Rustig maar hoor, ik zei alleen dat het op mij zo over kwamquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:47 schreef starla het volgende:
[..]
Hij vroeg of ik kritiek wilde geven op de stage performance, dan doe ik dat en dan wordt dat nu weer doorhameren genoemd.... Moet niet gekker worden
Zeg dan meteen: alleen positieve feedback graag in dit topic.
En helaas zien we niet hoe afgeladen "Cafe de Koning" is.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:34 schreef chroestjov het volgende:
[..]
De zangeres maakt het echt te bont.
Ja hoor, ik bedoelde het ook niet zoquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:53 schreef starla het volgende:
Niemand hier vindt de zang best, maar wie krijgt hier alle kritiek?
Snap je nu hoe het op MIJ overkomt Moira?
Idd, hoe reageerde het publiek ?quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:52 schreef luckass het volgende:
[..]
En helaas zien we niet hoe afgeladen "Cafe de Koning" is.
Je hebt overduidelijk heel erg veel verstand van muziek, maar om nou zo overdreven je gedachten op tafel te gooien m.b.t een bandje wat net 5 maanden samen is in de huidige samenstelling en meteen brainstormen over een wisselende samenstelling is wel een beetje overbodig.. Vind het om eerlijk te zijn ook een beetje grenzen aan het arrogante.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:53 schreef starla het volgende:
Omdat ik een muziekopleiding heb gedaan moet juist ik m'n bek houden? Of mis ik iets anders heel logisch?
Schat dat er 40-50 mensen waren.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:52 schreef luckass het volgende:
[..]
En helaas zien we niet hoe afgeladen "Cafe de Koning" is.
Keyboards waren van een ander bandje, heb ik niet op gespeeld, trekt mij eigenlijk niet echt meer het keyboardspelen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:51 schreef DeBaba het volgende:
Dat nummer aan einde klinkt wel lekker.
Maar moet ook zeggen, dat ik de zang niet best vind, noch van Adriaan, noch van de zangeres. Oefening baart kunst zullen we maar zeggen.
Zie ook 2 keyboards staan, daar nog op tekeer gegaan ?
Part of lifequote:
Wat vind je van de mening over de zang? Ben ik wel benieuwd naarquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Keyboards waren van een ander bandje, heb ik niet op gespeeld, trekt mij eigenlijk niet echt meer het keyboardspelen.
Nummer aan het einde, dan doel je op bloodhound neem ik aan? Die is inderdaad welTotaal anders dan wat we normaal doen. Beetje indie
Ik blijf er bij de zang is gewoon best prima.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:21 schreef starla het volgende:
[..]
Wat vind je van de mening over de zang? Ben ik wel benieuwd naar
Soitquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik blijf er bij de zang is gewoon best prima.
overal valt wel wat op aan te merken, zowel op mij, als de drummer, als de gitarist, als de zanger, als de bassiste. We maken muziek, hebben lol, treden zo nu en dan op, hebben een repertoire van +- 20 nummers, en mensen vinden het leuke muziek, dat is het belangrijkste.
Nu hou ik er over op
GIF van de 'middelvinger' a.u.b.quote:
Dankquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:49 schreef KoningPils het volgende:
Genoten van het optreden van de Bromkatten
Zijn er al cd's en dvd's beschikbaar?
Je hebt zelf een klein piemeltjequote:Op zondag 23 oktober 2016 23:58 schreef Paxcon het volgende:
Die Adriaan lijkt me wel een chille gozer
Vond het wel een klein podiumpje
Er waren er toch echt 3, de 3e zat net iets buitenbeeldquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:02 schreef Oberkullie het volgende:
Braddie, BozeHaas ziet maar 2 katten in het filmpje en jij hebt het over 3, hoe zit dat?
Adriaan is ook wel een chille gozer.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:58 schreef Paxcon het volgende:
Die Adriaan lijkt me wel een chille gozer
Vond het wel een klein podiumpje
quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Er waren er toch echt 3, de 3e zat net iets buitenbeeld
quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hij zegt dat er drie katten een het likken zijn, hoe kan die derde kat dan dat bord likken
Ik snap ook wel dat je die beestjes jouw restjes geeft, maar doe dat dan vanaf het bord in hun eigen bak of zo..quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:31 schreef Grunge. het volgende:
Maar even over dat likken überhaupt. Ik vind dat juist heel normaal, als er nog wat eten over is de dieren aanwezig het laten oplikken/-eten, beter dan weggooien en zij zijn er blij mee. Vervolgens afwassen en het bord is weer schoon. Ik denk dat Bradge meer moeite met het idee heeft?
Verder: prima gitaarspel! En ik hoop dat we je nog eens horen zingen.
Thanks man! Over 2 weken weerquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:43 schreef leolinedance het volgende:
Toffe gig Braadster! Keep up the good work!
En laat je vooral niet teveel afleiden door de haters
Dude! Dat klinkt echt goed! Dapper dat je dit zo deelt, en gelukkig maar, want je hebt ook vocaal heel wat in je mars! Starla heeft je trouwens mijns inziens erg veel complimenten gegeven en ik ben het er mee eens; jij bent de muzikaalste van die hele club.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat je die beestjes jouw restjes geeft, maar doe dat dan vanaf het bord in hun eigen bak of zo..
Mij horen zingen? Even kijken of ik wat heb...
http://picosong.com/hWrY/
Was toen nog een beetje aan het herstellen van een verkoudheid dus zang is niet super(Vooral de harmonie in het refrein is een beetje
)
http://picosong.com/LaNa/
Beetje bluesy gezongen, slechte engels komt naar voren(Al komt dat ook omdat ik met vowels aan het experimenteren was hier om wat toonvaster te zingen)
Oh, en de Q&A
Mee eens in combinatie met jou.quote:Op maandag 24 oktober 2016 03:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
thanks! fijn om te horen. Ben het er niet mee eens dat ik de muzikaalste ben though. die eer gaat in mijn ogen naar de drummer
De tweede is inderdaad bwoah. Maar dat eerste nummer klinkt verdomd niet slecht Brad.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat je die beestjes jouw restjes geeft, maar doe dat dan vanaf het bord in hun eigen bak of zo..
Was toen nog een beetje aan het herstellen van een verkoudheid dus zang is niet super(Vooral de harmonie in het refrein is een beetje
)
Beetje bluesy gezongen, slechte engels komt naar voren(Al komt dat ook omdat ik met vowels aan het experimenteren was hier om wat toonvaster te zingen)
Oh, en de Q&A
quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:38 schreef starla het volgende:
Dank dat je een halve vlog aan mij hebt besteed
Alleen jammer dat je niet de complimenten noemde die ik je gaf, maar ik snap dat je je frustratie kwijt wilde, want je hebt gewoon geen makkelijk leven en dan komt zo'n snol als ik ook nog eens op het kampvuurtje pissen
Die middelvinger is je vergeven, maar is die echt zo kort of leek dat maar zo?
Dus alvast de 1ste vraag voor de volgende Q&A:
Hoe lang is je middelvinger?
Verdomme Braad, ik ben zeer teleurgesteld dat mijn vragen niet beantwoord zijn in je Q&A, maar ik moet zeggen dat je zang helemaal niet slecht is. Doe dat eerste nummer gewoon eens vloggen! En dan niet 1x openemen en online knallen, maar even je best er op doen, paar takes en goed editten!quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
)
Oh, en de Q&A
Nog sterker, ik vind de stem van Brad op die geluidsopname beter klinken dan de zangeres, maar dat kan ook grotendeels toe te schrijven zijn aan dat het geen live-opname is in een kroeg en de geluidskwaliteit navenant beter is.quote:Op maandag 24 oktober 2016 03:03 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dude! Dat klinkt echt goed! Dapper dat je dit zo deelt, en gelukkig maar, want je hebt ook vocaal heel wat in je mars! Starla heeft je trouwens mijns inziens erg veel complimenten gegeven en ik ben het er mee eens; jij bent de muzikaalste van die hele club.
Men kan er boeken over schrijven.quote:Op maandag 24 oktober 2016 10:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het zit sommigen wel heel erg dwars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |