SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
net aangezetquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geen idee, wel grappig clipje.
VLB NEGATIVITEIT SCquote:
Lopen is voor het voetvolk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe lopen jullie dan de winter door
spierwit?
moest er stiekem ook wel om lachen.quote:
uiteraard, joystick bedien ik met de mond.quote:
Jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe lopen jullie dan de winter door
spierwit?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moest er stiekem ook wel om lachen.
[..]
uiteraard, joystick bedien ik met de mond.
In India, Japan en Korea is wit de norm.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bahbah
daar heb ik wel miniem risicotje voor over
Plotseling galmt er een zucht van teleurstelling door de donkere krochten van de VBLSCquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik verbrand toch elk voorjaar zo rood als een kreeft, dus die huidkanker heb ik toch wel te pakken over een jaar of 40
Hey Danny. What up?quote:
Ik woon niet in die landenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In India, Japan en Korea is wit de norm.
nee geelquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In India, Japan en Korea is wit de norm.
Ben op een Pools jaren '40 dieet gestapt. Nog maar 74 kg schoon aan de haak nu.quote:
Daar is wit met sproeten en rood haar de norm. In Polen is blockhead de norm.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik woon namelijk in Engeland en soms ben ik in POLEN.
heb beide nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar is wit met sproeten en rood haar de norm. In Polen is blockhead de norm.
ja weet ik maar ze zijn geel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wit is status. Hoe witter hoe minder jij en je ouders op het land hebben moeten werken.
Koekoek. Dus dat duurt niet lang meer voordat je weer bezopen van een berg af flikkert. Of insinueer je geen vodka dieet?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben op een Pools jaren '40 dieet gestapt. Nog maar 74 kg schoon aan de haak nu.
Whaddup daar
Dus als je je wil conformeren zul je iets beter je best moeten doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb beide niet
jammer voor je probeer het opnieuw.
Extreem matige photoshop deze.quote:
Ik dacht dat ze in Polen in de jaren '40 een stresscrashdieet hadden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Koekoek. Dus dat duurt niet lang meer voordat je weer bezopen van een berg af flikkert. Of insinueer je geen vodka dieet?
Minzaam betekent toch vriendelijk?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:43 schreef Saind het volgende:
[..]
ja weet ik maar ze zijn geel.
Je bent trouwens erg minzaam. Beetje irritant.
En het dan raar vinden dat er soms dieren of mensen aan een ketting achter de trekhaak worden gesleept. Ik had het wel geweten. Godverdomme veel spelfouten voor zo'n leeftijd.quote:
Nee neerbuigend. Condescending zeg maar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Minzaam betekent toch vriendelijk?
jij bent ook vaak neerbuigendquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee neerbuigend. Condescending zeg maar.
Stress ja? Dat is niet goed. Nu is wat gezonde druk natuurlijk wel prettig om te hebben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze in Polen in de jaren '40 een stresscrashdieet hadden.
Nee geen alcohol,heb in geen tijden gedronken. Ben op een leeftijd beland dat je te oud bent geworden om katers nog enigszins normaal te kunnen doorstaan.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Tegenover wie ben ik neerbuigend geweest?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Terwijl jij toch een hele mooi vrouw hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stress ja? Dat is niet goed. Nu is wat gezonde druk natuurlijk wel prettig om te hebben.
Ik herken dat van die kater wel. Maar ik heb nu eenmaal een neutje nodig voor het slapen gaan anders kom ik niet in slaap.
Jij ook.quote:
Gezonde druk is niets mis mee maar er zijn grenzen uiteraard.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stress ja? Dat is niet goed. Nu is wat gezonde druk natuurlijk wel prettig om te hebben.
Ik herken dat van die kater wel. Maar ik heb nu eenmaal een neutje nodig voor het slapen gaan anders kom ik niet in slaap.
Die houdt me dan ook uit mijn slaap.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Terwijl jij toch een hele mooi vrouw hebt.
Is dat condescending? Ik leg geen hele simpele dingen die iedereen begrijpt uit iig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tegen religie
en tegen zonnebanken
Wat een schavuitquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tegen religie
en tegen zonnebanken
We zullen voortaan stiller zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die houdt me dan ook uit mijn slaap.
Neerbuigend is misschien niet het goede woord. Je staat niet open voor discussie. Jouw waarheid is vaak de enige waarheid. Dat zou leuk zijn als je een act zou zijn, maar ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat je echt zo bent.quote:
waarinquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Neerbuigend is misschien niet het goede woord. Je staat niet open voor discussie. Jouw waarheid is vaak de enige waarheid. Dat zou leuk zijn als je een act zou zijn, maar ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat je echt zo bent.
In dit geval had ik de post van Inso gewoon verkeerd begrepen. Niet boos worden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Is dat condescending? Ik leg geen hele simpele dingen die iedereen begrijpt uit iig.
Niet weten dat nap vierdeklas rijdtquote:
2de. Voor het geld dat je moet betalen in Nederland voor 1ste klas kan je net zo goed het vliegtuig pakken in Eindhoven en naar Amsterdam vliegenquote:
Mijn longen trekken dat niet. Ik ben helemaal gestopt met roken. Eigenlijk wil ik november en december gebruiken om even niets meer te drinken, maar er komen net iets teveel leuke dingen aan waar een drankje toch wel gewenst is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Gezonde druk is niets mis mee maar er zijn grenzen uiteraard.
Voor het slapen rook ik nu een jointjeDoet z'n werk ook prima. En de ochtend nadien toch iets minder last van.
Dit topic kan wel wat regenboog gebruiken jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:49 schreef Saind het volgende:
We zijn wel kritisch op elkaar vandaag zeg.
Nooit op jou schatjequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In dit geval had ik de post van Inso gewoon verkeerd begrepen. Niet boos worden.
Zijn dat die klapstoelen?quote:
Zeker omdat het verschil tussen eerste en tweede klas bij de NS vrij magertjes is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
2de. Voor het geld dat je moet betalen in Nederland voor 1ste klas kan je net zo goed het vliegtuig pakken in Eindhoven en naar Amsterdam vliegen
Dat was niet over negers, wel over de islam.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Nooit op jouw schatjeTenzij we weer een dronken discussie gaan voeren in Monk over negers.
Ik vind eersteklas reizen met de trein het meest overbodige wat er is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
2de. Voor het geld dat je moet betalen in Nederland voor 1ste klas kan je net zo goed het vliegtuig pakken in Eindhoven en naar Amsterdam vliegen
een pot natquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat was niet over negers, wel over de islam.
Ik moest laatst bij Manchester zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wacht maar tot je eens eersteklas hebt gezeten op een stuk langer dan een uur.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind eersteklas reizen met de trein het meest overbodige wat er is.
Heb het jaren gedaan, best chill hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind eersteklas reizen met de trein het meest overbodige wat er is.
Treinen in de UK is ook relatief duur toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moest laatst bij Manchester zijn.
Dat had ik ook beter kunnen vliegen dan rijden zo'n beetje
quote:
December lijkt me inderdaad bij uitstek de maand om te kappen met drinkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn longen trekken dat niet. Ik ben helemaal gestopt met roken. Eigenlijk wil ik november en december gebruiken om even niets meer te drinken, maar er komen net iets teveel leuke dingen aan waar een drankje toch wel gewenst is.
Kutopmerking dit.quote:
neem die nooit eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Treinen in de UK is ook relatief duur toch?
Maar wel een goede note to myself, dat ik niet over maatschappelijke onderwerpen moet praten als ik dronken ben. Heb ooit een keer goed ruzie gehad met vrienden van mij over Rusland.quote:
Ik heb heel veel ruzies gehad over maatschappelijke onderwerpen tijdens een dronkenschap.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar wel een goede note to myself, dat ik niet over maatschappelijke onderwerpen moet praten als ik dronken ben. Heb ooit een keer goed ruzie gehad met vrienden van mij over Rusland.
Voorhuid. Twee voorbeelden. Religie. Anders geaarden.quote:
Ik kom nooit zo ver.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wacht maar tot je eens eersteklas hebt gezeten op een stuk langer dan een uur.
Daar heb ik dan weer niet zo'n sterke mening over, maar kan het me voorstellen ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar wel een goede note to myself, dat ik niet over maatschappelijke onderwerpen moet praten als ik dronken ben. Heb ooit een keer goed ruzie gehad met vrienden van mij over Rusland.
Ik praat altijd mijn mond voorbij als ik dronken ben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
heb niks tegen anders geaarden ben er alleen geen voorstander van om daar zelf aan mee te doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voorhuid. Twee voorbeelden. Religie. Anders geaarden.
Als een zwartwitbaas gewoon die trein op tochquote:
Ik denk dat ik wel wat quotes terug kan halen waarin je aangeeft wel iets te hebben tegen anders geaarden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb niks tegen anders geaarden ben er alleen geen voorstander van om daar zelf aan mee te doen
Maat van me is wel eens op een stapel grind in een goederentrein naar Duitsland gegaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Als een zwartwitbaas gewoon die trein op toch
[ afbeelding ]
Dat kan ik me niet voorstellenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel wat quotes terug kan halen waarin je aangeeft wel iets te hebben tegen anders geaarden.
Hij Poolariseert wel een beetje ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel wat quotes terug kan halen waarin je aangeeft wel iets te hebben tegen anders geaarden.
Je bent toch nooit verplicht om te trouwen in de kerk?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ben alleen tegen het verplicht trouwen in kerken van homos.
Zou dat toentertijd in de states nog wel hebben gedaan. Hedendaags lijkt het me niet echt handig meer. Of moet zo'n boemeltreintje zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Maat van me is wel eens op een stapel grind in een goederentrein naar Duitsland gegaan.
Lijkt me wel geinig. Niet dat ik het snel zou doen.
Mag als kerk ook niet homos weigerenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je bent toch nooit verplicht om te trouwen in de kerk?
Monk in Brussel? Daar had ik mijn farewell drink. Iedereen een groen bandje aan en de bar was vrij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Nooit op jou schatjeTenzij we weer een dronken discussie gaan voeren in Monk over negers.
farewell van watquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Monk in Brussel? Daar had ik mijn farewell drink. Iedereen een groen bandje aan en de bar was vrij.
quote:Op zondag 4 september 2016 11:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoge libido kunnen zichzelf niet inhouden
hebben sowieso al een afwijking he
quote:Op maandag 27 juni 2016 12:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Paus vindt dat homo's excuses verdienen
DEZE PAUS
quote:
Jep diequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Monk in Brussel? Daar had ik mijn farewell drink. Iedereen een groen bandje aan en de bar was vrij.
Oh, het klonk dramatischquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn afscheid van de klant in Brussel.
Monk in Brussel ja. Daar waren Saind en ik. Leuke tent.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook spaghetti gegeten?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Monk in Brussel ja. Daar waren Saind en ik. Leuke tent.
Ik zeg nergens dat het verboden is homo te zijn of dat ze de gevangenis in moetenquote:
Was ook niet gek duur, die drie fonteinen was 15 ofzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:59 schreef opperkleurder het volgende:
We hebben toen niet voor heel veel geld gedronken trouwens, we waren al best ver heen.
Is erg goed daar, vooral als je al wat op hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, was achteraf misschien wel beter om nog te doen.
Die Papegaai was ook daar toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Was ook niet gek duur, die drie fonteinen was 15 ofzo
Bier valt inderdaad mee, voor een shot rum was ik 14 euro kwijt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Was ook niet gek duur, die drie fonteinen was 15 ofzo
Voor een volgende keer, al is er nog een andere Italiaan waar ik eens naar toe wil. Daar is ook goed Italiaans bier.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is erg goed daar, vooral als je al wat op hebt.
Dat was geen goedkope troep dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bier valt inderdaad mee, voor een shot rum was ik 14 euro kwijt.
In Schaerbeek heb je La papagallo zitten, die is erg goed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor een volgende keer, al is er nog een andere Italiaan waar ik eens naar toe wil. Daar is ook goed Italiaans bier.
Jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die Papegaai was ook daar toch?
Nope, en voor de cocktails ben je ook minimaal 10 euro kwijt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat was geen goedkope troep dan.
La Tana a Bruxellesquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Schaerbeek heb je La papagallo zitten, die is erg goed.
craft cocktails zijn echt schijtirritantquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, en voor de cocktails ben je ook minimaal 10 euro kwijt.
Ik dronk laatst alcohol vrije cocktail die 12 pond kostte.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, en voor de cocktails ben je ook minimaal 10 euro kwijt.
maar was geen anti homoquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:04 schreef Saind het volgende:
[..]
mycroft op homo's en insomnia_
Ben je er rap
Ja maar zonder context werkte hij welquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar was geen anti homo
alleen die laatste
maar dat was ironie
godverdomme zeg negatievelingquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan is het ook weer bijna maandag.
Ik heb maandag vrij genomenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan is het ook weer bijna maandag.
Je gaat ongeacht de uitslag van zondag alvast feestvieren op de Coolsingel?quote:
Hij gaat asfalteren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je gaat ongeacht de uitslag van zondag alvast feestvieren op de Coolsingel?
Vanavond feestavond bij het voetbal, morgen al heel vroeg naar ADE en zondag de klassieker. Dus denk dat ik maandag wel een keer moet gaan slapen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je gaat ongeacht de uitslag van zondag alvast feestvieren op de Coolsingel?
Dat was dus een sapje van 15 euro?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dronk laatst alcohol vrije cocktail die 12 pond kostte.
Dat voelde alsof ik geld opdronk
jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat was dus een sapje van 15 euro?
conclusie; je wordt oud.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanavond feestavond bij het voetbal, morgen al heel vroeg naar ADE en zondag de klassieker. Dus denk dat ik maandag wel een keer moet gaan slapen.
Eens. 3 dagen doorhalen was vroeger niet zo'n groot probleem.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
conclusie; je wordt oud.
Had je maar een vak moeten leren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:11 schreef GGMM het volgende:
Godverdomme nog 2 uur tot mn weekend begint.
DAT IS NOG TERINGLANG
Klopt ja, herkenbaar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens. 3 dagen doorhalen was vroeger niet zo'n groot probleem.
Ik hoop wel vliegmango.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet meer precies
mango o.a. geloof ik
SOOOOOOOOOWWWquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had je maar een vak moeten leren.
Bomaanslag in Nederland voorkomen klinkt ook wel erg dramatisch trouwensquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:16 schreef Doublepain het volgende:
Ufo gespot boven Amsterdam
Moest lachen
Hard voor je.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:11 schreef GGMM het volgende:
Godverdomme nog 2 uur tot mn weekend begint.
DAT IS NOG TERINGLANG
Het is net Voetbalzonequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bomaanslag in Nederland voorkomen klinkt ook wel erg dramatisch trouwens
Dat heb ik, daarom ben ik onmisbaar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had je maar een vak moeten leren.
Moge de goden je weg vrij latenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga wel zo naar huis rijden. Wordt druk op de weg vandaag.
Haags laat mensen als jij werken, die snapt hetquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik, daarom ben ik onmisbaar.
Ik zie dat jij alweer thuis zit?
Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al ruim een kwartier vertraging.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moge de goden je weg vrij laten
Was aangekondigd hè.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:21 schreef DonRaja het volgende:
Net een ontploffing op de kazerne hier in de buurt. 7 soldaten gewond.
God haat jou.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Al ruim een kwartier vertraging.
gvd die katholieken zekerquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Al ruim een kwartier vertraging.
Je hoeft het er niet in te wrijven hoor.quote:
Denk niet dat het een aanslag was. Dan waren ze een paar kilometer doorgereden en hadden ze de nukes gepakt.quote:
Ik zie niks in het nieuws?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:21 schreef DonRaja het volgende:
Net een ontploffing op de kazerne hier in de buurt. 7 soldaten gewond.
Vakantiegangers hè. Veel moslims denk ik.quote:
Vakantie begint nu pas in Limburg?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vakantiegangers hè. Veel moslims denk ik.
Jij zit daar niet veilig Don. Ik zie het als onze taak om met een aantal mensen richting Brussel te komen en je daar veilig te evacueren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk niet dat het een aanslag was. Dan waren ze een paar kilometer doorgereden en hadden ze de nukes gepakt.
Blijkt een oefening, die flikkers hebben het deel van de 7 gewonden verwijderd.quote:
Yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup. En de rest van zuid.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vakantie begint nu pas in Limburg?
Tijd voor een kruistocht dan, wegen moeten weer vrij zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vakantiegangers hè. Veel moslims denk ik.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Blijkt een oefening, die flikkers hebben het deel van de 7 gewonden verwijderd.![]()
http://www.hln.be/hln/nl/(...)lijkt-oefening.dhtml
Ze lopen daar altijd een beetje achter.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vakantie begint nu pas in Limburg?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Blijkt een oefening, die flikkers hebben het deel van de 7 gewonden verwijderd.![]()
Belgen...quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja, in Limburg begonnen ze nogal laat met het schooljaar. Heb er achterfamilie wonen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup. En de rest van zuid.
Wil je mijn oude TT herstellen, Stijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja, in Limburg begonnen ze nogal laat met het schooljaar. Heb er achterfamilie wonen.
Beter achterlopen dan vreemdlopen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze lopen daar altijd een beetje achter.
Jij weet waar je achterfamilie allemaal woont?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja, in Limburg begonnen ze nogal laat met het schooljaar. Heb er achterfamilie wonen.
Nee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wil je mijn oude TT herstellen, Stijn
Ik ben voor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tijd voor een kruistocht dan, wegen moeten weer vrij zijn
Dat lees je tochquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij weet waar je achterfamilie allemaal woont?
Wanneer hebben we een meeting?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beter achterlopen dan vreemdlopen.
Alleen waar de zussen en broers van mijn oma wonen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij weet waar je achterfamilie allemaal woont?
Niet waar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Familie die je liever kwijt dan rijk bent.
Ieder jaar weer verschillend hè. Ik heb het liefst laat vakantie. Heb ik niet te maken met die immer aanwezige randstedelingen. Al is het ook niet altijd prettig met brabo's.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
pics van de zussenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen waar de zussen en broers van mijn oma wonen.
Ja, zou ik ook vindenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ieder jaar weer verschillend hè. Ik heb het liefst laat vakantie. Heb ik niet te maken met die immer aanwezige randstedelingen. Al is het ook niet altijd prettig met brabo's.
ze doen er niet zoveel aan in het zuiden, hoelang zijn ze nu al niet bezig met die A2 tunnel in Maastricht?quote:
Wanneer jij er klaar voor bent. Zou je mij dan ook in willen lichten?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wanneer hebben we een meeting?
als je veel medelanders tegenkomt ga je niet naar de juiste plekken op vakantiequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ieder jaar weer verschillend hè. Ik heb het liefst laat vakantie. Heb ik niet te maken met die immer aanwezige randstedelingen. Al is het ook niet altijd prettig met brabo's.
Oh dat hou ik allemaal niet bij hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen waar de zussen en broers van mijn oma wonen.
ik ook niet de zussen van mn oma zijn ook allemaal oud en grijsquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat hou ik allemaal niet bij hoor.
Pff. Une grande drama is dat. Maar dat was ook wel een projectje. Nu is er net door dat de snelweg van Eindhoven naar Weert verbreed gaat worden. Zou tijd worden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze doen er niet zoveel aan in het zuiden, hoelang zijn ze nu al niet bezig met die A2 tunnel in Maastricht?
Iemand is chagrijnig vandaag and it ain't mequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga jezelf ergens anders profileren als een debiel.
Mijn oma heeft het contact met haar zus al verbroken toen mijn moeder een klein kind was.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ook niet de zussen van mn oma zijn ook allemaal oud en grijs
Met een zus en haar familie hebben we heel goed contact. De anderen zie ik zeldenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat hou ik allemaal niet bij hoor.
Dat doen we niet. Maar het hoeven er maar een paar te zijn om het onaangenaam te laten zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je veel medelanders tegenkomt ga je niet naar de juiste plekken op vakantie
Ik zie mijn neven en nichten zelden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met een zus en haar familie hebben we heel goed contact. De anderen zie ik zelden
Mijn echte neven en nichten zag ik vroeger altijd wel wekelijks, maar naar mate de leeftijd vordert..quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie mijn neven en nichten zelden.
Ga je naar Simonis? Dat is wel mijn favoriet daar. Volgende week ben ik de hele week in het buitenland.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wanneer jij er klaar voor bent. Zou je mij dan ook in willen lichten?
Volgende week met vrouw en kinderen naar het omniversum, die T-rex en een ander museum bij jou in de buurt. Met als ultiem doel de visafslag.
Ik vooral neven en nichten die in de zelfde leeftijd zitten als mij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie mijn neven en nichten zelden.
Was het gezellig in de Thalys?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:31 schreef DonRaja het volgende:
Dus... morgen naar Amsterdam. Dan heb ik dus in 4 dagen tijd: Parijs (gister), Brussel (vanavond), Tilburg (morgen), Amsterdam (morgen), Rotterdam (overmorgen), Den Haag (overmorgen). Gelukkig werk ik maandag van thuis.
De meeste zie ik eens in de drie jaar. Sommige pas 2x in mijn leven gezien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn echte neven en nichten zag ik vroeger altijd wel wekelijks, maar naar mate de leeftijd vordert...
Van mijn vaders kant ben ik de jongste, dus daar had ik nooit echt een klik mee. Van moeders kant op mijn broer en zus na de oudste, maar die wonen ook ver dus zie ik nooit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vooral neven en nichten die in de zelfde leeftijd zitten als mij.
Maar die hele stroom die daarna geboren is of nog geboren wordt houd ik niet bij hoor.
Moet leuk blijven
Ja toch wel, heb een filmpje gekeken. Maar 1u22 is net te kort om een hele film te zien.quote:
Ik heb zes ooms/tantesquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De meeste zie ik eens in de drie jaar. Sommige pas 2x in mijn leven gezien.
Ik 8 ooms/tantes (degene met wie ik een bloedband heb dan, niet aangetrouwde)quote:
Exclusief aangetrouwd aan de ene kant.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is dit incl of exclusief aangetrouwd
Slecht voor de familienaamquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:38 schreef Insomnia_ het volgende:
13 tantes 0 ooms in totaal aan beide kanten qua bloedband
zwak zaad in de familie.
Ik heb familie in Almere RIPquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Meeste woont wel dicht in de regio. Twee wonen in A'dam of verder.
Aan mijn moeders kant zijn toch de vaders onbekend dus die familienaam is sowieso al niet zo rullevant.quote:
Daar gaat de legacyquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aan mijn moeders kant zijn toch de vaders onbekend dus die familienaam is sowieso al niet zo rullevant.
tantes alleen bedoel jequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:37 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben Surinamer, het hele fucking land is mijn familie. Ik moet iedereen met oom/tante aanspreken.
had mn oma maar moeten trouwen aan die kant niet danquote:
Heeft je oma met allemaal verschillende mannen kinderen gehad?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had mn oma maar moeten trouwen aan die kant niet dan
Nee, ook ooms, maar die switchen nogal snel van de bijbehorende tante. Dus ik heb wel aanzienlijk meer tantes dan ooms.quote:
ja en allemaal onbekendquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft je oma met allemaal verschillende mannen kinderen gehad?
Je oma kan toch wel een beetje uitrekenen met wie ze het gedaan heeft toenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja en allemaal onbekend
niet best allemaal
Vast wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je oma kan toch wel een beetje uitrekenen met wie ze het gedaan heeft toen
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, ook ooms, maar die switchen nogal snel van de bijbehorende tante. Dus ik heb wel aanzienlijk meer tantes dan ooms.
Gekquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vast wel.
Maar als ze het niet zegt
Yep, maar het gaat om Enschede. Dus die ooms zijn tegelijkertijd je broer en neef, en waarschijnlijk zijn een aantal van die tantes ook je zussen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
3 ooms en 2 tantes qua bloedband. 2 ooms en 2 tantes aangetrouwd, 1 oom is de eeuwige vrijgezel.
sowquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, maar het gaat om Enschede. Dus die ooms zijn tegelijkertijd je broer en neef, en waarschijnlijk zijn een aantal van die tantes ook je zussen.
your sister is your motherquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, maar het gaat om Enschede. Dus die ooms zijn tegelijkertijd je broer en neef, en waarschijnlijk zijn een aantal van die tantes ook je zussen.
quote:Adolfine-B
Angel-Proud
Anna-Spiegel
April-June
Babyrose-Belen
Bas-xerxes
Bibi-Del
Bien-Aimé
Bj-Jon
Blessing-VirginYah
Bliss-Blitzer
Bondjol-S
Booth-y
Broer-Jan
Bruce-Lee
Bun-Majoor
Cataleya-Ladonna
Catootje-Margootje
Chanel-Lyric
Chantelou-Fabianqa-Riadeilla
Chardonay-Sebahad
Charity-Jane
Che-Guevara
Cherokee-Guillem
Cindirella-Anaïs
Coco-Chanell
Comfort-Kate
Cri-cri
Denzel-Washington
Dethleff-Joop
Diamond-Earl
Didier-Diderôt
Dieu-Merci
Dingeman-Jan
Djay-Jay
Dok-Ruk
Don-Bosco
Don-Juan
Dong-dong
Eagle-Eye
Elle-Wijntje
Elton-John
Elvis-Hubertus
F.Ruben-John
Fannie-Piet
Fellow-Rob
Flo-Florence
Flo-Jo
Florysch-Thobyaz
Flurjanny-Jennifer
Frankie-Kid
Fuk-Hoi
Garyjay-z
Gay-Lussac
Girly-Ann
Given-Joyfull-Love
God-guideme
Godspower-Iyklee
Golden-Prince
Grace-Kelly
Guy-Porsche
He-He
Heavenly-Angel
Hill-Lock
Ho-Ho
Inmaculada-Concepción
Jaere’maijah-Joshua
James-Dean
Jannelies-Liesanne
Janwillem-Henk
Jaquar-Dior
Jay-Z
Jelly-Jo
Jermaine-Jermaine
Jessey-James
Jezus-Maria
Jimi-Hendrik
Joa-J’aime
Johnny-Boy
Jor-El
Joyfully-joe
Julio-Cesar
Junior-The-Great
Jè-Jè
Kal-El
Kam-Ping
Ketsia-Charmante
Kier-Jan
Kleopatra-Antonanette
Kokkie-Klaus
Kommer-Jan
La-Fleur
Laisa-J’adore
Liberty-Grace
Lijster-Lidewij
Liubliana-Diana
Lovely-Faith
Lujaylee-Lilly
Lumiére-Abgaïl
Mae-tresse
Makaveli-Shaquille
Man-fuk
Marie-Louisssse
Marxx-Alphelino
Maurvienshelly-Unique
May-June
Media-Trix
Mi’ami-Jeje
Micha-l
Miglennjaydion-Nazairenicandros
Milano-Marseille
Milky-Janus
Miracle-of-love
Miró-Dali
Misty-Virgin
Mon-Coeur
Mona-Lisa
Moon-Soleil
Morning-Star
My-doesnylove
My-son
Negar-F-N
November-Rain
Ocean-Pearl
October-Noon
Panta-Rhei
Persevere-Christ
Petit-Frère
Petit-Loup
Pharaoh-Benjamin
phuc-Duc
Pi-air
Prince-Fritz-Cruene-August-Willem-Jan-Hendrik-Dick
Pâte-de-Loupé
Queen-Blessing
Reignbeau-Treasureley
Remt-Boy
Ri-J’C
Saffron-L’Amour
Saharah-Jane
Sepp-Dietrich
Serenity-Hope
She-Cutie
She-Ra
Shu-Dhjai’Drion
Siegfried-Jozephszoon
Sint-Bastianus
Starbuck-Daniël
Sterre-Der-Zee
Survival-Lee
Te-amo
Tietje-Trijntje
Tiger-Lily
Treasure-Jackson
Valentino-love
Vanity-Pearl
Vlinder-Jezzebelle
Whooly-Whooly
Wim-Rosita
Wolf-K-Po
X’Jeàneyshá-Treáng-
Yo-Willy
Yo-Yo
Zeus-Jan
Zorro-Banderas
Maar even de flixbus boeken dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:10 schreef Saind het volgende:
Opper we moeten wel naar de open brouw dag.
Bij Moeder die dag nieuwe Tilquin pinot lambiek en nieuwe druivenlambiek van cantillon
Rustig aan hè, weet nog niet of ik kanquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar even de flixbus boeken dan.
Nope, ze hebben geen dubbele namen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Staan de namen van jouw kinderen ook in dat rijtje?
Jammer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, ze hebben geen dubbele namen.
Ik vond je zoon wel een Lubbert-Janquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, ze hebben geen dubbele namen.
Moeten we wel de berg van St Gilles op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Rustig aan hè, weet nog niet of ik kan
Ik vind dit een neerbuigende post.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dacht meer aan Ronnie.
Ronnie Brunswijk.
Ahja ik had beter moeten lezenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:15 schreef opperkleurder het volgende:
Tilquin is er toch pas december?
Moeten we in december weerquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ahja ik had beter moeten lezen
After a complete facelift last winter, we start 10 months of party!
10 breweries we have made 10 beers exclusive.
This will be the opportunity to make 1 evening per month in the presence of the Brewers!
We are starting on 12 November with our friends of cantillon and the 1ST BEER SIGNED JEAN VAN ROY!
hoe is het Opperquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind dit een neerbuigende post.
Nou nou nou...quote:
Lekker man, geniet ze!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niks te klagen, net uitgelogd dus weekend en morgen vliegen naar Ljubljana.
ik kom één achterneef altijd tegen met uitgaanquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hebben best wat leuke liedjes gemaakt. Talk vind ik echt tof.
quote:Comments are subjected to validation. Any not-argued comment/offending will be purely and simply refused. Not appreciate a song is a matter, to offend directly is another one, and it's not any more bearable, more than 70 % of comments are insults. It's too much!
Stop insults, you're wasting your time! Comments will be REFUSED!!
By The Way, The song was not written by R.Black, but by Ark Music founder Patrice Wilson, who also appears as the rapper on the song and video.
COMMENTS DISABLED
I'm tired to see kids hating others because they failed their life.
Jazeker maar ben nog niet klaar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben er momenteel niet mee bezig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan moet je beter je best doen om stemmen te winnen
GGMM heeft veel macht wb stemmen, je hebt nog tijdquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben er momenteel niet mee bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |