven op de 'kritiekgever' hameren. Fanbashtopic :{w
pi_166161319
Genoten van het optreden van de Bromkatten _O_
Zijn er al cd's en dvd's beschikbaar?
pi_166161526
quote:
7s.gif Op zondag 23 oktober 2016 22:49 schreef KoningPils het volgende:
Genoten van het optreden van de Bromkatten _O_
Zijn er al cd's en dvd's beschikbaar?
Dank O+ Het optreden was dan ook echt heel erg tof, zeker het draadloze spelen was O+
pi_166163260
Je was goede afleiding voor vanavond Braad, dank daarvoor. _O_
pi_166163679
Die Adriaan lijkt me wel een chille gozer

Vond het wel een klein podiumpje

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2016 23:58:25 ]
pi_166163724
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 23:58 schreef Paxcon het volgende:

Je hebt zelf een klein piemeltje
pi_166163786
Braddie, BozeHaas ziet maar 2 katten in het filmpje en jij hebt het over 3, hoe zit dat?
pi_166163808
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 00:02 schreef Oberkullie het volgende:
Braddie, BozeHaas ziet maar 2 katten in het filmpje en jij hebt het over 3, hoe zit dat?
Er waren er toch echt 3, de 3e zat net iets buitenbeeld
pi_166163825
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 23:58 schreef Paxcon het volgende:

Adriaan is ook wel een chille gozer.

Podium was heel klein (eigenlijk bedoeld voor gitaar/bas/drums, en zang en andere gitaar/keys staan er naast meestal) Vandaar dat ik er ook naast ging staan :')
pi_166163967
quote:
2s.gif Op maandag 24 oktober 2016 00:03 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Er waren er toch echt 3, de 3e zat net iets buitenbeeld
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 00:08 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

Hij zegt dat er drie katten een het likken zijn, hoe kan die derde kat dan dat bord likken
  maandag 24 oktober 2016 @ 00:31:12 #185
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_166164360
Maar even over dat likken überhaupt. Ik vind dat juist heel normaal, als er nog wat eten over is de dieren aanwezig het laten oplikken/-eten, beter dan weggooien en zij zijn er blij mee. Vervolgens afwassen en het bord is weer schoon. Ik denk dat Bradge meer moeite met het idee heeft?

Verder: prima gitaarspel ^O^! En ik hoop dat we je nog eens horen zingen.
  maandag 24 oktober 2016 @ 00:43:00 #186
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_166164474
Toffe gig Braadster! Keep up the good work!

En laat je vooral niet teveel afleiden door de haters ;)
pi_166164486
quote:
10s.gif Op maandag 24 oktober 2016 00:31 schreef Grunge. het volgende:
Maar even over dat likken überhaupt. Ik vind dat juist heel normaal, als er nog wat eten over is de dieren aanwezig het laten oplikken/-eten, beter dan weggooien en zij zijn er blij mee. Vervolgens afwassen en het bord is weer schoon. Ik denk dat Bradge meer moeite met het idee heeft?

Verder: prima gitaarspel ^O^! En ik hoop dat we je nog eens horen zingen.
Ik snap ook wel dat je die beestjes jouw restjes geeft, maar doe dat dan vanaf het bord in hun eigen bak of zo..

Mij horen zingen? Even kijken of ik wat heb...
http://picosong.com/hWrY/
Was toen nog een beetje aan het herstellen van een verkoudheid dus zang is niet super :@ (Vooral de harmonie in het refrein is een beetje :') )

http://picosong.com/LaNa/
Beetje bluesy gezongen, slechte engels komt naar voren :') (Al komt dat ook omdat ik met vowels aan het experimenteren was hier om wat toonvaster te zingen)

Oh, en de Q&A

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2016 00:44:50 ]
pi_166164751
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 00:43 schreef leolinedance het volgende:
Toffe gig Braadster! Keep up the good work!

En laat je vooral niet teveel afleiden door de haters ;)
Thanks man! Over 2 weken weer _O_

I will try :)
pi_166164754
Beetje op de actualiteit inspelen is ook wel eens chill :D
pi_166164956
Dank dat je een halve vlog aan mij hebt besteed ^O^

Alleen jammer dat je niet de complimenten noemde die ik je gaf, maar ik snap dat je je frustratie kwijt wilde, want je hebt gewoon geen makkelijk leven en dan komt zo'n snol als ik ook nog eens op het kampvuurtje pissen ;(

Die middelvinger is je vergeven, maar is die echt zo kort of leek dat maar zo?

Dus alvast de 1ste vraag voor de volgende Q&A:

Hoe lang is je middelvinger? :D
  maandag 24 oktober 2016 @ 03:03:20 #191
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_166165326
quote:
2s.gif Op maandag 24 oktober 2016 00:43 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ik snap ook wel dat je die beestjes jouw restjes geeft, maar doe dat dan vanaf het bord in hun eigen bak of zo..

Was toen nog een beetje aan het herstellen van een verkoudheid dus zang is niet super :@ (Vooral de harmonie in het refrein is een beetje :') )

Beetje bluesy gezongen, slechte engels komt naar voren :') (Al komt dat ook omdat ik met vowels aan het experimenteren was hier om wat toonvaster te zingen)

Oh, en de Q&A
Dude! Dat klinkt echt goed! Dapper dat je dit zo deelt, en gelukkig maar, want je hebt ook vocaal heel wat in je mars! Starla heeft je trouwens mijns inziens erg veel complimenten gegeven en ik ben het er mee eens; jij bent de muzikaalste van die hele club.
  maandag 24 oktober 2016 @ 03:24:43 #192
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_166165394
thanks! fijn om te horen. Ben het er niet mee eens dat ik de muzikaalste ben though. die eer gaat in mijn ogen naar de drummer
  maandag 24 oktober 2016 @ 03:58:58 #194
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_166165422
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 03:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
thanks! fijn om te horen. Ben het er niet mee eens dat ik de muzikaalste ben though. die eer gaat in mijn ogen naar de drummer
Mee eens in combinatie met jou.
pi_166165496
quote:

[..]

Oh, en de Q&A
De tweede is inderdaad bwoah. Maar dat eerste nummer klinkt verdomd niet slecht Brad.
pi_166165573
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 01:38 schreef starla het volgende:
Dank dat je een halve vlog aan mij hebt besteed ^O^

Alleen jammer dat je niet de complimenten noemde die ik je gaf, maar ik snap dat je je frustratie kwijt wilde, want je hebt gewoon geen makkelijk leven en dan komt zo'n snol als ik ook nog eens op het kampvuurtje pissen ;(

Die middelvinger is je vergeven, maar is die echt zo kort of leek dat maar zo?

Dus alvast de 1ste vraag voor de volgende Q&A:

Hoe lang is je middelvinger? :D
:D
pi_166166128
quote:

[..]

Oh, en de Q&A
Verdomme Braad, ik ben zeer teleurgesteld dat mijn vragen niet beantwoord zijn in je Q&A, maar ik moet zeggen dat je zang helemaal niet slecht is. Doe dat eerste nummer gewoon eens vloggen! En dan niet 1x openemen en online knallen, maar even je best er op doen, paar takes en goed editten!
pi_166166644
quote:
14s.gif Op maandag 24 oktober 2016 03:03 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Dude! Dat klinkt echt goed! Dapper dat je dit zo deelt, en gelukkig maar, want je hebt ook vocaal heel wat in je mars! Starla heeft je trouwens mijns inziens erg veel complimenten gegeven en ik ben het er mee eens; jij bent de muzikaalste van die hele club.
Nog sterker, ik vind de stem van Brad op die geluidsopname beter klinken dan de zangeres, maar dat kan ook grotendeels toe te schrijven zijn aan dat het geen live-opname is in een kroeg en de geluidskwaliteit navenant beter is.

Wat ik jammer vind, zoals je zegt, is dat Brad uit mijn kritiek die ik gaf, heel secuur de negatieve feedback destilleerde en niet de positieve. Dat vond ik nogal frappant.

Wat ik ook een saillant gegeven vind is dat er over de kritiek op de zang van eigenlijk iedereen hier in dit topic behalve Brad zelf, heen wordt gekeken zonder enige vorm van zelfkritiek.
Als je van 7 à 8 mensen hoort dat het niet lekker klinkt, dan lijkt me dat om iets te bespreken op een openlijke en hartelijke manier met de zangeres, zo van: 'joh, mensen vonden ons leuk en blabla, maar ik heb van veel mensen gehoord dat je nog ff iets meer aan je zang moet werken'.

Ik had het idd wat subtieler kunnen brengen en mijn intenties wat duidelijker kunnen maken (dat noemen we dus zelfkritiek) dat daarover gecommuniceerd moet worden. That's it. Want nu is het het neutrale publiek, maar op een gegeven moment -vooral als je meer gigs gaat geven- gaat dat zeker binnen de band frictie opleveren omdat je bijvoorbeeld niet geboekt wordt vanwege de slechte zang.

Op de zaken vooruitlopen? Wellicht. Maar negeer negatieve feedback niet, dat gaat echt tegen je werken op den duur.

That's all :)

[ Bericht 0% gewijzigd door starla op 24-10-2016 10:07:51 ]
pi_166166963
Het zit sommigen wel heel erg dwars :')
pi_166166990
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2016 10:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het zit sommigen wel heel erg dwars :')
Men kan er boeken over schrijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties