Maar even de flixbus boeken dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:10 schreef Saind het volgende:
Opper we moeten wel naar de open brouw dag.
Bij Moeder die dag nieuwe Tilquin pinot lambiek en nieuwe druivenlambiek van cantillon
Rustig aan hè, weet nog niet of ik kanquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar even de flixbus boeken dan.
Nope, ze hebben geen dubbele namen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Staan de namen van jouw kinderen ook in dat rijtje?
Jammer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, ze hebben geen dubbele namen.
Ik vond je zoon wel een Lubbert-Janquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, ze hebben geen dubbele namen.
Moeten we wel de berg van St Gilles op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:11 schreef Saind het volgende:
[..]
Rustig aan hè, weet nog niet of ik kan
Ik vind dit een neerbuigende post.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dacht meer aan Ronnie.
Ronnie Brunswijk.
Ahja ik had beter moeten lezenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:15 schreef opperkleurder het volgende:
Tilquin is er toch pas december?
Moeten we in december weerquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ahja ik had beter moeten lezen
After a complete facelift last winter, we start 10 months of party!
10 breweries we have made 10 beers exclusive.
This will be the opportunity to make 1 evening per month in the presence of the Brewers!
We are starting on 12 November with our friends of cantillon and the 1ST BEER SIGNED JEAN VAN ROY!
hoe is het Opperquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind dit een neerbuigende post.
Nou nou nou...quote:
Lekker man, geniet ze!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niks te klagen, net uitgelogd dus weekend en morgen vliegen naar Ljubljana.
ik kom één achterneef altijd tegen met uitgaanquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hebben best wat leuke liedjes gemaakt. Talk vind ik echt tof.
quote:Comments are subjected to validation. Any not-argued comment/offending will be purely and simply refused. Not appreciate a song is a matter, to offend directly is another one, and it's not any more bearable, more than 70 % of comments are insults. It's too much!
Stop insults, you're wasting your time! Comments will be REFUSED!!
By The Way, The song was not written by R.Black, but by Ark Music founder Patrice Wilson, who also appears as the rapper on the song and video.
COMMENTS DISABLED
I'm tired to see kids hating others because they failed their life.
Jazeker maar ben nog niet klaar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik, daarom ben ik onmisbaar.
Ik zie dat jij alweer thuis zit?
Ik ben er momenteel niet mee bezig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan moet je beter je best doen om stemmen te winnen
GGMM heeft veel macht wb stemmen, je hebt nog tijdquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben er momenteel niet mee bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |