SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
net aangezetquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geen idee, wel grappig clipje.
VLB NEGATIVITEIT SCquote:
Lopen is voor het voetvolk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe lopen jullie dan de winter door
spierwit?
moest er stiekem ook wel om lachen.quote:
uiteraard, joystick bedien ik met de mond.quote:
Jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe lopen jullie dan de winter door
spierwit?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moest er stiekem ook wel om lachen.
[..]
uiteraard, joystick bedien ik met de mond.
In India, Japan en Korea is wit de norm.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bahbah
daar heb ik wel miniem risicotje voor over
Plotseling galmt er een zucht van teleurstelling door de donkere krochten van de VBLSCquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik verbrand toch elk voorjaar zo rood als een kreeft, dus die huidkanker heb ik toch wel te pakken over een jaar of 40
Hey Danny. What up?quote:
Ik woon niet in die landenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In India, Japan en Korea is wit de norm.
nee geelquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In India, Japan en Korea is wit de norm.
Ben op een Pools jaren '40 dieet gestapt. Nog maar 74 kg schoon aan de haak nu.quote:
Daar is wit met sproeten en rood haar de norm. In Polen is blockhead de norm.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik woon namelijk in Engeland en soms ben ik in POLEN.
heb beide nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar is wit met sproeten en rood haar de norm. In Polen is blockhead de norm.
ja weet ik maar ze zijn geel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wit is status. Hoe witter hoe minder jij en je ouders op het land hebben moeten werken.
Koekoek. Dus dat duurt niet lang meer voordat je weer bezopen van een berg af flikkert. Of insinueer je geen vodka dieet?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben op een Pools jaren '40 dieet gestapt. Nog maar 74 kg schoon aan de haak nu.
Whaddup daar
Dus als je je wil conformeren zul je iets beter je best moeten doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb beide niet
jammer voor je probeer het opnieuw.
Extreem matige photoshop deze.quote:
Ik dacht dat ze in Polen in de jaren '40 een stresscrashdieet hadden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Koekoek. Dus dat duurt niet lang meer voordat je weer bezopen van een berg af flikkert. Of insinueer je geen vodka dieet?
Minzaam betekent toch vriendelijk?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:43 schreef Saind het volgende:
[..]
ja weet ik maar ze zijn geel.
Je bent trouwens erg minzaam. Beetje irritant.
En het dan raar vinden dat er soms dieren of mensen aan een ketting achter de trekhaak worden gesleept. Ik had het wel geweten. Godverdomme veel spelfouten voor zo'n leeftijd.quote:
Nee neerbuigend. Condescending zeg maar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Minzaam betekent toch vriendelijk?
jij bent ook vaak neerbuigendquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee neerbuigend. Condescending zeg maar.
Stress ja? Dat is niet goed. Nu is wat gezonde druk natuurlijk wel prettig om te hebben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze in Polen in de jaren '40 een stresscrashdieet hadden.
Nee geen alcohol,heb in geen tijden gedronken. Ben op een leeftijd beland dat je te oud bent geworden om katers nog enigszins normaal te kunnen doorstaan.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Tegenover wie ben ik neerbuigend geweest?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Terwijl jij toch een hele mooi vrouw hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stress ja? Dat is niet goed. Nu is wat gezonde druk natuurlijk wel prettig om te hebben.
Ik herken dat van die kater wel. Maar ik heb nu eenmaal een neutje nodig voor het slapen gaan anders kom ik niet in slaap.
Jij ook.quote:
Gezonde druk is niets mis mee maar er zijn grenzen uiteraard.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stress ja? Dat is niet goed. Nu is wat gezonde druk natuurlijk wel prettig om te hebben.
Ik herken dat van die kater wel. Maar ik heb nu eenmaal een neutje nodig voor het slapen gaan anders kom ik niet in slaap.
Die houdt me dan ook uit mijn slaap.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Terwijl jij toch een hele mooi vrouw hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |