abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR en moderator zondag 23 oktober 2016 @ 20:48:50 #151
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_166155881
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:47 schreef starla het volgende:

[..]

Hij vroeg of ik kritiek wilde geven op de stage performance, dan doe ik dat en dan wordt dat nu weer doorhameren genoemd.... Moet niet gekker worden :D

Zeg dan meteen: alleen positieve feedback graag in dit topic.
Rustig maar hoor, ik zei alleen dat het op mij zo over kwam :P Vind je bijdragen constructief hoor :*
Fuck the EBU.
pi_166155965
Dat nummer aan einde klinkt wel lekker.
Maar moet ook zeggen, dat ik de zang niet best vind, noch van Adriaan, noch van de zangeres. Oefening baart kunst zullen we maar zeggen.
Zie ook 2 keyboards staan, daar nog op tekeer gegaan ?
pi_166156027
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:34 schreef chroestjov het volgende:

[..]

De zangeres maakt het echt te bont.
En helaas zien we niet hoe afgeladen "Cafe de Koning" is.
pi_166156046
Niemand hier vindt de zang best, maar wie krijgt hier alle kritiek?

Snap je nu hoe het op MIJ overkomt Moira?

Omdat ik een muziekopleiding heb gedaan moet juist ik m'n bek houden? Of mis ik iets anders heel logisch?
I feel kinda Locrian today
  PR en moderator zondag 23 oktober 2016 @ 20:53:58 #155
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_166156090
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:53 schreef starla het volgende:
Niemand hier vindt de zang best, maar wie krijgt hier alle kritiek?

Snap je nu hoe het op MIJ overkomt Moira?
Ja hoor, ik bedoelde het ook niet zo :*
Fuck the EBU.
pi_166156223
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:52 schreef luckass het volgende:

[..]

Idd, hoe reageerde het publiek ?
Nog groupies ?
pi_166156664
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:53 schreef starla het volgende:
Omdat ik een muziekopleiding heb gedaan moet juist ik m'n bek houden? Of mis ik iets anders heel logisch?
Je hebt overduidelijk heel erg veel verstand van muziek, maar om nou zo overdreven je gedachten op tafel te gooien m.b.t een bandje wat net 5 maanden samen is in de huidige samenstelling en meteen brainstormen over een wisselende samenstelling is wel een beetje overbodig.. Vind het om eerlijk te zijn ook een beetje grenzen aan het arrogante.

Alsof je wil zeggen, ik heb een muziekopleiding afgerond, ik heb er verstand van, dus IK roep het hardst OE en AA want mijn mening telt. zeg maar..

Doet niks af aan hoe je bent als persoon verder want je bent wel relaxed, maar probeer een béétje wat minder "bot" Over te komen als je kritiek geeft, zeker op een bandje wat pas speelt, want nogmaals TUURLIJK mag je kritiek geven, is echt geen probleem! Maar je kan het ook wel wat genuanceerder brengen toch?

O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2016 21:06:25 ]
pi_166156724
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:52 schreef luckass het volgende:

[..]

Schat dat er 40-50 mensen waren.
Zal de volgende keer dat we ergens spelen een foto maken :P
pi_166156734
Eindelijk weer een beetje spanning in dit topic
pi_166156739
Tough love van starla. Kinky.
pi_166156800
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:51 schreef DeBaba het volgende:
Dat nummer aan einde klinkt wel lekker.
Maar moet ook zeggen, dat ik de zang niet best vind, noch van Adriaan, noch van de zangeres. Oefening baart kunst zullen we maar zeggen.
Zie ook 2 keyboards staan, daar nog op tekeer gegaan ?
Keyboards waren van een ander bandje, heb ik niet op gespeeld, trekt mij eigenlijk niet echt meer het keyboardspelen.

Nummer aan het einde, dan doel je op bloodhound neem ik aan? Die is inderdaad wel O+ Totaal anders dan wat we normaal doen. Beetje indie
pi_166157144
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:07 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Tough love van starla. Kinky.
Part of life ;)

Kijk, ik ben eerlijk. Als ik vind dat Brad onnodig wordt aangevallen op welk vlak dan ook, dan kom ik voor Brad op.

Maar eerlijkheid betekent ook dat je negatieve dingen zegt.

5 maanden of 50 maanden; zoals het er nu voorstaat zuigt de band gewoon. Kunnen we lang of kort over lullen.

De meeste eer ken ik nota bene toe aan Brad, want zonder hem is die band helemaal een natte handdoek.

Dat is mijn mening. Bot of arrogant, maakt me niets uit. Ik heb door de jaren geleerd dat de zogenaamde 'botheid' van mensen vaker ligt aan de ontvanger, dan degene die 'bot' is. Grow a skin zeg ik dan.
pi_166157360
Vind de drummer ook niet slecht
pi_166157391
quote:
2s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:08 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Keyboards waren van een ander bandje, heb ik niet op gespeeld, trekt mij eigenlijk niet echt meer het keyboardspelen.

Nummer aan het einde, dan doel je op bloodhound neem ik aan? Die is inderdaad wel O+ Totaal anders dan wat we normaal doen. Beetje indie
Wat vind je van de mening over de zang? Ben ik wel benieuwd naar :)
pi_166158050
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:20 schreef DeBaba het volgende:
Vind de drummer ook niet slecht
Prcs :)
pi_166158495
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:21 schreef starla het volgende:

[..]

Wat vind je van de mening over de zang? Ben ik wel benieuwd naar :)
Ik blijf er bij de zang is gewoon best prima.

overal valt wel wat op aan te merken, zowel op mij, als de drummer, als de gitarist, als de zanger, als de bassiste. We maken muziek, hebben lol, treden zo nu en dan op, hebben een repertoire van +- 20 nummers, en mensen vinden het leuke muziek, dat is het belangrijkste.

Nu hou ik er over op ;)
pi_166158527
Het stemgeluid van de zangeres komt wel erg direct over, is een Vocoder geen idee voor haar om het wat meer kleur te geven?
pi_166158653
quote:
2s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:43 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ik blijf er bij de zang is gewoon best prima.

overal valt wel wat op aan te merken, zowel op mij, als de drummer, als de gitarist, als de zanger, als de bassiste. We maken muziek, hebben lol, treden zo nu en dan op, hebben een repertoire van +- 20 nummers, en mensen vinden het leuke muziek, dat is het belangrijkste.

Nu hou ik er over op ;)
Soit ;)

ps maar alvast een klein adje plaatsen voor nieuwe bassiste/zangeres kan geen kwaad toch? :D
pi_166160332
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 22:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Dat vetershirt :D
Vond het wel een episch shirt :D
pi_166160437
Ga nu de Q&A opnemen.
pi_166160572
quote:
GIF van de 'middelvinger' a.u.b. :Y
pi_166161310
Even doorgelezen.. phoe het is echt een fan-topic geworden, en dat is jammer! Kritiek wordt van vele kanten de kop ingedrukt, en sommigen blijven op de 'kritiekgever' hameren. Fanbashtopic :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')