SOOOOOOOOOWWWquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had je maar een vak moeten leren.
Bomaanslag in Nederland voorkomen klinkt ook wel erg dramatisch trouwensquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:16 schreef Doublepain het volgende:
Ufo gespot boven Amsterdam
Moest lachen
Hard voor je.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:11 schreef GGMM het volgende:
Godverdomme nog 2 uur tot mn weekend begint.
DAT IS NOG TERINGLANG
Het is net Voetbalzonequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bomaanslag in Nederland voorkomen klinkt ook wel erg dramatisch trouwens
Dat heb ik, daarom ben ik onmisbaar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had je maar een vak moeten leren.
Moge de goden je weg vrij latenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga wel zo naar huis rijden. Wordt druk op de weg vandaag.
Haags laat mensen als jij werken, die snapt hetquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik, daarom ben ik onmisbaar.
Ik zie dat jij alweer thuis zit?
Wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik, daarom ben ik onmisbaar.
Ik zie dat jij alweer thuis zit?
Al ruim een kwartier vertraging.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moge de goden je weg vrij laten
Was aangekondigd hè.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:21 schreef DonRaja het volgende:
Net een ontploffing op de kazerne hier in de buurt. 7 soldaten gewond.
God haat jou.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Al ruim een kwartier vertraging.
gvd die katholieken zekerquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Al ruim een kwartier vertraging.
Je hoeft het er niet in te wrijven hoor.quote:
Denk niet dat het een aanslag was. Dan waren ze een paar kilometer doorgereden en hadden ze de nukes gepakt.quote:
Ik zie niks in het nieuws?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:21 schreef DonRaja het volgende:
Net een ontploffing op de kazerne hier in de buurt. 7 soldaten gewond.
Vakantiegangers hè. Veel moslims denk ik.quote:
Vakantie begint nu pas in Limburg?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vakantiegangers hè. Veel moslims denk ik.
Jij zit daar niet veilig Don. Ik zie het als onze taak om met een aantal mensen richting Brussel te komen en je daar veilig te evacueren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk niet dat het een aanslag was. Dan waren ze een paar kilometer doorgereden en hadden ze de nukes gepakt.
Blijkt een oefening, die flikkers hebben het deel van de 7 gewonden verwijderd.quote:
Yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup. En de rest van zuid.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vakantie begint nu pas in Limburg?
Tijd voor een kruistocht dan, wegen moeten weer vrij zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vakantiegangers hè. Veel moslims denk ik.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Blijkt een oefening, die flikkers hebben het deel van de 7 gewonden verwijderd.![]()
http://www.hln.be/hln/nl/(...)lijkt-oefening.dhtml
Ze lopen daar altijd een beetje achter.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vakantie begint nu pas in Limburg?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Blijkt een oefening, die flikkers hebben het deel van de 7 gewonden verwijderd.![]()
Belgen...quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja, in Limburg begonnen ze nogal laat met het schooljaar. Heb er achterfamilie wonen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup. En de rest van zuid.
Wil je mijn oude TT herstellen, Stijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja, in Limburg begonnen ze nogal laat met het schooljaar. Heb er achterfamilie wonen.
Beter achterlopen dan vreemdlopen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze lopen daar altijd een beetje achter.
Jij weet waar je achterfamilie allemaal woont?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja, in Limburg begonnen ze nogal laat met het schooljaar. Heb er achterfamilie wonen.
Nee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wil je mijn oude TT herstellen, Stijn
Ik ben voor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tijd voor een kruistocht dan, wegen moeten weer vrij zijn
Dat lees je tochquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij weet waar je achterfamilie allemaal woont?
Wanneer hebben we een meeting?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beter achterlopen dan vreemdlopen.
Alleen waar de zussen en broers van mijn oma wonen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij weet waar je achterfamilie allemaal woont?
Niet waar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Familie die je liever kwijt dan rijk bent.
Ieder jaar weer verschillend hè. Ik heb het liefst laat vakantie. Heb ik niet te maken met die immer aanwezige randstedelingen. Al is het ook niet altijd prettig met brabo's.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
pics van de zussenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen waar de zussen en broers van mijn oma wonen.
Ja, zou ik ook vindenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ieder jaar weer verschillend hè. Ik heb het liefst laat vakantie. Heb ik niet te maken met die immer aanwezige randstedelingen. Al is het ook niet altijd prettig met brabo's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |